به گزارش خودرونویس، وانت هانتر ابتدا در شیلی به فروش رسیده و سپس وارد بازارهای کشورهای گوناگون، از جمله در منطقه آمریکای‌جنوبی و خاورمیانه خواهد شد.

 

مشخصات ظاهری چانگان هانتر

مهمترین تغییر هانتر در مقایسه با برادر خلف خود یعنی وانت Kaicheng (KAICENE) F70 که در حال حاضر در بازار چین به فروش می‌رسد؛ استفاده از جلوپنجره‌ای جدید، یکپارچه و دارای روکش کرومی است. این جلوپنجره در مقایسه با نمونه داخلی Kaicheng  F70 دارای توری سیاه رنگ با خطوط افقی مشبک بوده و در کل چهره‌ای وحشی‌تر دارد. برروی جلوپنجره لوگوی چانگان قرار گرفته و در نسخه بین‌المللی وانت مزبور از نام Changan Auto استفاده شده است.

 

هانتر

علاوه بر این، وانت هانتر در دو نسخه عرضه می‌شود. نمونه استاندارد هانتر قوس روی گلگیرها را ندارد؛ اما نمونه دیگری از هانتر، دارای گلگیرهایی با پوشش پلاستیکی سیاه بوده و کمی هم شکل سپر عقب و فضای حمل بار آنها با یکدیگر متفاوت است.

 

طراحی داخلی چانگان هانتر

فضای داخلی هانتر همانند Kaicheng F70  بوده و از سبک PSA استفاده شده است (این محصول توسط چانگان و PSA تولید شده و این اقدام تعجب‌آور نیست). همچنین زبان طراحی محیط داخلی هانتر مطلوب و مناسب به نظر می‌رسد.

 

چانگان هانتر

در این وانت جلوه‌های بصری متفاوتی را نسبت به محصولاتی در سطح مدل هانتر شاهد هستیم. نسخه‌های پایه هانتر مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی هستند؛ در حالی که نسخه‌های بهتر آن از صفحه نمایش 10 اینچی و  بلوتوث با قابلیت اتصال تلفن همراه برخوردار است.

 

از نظر پیشرانه، هانتر در حال حاضر از توان موتور دیزلی 1.9 لیتری توربوشارژ استفاده می‌کند. این پیشرانه در بازار شیلی 150 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور دارد. نیروی پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته دستی گتراگ (Getrag) به چرخ‌ها منتقل می‌شود. هانتر در دو نسخه تک دیفرانسیل و چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. گفتنی است که هانتر اولین محصول چانگان در شیلی نبوده و پیش از آن  مدل‌های CS15 ، CS35 ، CS55  و Auchan CX70 در شیلی به فروش رسیده‌اند.

5 از 2 رای