تیونینگ
توسط شرکت براویا Swan توسعه یافت

مرسدس بنز اسپرینتر کمپر معرفی شد

دوشنبه - ۲۴ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
مرسدس بنز اسپرینتر کمپر

سگمنت خودروهای کمپر ون امسال بیش از هر سال دیگری در بازار جهانی و به خصوص آلمان تنوع داشت. امروزه ون های کمپر مختلفی برای خرید با ابعاد و تجهیزات مختلف در بازار جهانی وجود دارند و یکی از جدیدترین آنها ون براویا Swan  699 است.

به گزارش خودرونویس، ون کمپر براویا Swan 699 در شهر استرازا اسلوونی تولید می شود. این ون بر پایه مرسدس بنز اسپرینتر 316 CDI دیزلی توسعه یافته و طولی معادل هفت متر و وزنی معادل سه و نیم تن دارد. این ون کمپر با هدف راحتی حداکثری در سفرهای کوتاه و طولانی طراحی شده و فضای داخلی این کمپر برای اقامت و استراحت چهار سرنشین ظرفیت دارد.

نمای عقب مرسدس بنز اسپرینتر کمپر

تغییرات ظاهری و کابین نسبت به اسپرینتر استاندارد

این کمپانی در این مدل ون کمپر که بر پایه مرسدس بنز اسپرینتر توسعه یافته، چندین به روزرسانی ظاهری از جمله نصب رکاب هایی جدید، اسپلیتر در جلو، خط کشی سفید روی بدنه و رینگ های 18 اینچی آلومینیومی را اعمال کرده است. برای این رینگ ها، تایرهای 255/55 کمپر کانتکت کانتیننتال که مناسب همه فصول و هر آب و هوایی طراحی شده، نصب شده است.

فضای خواب مرسدس بنز اسپرینتر کمپر

نیازی به گفتن نیست که فضای کابین این کمپر بیشترین تغییرات را نسبت به مرسدس بنز اسپرینتر 316 استاندارد به خود دیده است. کمپر براویا Swan 699 دارای یک فضای هال، آشپزخانه ای کوچک که امکان پخت هر نوع غذایی در آن وجود دارد، فضای خواب بسیار جادار و کابینت هایی به منظور قرار دادن وسایل در بالای سر است. همچنین در زیر تخت خواب فضای دیگری برای قرار دادن اشیا و و سایل تعبیه شده و یک تلویزیون نیز در این قسمت نصب شده است. همچنین یک تلویزیون دیگر در پشت دو صندلی نصب شده در جلوی کابین نیز جانمایی شده است. این دو صندلی امکان چرخش به عقب را دارند تا یک فضای نشیمن با ظرفیت چهار نفر (با در نظر گرفتن صندلی های عقبی) ایجاد شود.

فضای نشیمن مرسدس بنز اسپرینتر کمپر

ون کمپر براویا Swan 699 به گونه ای طراحی شده که یک فضای حمام با یک دوش کابینی، سینک ظرفشویی و سرویس بهداشتی را درون کابین خود جای دهد. همچنین امکان تجهیز این کمپر جذاب به انواع تجهیزات آپشنال اعم از دو باربند برای حمل دوچرخه و روف راک های افترمارکت را دارد. همچنین فضایی اختصاصی برای بهترین دوست مردها یعنی سگشان در کابین این مرسدس بنز اسپرینتر کمپر طراحی شده است.

فضای نشیمن مرسدس بنز اسپرینتر کمپر

مشخصات فنی

این ون کمپر به یک پیشرانه 2.2 لیتری چهار سیلندر توربودیزل مجهز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت 163 اسب بخار و بیشینه گشتاور 360 نیوتن متر است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ های عقب منتقل می شود. یکی از ویژگی های پیشرانه دیزلی مرسدس بنز اسپرینتر 316 CDI مصرف کم گازوییل آن بوده که همین موجب شده این کمپر بتواند با یک بار 70 لیتری گازوییل پر مسافتی معادل 920 کیلومتر را به صورت تقریبی طی کند.

این کمپانی سازنده کمپر قصد دارد که ون کمپر براویا Swan 699 را با قیمتی معادل 90 هزار و 780 دلار به مشتری واگذار کند که برای خودرویی با این سطح امکانات به نظر معقول می رسد.

 

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟