تیونینگ
جنتلمن با وقار و جذاب

مرسدس بنز اس کلاس با تیونینگ منصوری

چهارشنبه - ۵ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
مرسدس بنز اس کلاس منصوری

منصوری این روزها خود را خیلی درگیر کرده و در جدیدترین پروژه خود به سراغ یک پکیج تقویتی و شخصی سازی مرسدس بنز اس کلاس W223 رفته است. خوشبختانه منضوری زیاد در استایل ظاهری اس کلاس دست نبرده و یک پکیج ظاهری ساده به منظور به روزرسانی ظاهری با قطعات فیبرکربنی روی نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس نصب کرده است.

به گزارش خودرونویس، شرکت تیونر منصوری اظهار کرده که این پکیج ظاهری مرسدس بنز اس کلاس جدید را به مراتب برجسته تر می کند؛ البته این در حالی بوده که اس کلاس در حالت استاندارد هم ظاهری بسیار هوشمندانه دارد.

نمای عقب مرسدس بنز اس کلاس منصوری

کیت بدنه منصوری برای مرسدس بنز اس کلاس

منصوری تعداد قطعات فیبر کربنی نصب شده برای اس کلاس جدید را تا حد ممکن پایین نکه داشته و یک اسپلیتر جدید در زیر سپر، رکاب های جانبی جدید، دو مدل ورودی هوا در سپر جلو، دو مدل کانال عبوری هوا در گلگیرهای جلو و دو مدل دیفیوزر برای نصب در زیر سپر عقب طراحی کرده است. منصوری همچنین دو باله کوچک متفاوت برای نصب در لبه صندوق عقب، اسپویلری در راستای سقف و کانال هایی عبوری هوایی درون سپر عقب طراحی کرده است. همچنین دو مدل کاور برای آینه های جانبی طراحی شده و به لطف نصب نشان منصوری روی بدنه شما متوجه خواهید شد که این یک اس کلاس ویژه است. منصوری سه مدل رینگ با دیزاین های مختلف برای اس کلاس تیون شده ارائه کرده که به سفارش مشتری روی خودرو نصب می شود.

نمای عقب مرسدس بنز اس کلاس منصوری

منصوری برای شخصی سازی درون کابین، گزینه های متنوعی را پیش روی مشتریان قرار داده که شامل یک تودوزی کاملا جدید برای کابین با رنگ های متمایز و جدید است. در کنار این تودوزی تمام جدید، منصوری کف پایی، غربیلک فرمان با دوخت چرمی و تریم کربنی و پدال هایی آلومینیومی برای مرسدس اس کلاس 2021 نصب کرده است.

باله عقب مرسدس بنز اس کلاس منصوری

مشخصات فنی مرسدس اس کلاس منصوری

منصوری صرفا به به روزرسانی استایل لیموزین لاکچری مرسدس اکتفا نکرده و پرفورمنس و عملکرد اس کلاس را در دو مدل S400d دیزلی و S500 ارتقا داده که به همین منظور اقدام به ریمپ ECU و نصب سیستم اگزوز جدید کرده است. مرسدس اس کلاس S400d دیزلی به لطف تغییرات صورت گرفته حال قادر به تولید 395 اسب بخار و بیشینه گشتاور 837 نیوتن متر شده که 65 اسب بخار در زمینه قدرت و 137 نیوتن متر در گشتاور نسبت به مدل استاندارد ارتقا داشته است. به لطف این تغییرات، بیشینه سرعت این مدل 20 کیلومتر بر ساعت افزایش یافته و حال به 270 کیلومتر بر ساعت رسیده و شتاب اولیه صفر تا 100 آن نیز 4.8 ثانیه گزارش شده است.

نمای جلو مرسدس بنز اس کلاس منصوری

در خصوص S500 نیز منصوری موفق شده بیشینه توان این خودرو را به 526 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 629 اسب بخار برساند. این مدل برای عبور از مرز 100 کیلومتر بر ساعت به 4.3 ثانیه زمان نیاز دارد.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟