اخبار خودرو جهان
لوکس، مجلل، قدرتمند و سریع

مرسدس میباخ GLS تیونینگ برابوس

شنبه - ۲۲ آبان ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
مرسدس میباخ GLS برابوس

دو سال پیش در چنین ماهی مرسدس میباخ GLS را معرفی کرد. این زیربرند لاکچری مرسدس در خصوص برنامه های آینده تمرکز زیادی روی تولید محصولات الکتریکی سوپرلوکس کرده؛ ولی تیونرهایی همچون برابوس همچنان علاقه زیادی به تیونینگ و شخصی سازی میباخ های بنزینی دارند. این کمپانی تیونر در جدیدترین پروژه خود به سراغ تیونینگ مرسدس میباخ GLS 600 4Matic رفته کیت برابوس 800 خود ار روی این اسیووی سوپرلوکس نصب کرده است.

به گزارش خودرونویس، مرسدس میباخ GLS به لطف نصب کیت بدنه آیرودینامیک برابوس تغییر ظاهری چشمگیری نسبت به قبل داشته که هم ظاهر و هم عملکرد این خودرو را بهبود بخشیده اند. یک اسپلیتر جدید فیبر کربنی و قاب فیبر کربنی ورودی های هوا موجب تغییر چهره این اسیووی سوپرلوکس نسبت به مدل استاندارد شده اند و نیروی رو به پایین بیشتری را در سرعت های بالا روی چرخ های جلو تولید می کنند. برابوس همچنین تریم کرومی براق جلوپنجره این خودرو را به خاکستری تغییر داده که با رنگ مشکی رنگ بدنه این خودرو هماهنگ است. در پروفیل عقب، برابوس قسمت پایینی شامل دیفیوزر خروجی های اگزوز را تغییر داده و کیت اگزوز برابوس اسپرت را برای میباخ GLS 600 نصب کرده است.

نمای عقب مرسدس میباخ GLS برابوس

مشخصات فنی مرسدس میباخ GLS 600 برابوس 800

برابوس هیچ پروژه ای را بدون دستکاری پیشرانه رها نمی کند. مرسدس میباخ GLS 600 در حالت استاندارد از یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 557 اسب بخار قدرت و 730 نیوتن متر گشتاور است. حال برابوس موفق شده بیشینه توان تولیدی پیشرانه این خودرو را به 800 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را 950 نیوتن متر افزایش داده است. این یک ارتقا چشمگیر نسبت به مدل استاندارد بوده که به موجب آن میباخ GLS 600 قادر شده طی 4.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

پیشرانه مرسدس میباخ GLS برابوس

شاید این عملکرد خیلی چشمگیر نباشد، ولی با توجه به وزن فوق سنگین این قصر لوکس میباخ کاملا راضی کننده است. این افزایش قدرت به لطف نصب دو توربوشارژ بزرگتر ساخته شده توسط برابوس ر.ی پیشرانه این خودرو حال شده است. ضمن اینکه برابوس بیشینه سرعت قابل پیمایش میباخ GLS 600 را به صورت الکترونیکی روی 300 کیلومتر بر ساعت محدود کرده است.

کابین مرسدس میباخ GLS برابوس

برابوس همچنین رینگ های استاندارد GLS میباخ را با Monoblock M پلانیتیوم ادیشن با قطر 24 اینچ تعویض کرده است. همچنین میباخ فندرهای فیبر کربنی برای این خودرو نصب کرده و سیستم تعلیق بادی Airmatic این خودرو نیز دوباره کالیبراسیون کرده است. همچنین برابوس 25 میلی متر ارتفاع این خودرو نیز کاهش داده است. در خصوص شخصی سازی داخل کابین نیز گزینه های زیادی پیش رو مشتریان وجود دارد که توسط برابوس اجرا می شود.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟