استایل ظاهری و مشخصات احتمالی C کلاس کابریولت

به گزارش خودرونویس، این تصاویر به ما نشان می دهند که مرسدس بنز C کلاس کابریولت در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و کاورها و استیکرها ضخیم قسمت های بسیاری از خودرو را از دید ما پنهان کرده اند. حتی سقف بازشوی این خودرو هم با کاور مشکی حجیمی پوشانده شده که می تواند از نوع هاردتاپ باشد؛ ولی به احتمال زیاد مرسدس بنز C کلاس کابریولت با سقف بازشوی پارچه ای مانند نسل جدید SL عرضه می کند. در این لحظه نمی توان اظهار نظر دقیقی درباره طراحی چراغ ها داشت؛ چراکه این نمونه های نصب شده همگی در مدل تولیدی تغییر خواهند کرد. ولی به طور کلی بعید است که دیزاین چراغ های این خودرو با نسخه سدان و استیشن تفاوت خیلی فاحشی داشته باشد.

نمای عقب مرسدس بنز C کلاس کابریولت

شباهت بین نسخه کابریولت و سدان C کلاس تنها به استایل بیرونی و چراغ ها محدود نمی شود و یقینا طراخی کابین میز بین نسخه های مختلف C کلاس مشترک خواهد بود. به عبارت دیگر این نسخه C کلاس هم کابینی با طراحی مشابه با پرچمدار سدان های مرسدس یعنی نسل جدید اس کلاس خواهد داشت و تنها تجهیزات رفاهی و آپشن کمتری نسبت به اس کلاس را در خود جا داده است. در زیر کاپوت مرسدس بنز C کلاس کابریولت همان پیشرانه های بنزینی و دیزلی و پیشرانه های قدرتمند AMG مدل های کوپه و استیشن نصب خواهد شد. البته شاید مرسدس از نصب پیشرانه های ضعیف مدل سدان روی نسخه کابریولت C کلاس خودداری کند.

نمای جانبی مرسدس بنز C کلاس کابریولت

سخن پایانی

وجود کاورهای فراوان روی بدنه به این معناست که برای رونمایی مرسدس بنز C کلاس کابریولت باید زمان زیادی را منتظر بمانیم. پیش بینی می شود که این خودرو در سال 2022 رونمایی شود و عرضه آن به بازار از بهار سال 2023 آغاز شود. بدین ترتیب چیزی در حدود دو سال فاصله تا عرضه این خودرو به بازار باقی مانده است. با توجه به اینکه مرسدس در حال توسعه نسخه کابریولت C کلاس بوده، این احتمال وجود دارد که مدل کوپه این خودرو را هم عرضه کند.

 

منبع motor1
5 از 3 رای