به گزارش خودرونویس، مدیرعامل ایسیکو، در این‌باره گفت: این شرکت ضمن دسترسی به شبکه گسترده پیمانکاران، تامین به موقع ناوگان، رقابت میان پیمانکاران و در نهایت کاهش قیمت حمل محصول توانسته، نقش مثبتی در کاهش هزینه‌های لجستیکی ایران‌خودرو داشته باشد.

حسین محمدی افزود: ایسیکو با دارا بودن شرکت‌های زیرمجموعه‌ای همچون سمندریل و سمندترابر بین‌الملل، موفق شد، بخش زیادی از خدمات حمل و نقل و انبارداری مربوط به گروه صنعتی ایران‌خودرو را انجام دهد.

وی با اشاره به این‌که اولویت شرکت ایسیکو تامین و ارایه خدمات به شرکت‌های زیرمجموعه ایران‌ خودرو است، گفت: حمل قطعات شرکت ساپکو به خطوط تولید ایران‌خودرو و ارایه خدمات به شرکت ایساکو به منظور پوشش نیازمندی‌های شبکه خدمات پس از فروش از جمله این همکاری‌ها محسوب می‌شود.

خدمات شرکت ایسیکو

محمدی گفت: ایسیکو، با دارا بودن بیش از ۷۰۰ دستگاه واگن،۷۰۰ دستگاه لیفتراک، ۴۰۰ دستگاه کفی و کامیون و ۱۰۰دستگاه تریلر و بیش از سه هزار راننده در زنجیره تامین، قطعات و بدنه‌های شرکت ایران‌خودرو را در کوتاه‌ترین زمان به خطوط تولید این شرکت منتقل می‌کند.

وی افزود: حمل خودرو و تحویل به نمایندگی‌ها و پارکینگ‌های جانبی توسط راننده، طراحی اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی رانندگان، امکان رهگیری و پایش خودروهای یادشده از دیگر خدمات شرکت ایسیکو به شمار می‌آید.

محمدی با بیان این‌که به روز‌آوری و استانداردسازی تجهیزات، نقش مهمی در سبد خدمات لجستیک ایسیکو دارد گفت: این شرکت حدود ۶۰ دستگاه لیفتراک که سال‌ها از رده خارج شده بود را بازسازی کرده و استانداردسازی خودروهای کفی حمل قطعه و بدنه را نیز به اجرا درآورد.

5 از 1 رای