اخبار خودرو جهان
قدرتمندتر و لوکستر از نسل قبل

تصاویر رسمی میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023

شنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023

میتسوبیشی نسل جدید اوتلندر را در ماه فوریه معرفی کرده بود؛ ولی این شرکت در یک حرکت شوکه کننده به جای معرفی نسل جدید برای مدل پلاگین هیبریدی یک نسخه بقروزرسانی شده از نسل پیشین را برای این خودروی الکتریکی سازی شده درست چند روز پس از رونمایی نسل جدید اوتلندر معرفی کرد. حال زمان معرفی نسل جدید اوتلندر پلاگین هیبریدی هم فرا رسیده و این شرکت اظهار کرده که در 28 اکتبر این کراس اوور الکتریکی سازی شده را معرفی خواهد کرد. ولی تا آن زمان میتسوبیشی تصاویر رسمی بهینه ترین و کم مصرف ترین عضو خانواده نسل جدید اوتلندر را منتشر کرده است.

به گزارش خودرونویس، به سختی می توان میتسوبیشی اوتلندر معمولی را از نسخه پلاگین هیبریدی از نظر ظاهری تشخیص داد؛ چراکه هر دو خودرو دقیقا یکی هستند. تنها وجه تمایز اضافه شدن یک درب اضافه روی بدنه نسخه پلاگین هیبریدی نسبت به مدل درونسوز برای پورت شارژ باتری ها و همچنین نصب عبارت Hybrid EV روی درب های جلو و درب فضای بار است. به طور کلی تنها تفاوت این تصاویر منتشر شده با عکس های که در ماه آپریل از اوتلندر پلاگین هیبریدی منتشر شده بود، مشکی شدن رنگ سقف و تریم دو رنگ بدنه است.

نمای عقب میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023

درون کابین هم داستان به همین صورت و دیزاین نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان در اوتلندر پلاگین هیبریدی مقداری تغییر پیدا کرده و دارای یک قسمت ویژه برای نشان داده اطلاعات پیشرانه پلاگین هیبریدی بوده که میزان شارژ باتری را به راننده نشان می دهد. جدا از ارتقا چشمگیر کابین نسل جدید اوتلندر پلاگین هیبریدی 2023 در زمینه تکنولوژی و همچنین مواد اولیه به نسبت نسل قبل، می توان به سه ردیف صندلی بودن این خودرو اشاره کرد که نسخه پلاگین هیبریدی نسل قبل فاقد آن بود.

کابین میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023

در این لحظه مشخصات فنی نسل جدید اوتلندر در هاله ای از ابهام قرار دارد، ولی میتسوبیشی تایید کرده که اوتلندر پلاگین هیبریدی جدید قدرتمندتر از نسل قبل بوده و به پک باتری بزرگتری مجهز شده تا بیشینه مسافت قابل پیمایش بیشتری در حالت الکتریکی برای این خودرو رقم بخورد. همچنین شایعه جذابی شنیده شده که ممکن است نسخه عملکرد محور از اوتلندر پلاگین هیبریدی نسل جدید توسط تیونر داخلی میتسوبیشی یعنی Ralliart توسعه داده شود که این نسخه عملکردی ممکن است تحت عنوان اوولوشن نیز به بازار عرضه شود.

میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبرید 2023

سخن پایانی

نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی پس از معرفی در 28 اکتبر، قرار است که در اواسط ماه دسامبر در ژاپن به فروش برسد و پس از آن به سایر بازارهای جهانی از جمله آمریکا و اروپا نیز عرضه خواهد شد. این اسیووی الکتریکی سازی شده امکان سفارش با 10 رنگ مختلف برای بدنه از جمله رنگ مشکی دیاموند جدید را دارد برای آن رینگ های 20 اینچی دو رنگی نصب شده که با نسخه بنزینی مشترک است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟