طراحی ظاهری مرسدس بنز EQT

به گزارش خودرونویس، مرسدس EQT یک ون تمام الکتریکی کامپکت با طراحی زیبا و جلوپنجره براق بوده که درون آن تعداد زیبایی لوگوی مرسدس بنز طراحی شده است. همچنین این جلوپنجره از دو طرف با دو چراغ تمام LED باریک احاطه شده است. این دو چراغ جلو توسط یک نوار LED سرتاسری که از قسمت زیرین جلوپنجره عبور کرده به یکدیگر متصل شده اند که ممکن است چنین سبک طراحی در نسخه تولیدی EQT هم دیده شود.

نمای عقب مرسدس بنز EQT

مرسدس EQT مفهومی به رینگ های 21 اینچی آلیاژی و دستیگره های پاپ آپ درب ها چه برای درهای جلو چه برای درب کشویی مجهز شده که بعید است این دو ویژگی اغراق آمیر در مدل تولیدی این خودرو رعایت شود.

مرسدس بنز EQT

همانند سایر محصولات خانواده EQ مرسدس، این ون تمام الکتریکی هم دارای یک نوار LED سرتاسری در پروفیل عقب است. همچنین درب بزرگ فضای بار عقب باعث شده دسترسی به فضای بار و بار زدن و خالی کردن بار از EQT ساده تر باشد. مرسدس شیشه عقبی بزرگ برای EQT طراحی و نصب کرده که دید سرنشینان به محیط اطراف را بهتر کرده است. صحبت از شیشه که شد باید اظهار کنیم نصب یک سانروف پانورامیک بزرگ باعث شده فضای کابین دلنشین تر و روشن تر باشد.

نمای جانبی مرسدس بنز EQT

ابعاد مرسدس EQT

مرسدس بنز EQT امکان جابه جایی تا هفت سرنشین را دارد و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 4945، 1863 و 1826 میلی متر اعلام شده است. سرتاسر کابین با چرم تودوزی شده و روی داشبورد هم سیستم مالتی مدیا و سرگرمی MBUX مرسدس با یک نمایشگر کوچک به چشم می خورد. این مینی ون الکتریکی در حالتی که تمام صندلی ها هم در جای خود باشند، فضای بار خوبی دارد؛ ولی اگر نیاز به فضای بار بیشتر برای جا به جایی اجسام بزرگتر باشد، می تواند صندلی های ردیف سوم را تا کرد تا حتی به صورت کامل از جا در آورد تا فضای بیشتری در دسترس باشد.

مرسدس بنز EQT

مشخصات فنی مرسدس EQT

به جز ذکر ابعاد، مرسدس در این لحظه اطلاعاتی را در خصوص مشخصات فنی این ون الکتریکی منتشر نکرده است؛ ولی ما این را می دانیم که نسخه تولیدی مرسدس بنز EQT همزاد ون رنو کانگو E-Tech الکتریکی است. بدین ترتیب انتظار می رود که یک موتور الکتریکی با 101 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور برای آن نصب شده باشد که نیروی تولیدی آن توسط یک پک باتری 45 کیلووات ساعتی تامین می شود. این ون الکتریکی در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش بیشینه مسافت 265 کیلومتر تحت سیکل WLTP است.

فضای بار

سخن پایانی

هر دو ون سیتان و eCitan و همچنین نسل جدید T کلاس و EQT قرار است که در سال 2021 رونمایی شوند و قرار است که نیسان نیز همزاد آنها را با لوگوی خود معرفی کند.

 

 

منبع motor1
5 از 1 رای