اخبار خودرو جهان
گرگی در لباس میش!

مرکوری کوگار 1968 رینگ برادرز

دوشنبه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
مرکوری کوگار رینگ برادرز

پیشرانه هشت سیلندر کایوت فورد را می توان شاخص ترین پیشرانه این خودروساز آمریکایی دانست. این انجین 5 لیتری محبوب در سال 2011 برای اولین بار روی فورد موستانگ GT و پیکاپ F-150 نصب شده بود و در بیشتر مشخصات قادر به تولید بیشینه قدرت 400 اسب بخار است. این پیشرانه پلتفرم و بستر خوبی را برای تیونرها به منظور تقویت و ارتقا مشخصات فنی خودروهای فورد ایجاد کرده و تیونرهایی مانند رینگ برادرز در جدیدترین پروژه خودشان از این پیشرانه پر بازده محبوب استفاده کرده اند.

مشخصات فنی مرکوری کوگار 1968 رینگ برادرز

به گزارش خودرونویس، شرکت رینگ برادرز در جدیدترین پروژه خود به سراغ بازسازی یک دستگاه مرکوری کوگار 1968 رفته و در زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانه کایوت با 460 اسب بخار قدرت نصب کرده است. این نیروی تولیدی توسط یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک مشابه نمونه نصب شده روی F-150 راپتور با شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان به چرخ ها منتقل می شود.

مرکوری کوگار رینگ برادرز

در کنار نصب شیفتر دنده مدرن، یک تونل گیربکس جدید، سیستم اگزوز پیشرفته Flowmaster، سیستم تعلیق DSE پرفورمنس و سیستم ترمز قدرتمندتر با دیسک های بزرگتری برای این مرکوری کوگار 1968 نصب شده است.

پیشرانه مرکوری کوگار رینگ برادرز

استایل ظاهری مرکوری گوگار رینگ برادرز

از نظر ظاهری، رینگ برادرز استایل زیبای استاندارد مرکوری کوگار را با نصب سپر جلوی جدید با پوشش کرومی متفاوت، جلوپنجره جدید و همچنین رینگ های HRE سری C1 سه تکه فورج با تریم مسی رنگ به مراتب جذاب تر کرده است. بدنه این خودرو هم به رنگ سبز تیره جدیدی مزین شده و روی بدنه نشان های جدیدی اعم از نشان 5.0 روی گلگیر جلو که به پیشرانه کایوت فورد اشاره دارد، نصب شده است.

کابین مرکوری کوگار رینگ برادرز

جیم رینگ یکی از مالکان رینگ برادرز در خصوص این پروژه بیان کرد: ما قلب خود را روی هر خودرویی که توسعه می دهیم می گذاریم و این مرکوری کوگار نیز از این قاعده جدا نیست. محصول نهایی خودرویی با وقار و با کمترین تغییرات ظاهری نسبت به مدل استاندارد بوده؛ با این حال تمامی علاقمندان به فورد می دانند که این یک کوگار 1968 استاندارد نیست. ما باور داریم که این همان چیزی است که طراحان مرکوری اگر امروز قصد تولید خودرو داشتند؛ طراحی و تولید می کردند.

نمای عقب مرکوری کوگار رینگ برادرز

شرکت رینگ برادرز اظهار کرد که در ابتدا بنا بود این خودرو در نمایشگاه SEMA امسال معرفی شود؛ ولی با توجه به محدودیت های وضع شده به دلیل ویروس کرونا تصمیم گرفتند که این مرکوری کوگار بازسازی شده را به صورت آنلاین معرفی کنند تا بعدها در فرصت های مناسب تر در معرض عموم به نمایش بگذارند. در این لحظه مطلبی در خصوص قیمت این مرکوری کوگار برای مشتریان اعلام نشده؛ ولی مالکین نسل اول مرکوری کوگار می توانند با مراجعه به نمایندگی های این تیونر قطعات مختلفی را برای خودروی کلاسیک ارزشمند خود خریداری کنند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟