به گزارش خودرونویس، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به موج دوم شیوع ویروس کرونا و قرارگیری تعدادی از استان‌ها در شرایط قرمز و هشدار و لزوم رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی مقرر شد ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی بسیاری از ادارات ساعت کار خود را محدود کرده یا تعدادی از کارمندان خود را به دورکاری می‌فرستند، اما با توجه به آن‌که ارائه خدمت به هموطنان و جلوگیری از معطلی آن‌ها مد نظر پلیس راهور بوده است مقرر شد ساعات کاری مراکز تعویض پلاک که قبلاً از ساعت ۷ تا ۱۴ بود به ساعت ۷ تا ۱۶ تغییر پیدا کند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا ادامه داد: از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت کاری تمام مراکز تعویض پلاک در کل کشور از ساعت ۷ تا ۱۶ بوده و پنج‌شنبه‌ها نیز از ساعت ۷ تا ۱۲ است، البته در استان‌هایی با شرایط سفید ساعت کار می‌تواند مثل گذشته ۷ تا ۱۴ باشد که این اختیار به رؤسای پلیس راهور استان‌ها داده شده است.

سرهنگ محمدی با تأکید بر این مطلب که داشتن ماسک در ورود به مراکز الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری خواهد شد به تمهیدات مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و افزود: مقرر شد مراجعان در داخل ماشین‌های خود حضور داشته باشند و با توجه به ظرفیت سالن‌ها اجازه ورود به آن‌ها داده شود.

وی گفت: افراد در بدو ورود به مراکز تعویض پلاک تب‌سنجی می‌شوند و مواد ضدعفونی‌کننده در دسترس افراد قرار می‌گیرد. همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی در داخل سالن‌ها نیز به شدت رعایت می‌شود.

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور ناجا خاطرنشان کرد: سلامت و ایمنی مردم اولویت پلیس راهور است و با توجه به افزایش حجم نقل و انتقالات و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، ساعت کاری مراکز تعویض پلاک افزایش یافته است.

5 از 1 رای