ویژه خودروهای سواری و پیکاپ

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن موتور

دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 5 دقیقه
افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن موتور

بهمن موتور در راستای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر و جلب رضایت مشتریان خودرو، اقدام به افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی خود در سایت مرکزی واقع در کیلومتر 13 جاده مخصوص تهران کرج کرده است.

به گزارش خودرونویس، امیر میر منصف مدیر بخش خدمات پس از فروش بهمن موتور اظهار کرد که طراحی این مجموعه با الگوبرداری از یکی از مدرن ترین نمایندگی های مرسدس بنز در آمریکا صورت گرفته که تغییراتی در خصوص هماهنگی بیشتر با فرهنگ و نیاز مشتری ایرانی در آن اعمال شده است.

این مرکز خدمات خودرویی دارای رتبه 1 کیفی بوده و شامل 14 واحد پذیرش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، واحد پذیرش خودروهای پیکاپ، سالن انتظار، بخش امانات و غیره بوده که در طراحی همه این فضاها از المان های زیباتر به نسبت سایر نمایندگی ها استفاده شده است.

تعمیرگاه مرکزی بهمن موتور

میرمنصف اظهار کرد که این نمایندگی در حال حاضر روزانه ظرفیت پذیرش 85 دستگاه خودرو را دارد؛ ولی به زودی و در اوایل خرداد ماه سال 1400 ظرفیت پذیرش این مرکز خدمات مدرن بهمن موتور تا روزی 218 دستگاه نیز افزایش پیدا می کند که این افزایش ظرفیت با اضافه شدن دو سالن جدید به این مجموعه محقق خواهد شد.

مدیرخدمات پس از فروش گروه بهمن اظهار داشت که این مرکز خدمات پس از فروش پیشرفته دارای 1100 متر فضای سرپوشیده بوده که 150 متر مربع آن فضای لوکس جهت استراحت و استقرار مشتریان تعبیه شده است. مشتریان اگر تمایل داشته باشند می توانند به مراحل تعمیر و سرویس خودروهای خود نظارت کنند؛ چراکه محل استراحت و استقرار آنها مشرف به سالن تعمیرات و خدمات است.

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن موتور5

میرمنصف در ادامه اشاره کرد که در حال حاضر 30 نمایندگی این شرکت با استانداردهای گروه بهمن در حال فعالیت هستند؛ ولی تمامی نمایندگی امکان طراحی و اجرای چنین فضایی را چه از بعد هزینه و چه از بعد فضا و نقشه ندارند. ولی وی اظهار داشت که تا پایان سال جاری تعداد نمایندگی های استاندارد بهمن موتور به 35 مرکز خواهد رسید.

وی در ادامه بیان کرد که آموزش فنی پرسنل فعال در نمایندگی یکی از مهم ترین فاکتورها در بخش خدمات پس از فروش هر شرکتی بوده که این موضوع از تعمیرگاه مرکزی مدرن بهمن موتور در حال حاضر آغاز شده و به زودی در سطح سایر نمایندگی های این شرکت نیز گسترش داده می شود. ارتقا زیر ساخت هایی مانند پذیرش استاندارد، اتاق انتظار و پذیرایی در کافی شاپ مستقر به همراه آموزش پرسنل باعث آرامش خاطر و رفاه مشتری و ایجاد خاطره خوب از مراجعه به تعمیرگاه در ذهن وی خواهد شد.

 

تحریم برود مزدا می آید

محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در حاشیه افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور اظهار کرد: مزدا شریک 62 ساله گروه بهمن بوده و یقینا در صورت کنار رفتن تحریم ها، مزدا تمایل زیادی به حضور در بازار خودرویی کشور دارد.

محمد ضرابیان

وی در خصوص این مرکز خدمات خودرویی افتتاح شده اظهار کرد که این سایت خدماتی با هدف ارائه سرویس های ویژه با استانداردهای روز دنیا به مشتریان افتتاح شده است.

افتتاح مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن موتور4

ضرابیان در خصوص زمان عرضه دیگنیتی اظهار کرد که در حال حاضر کراس اوور دیگنیتی از روزهای آینده به نمایندگان این شرکت تحویل داده شده و در شوروم ها موجود خواهد بود. وی همچنین اشاره کرد که تولید انبوه دیگنیتی و عرضه آن به بازار پیش از پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

ضرابیان با توجه به نوسانات نرخ ارز و مشکلاتی که سد راه تولید خودرو در کشور شده، از بیان قیمت دقیق دیگنیتی خودداری کرد و اظهار داشت که به دلایل یاد شده قیمت این خودرو ممکن است در سه ماه ابتدایی عرضه ثبات نداشته باشد.

دیگنیتی

مدیرعامل بهمن موتور در خصوص محصول جدید دیگر این شرکت یعنی فیدلیتی اظهار کرد که به احتمال زیاد این خودرو تا پیش از پایان سال جاری رونمایی خواهد شد. ضرابیان با اشاره به این موضوع که پلتفرم فیدلیتی از شریک تجاری این کمپانی خریداری شده گفت که هدف اولیه بهمن عرضه فیدلیتی با 50 درصد داخلی سازی است. وی همچنین اشاره داشت با توجه به اینکه مالکیت معنوی این پلتفرم در اختیار گروه بهمن بوده، در آینده می توانیم شاهد عرضه محصولات دیگری روی این پلتفرم باشیم.

 

ظرفیت تولید دیگنیتی و فیدلیتی در بهمن موتور

بیوک علی مرادلو مدیرعامل گروه بهمن اظهار کرد که عملا تولید انبوه دیگنیتی آغاز شده و تا پیش از پایان بهمن این خودرو در ابتدا به نمایندگی های این شرکت و در فاز بعد و پس از گذراندن تست های مختلف به مشتری تحویل داده خواهد شد.

بیوک علی مرادلو

علی مرادلو اظهار کرد که بهمن موتور ظرفیت تولید دیگنیتی را در سال آینده بین 3500 تا پنج هزار دستگاه هدف گذاری کرده است. مدیرعامل گروه بهمن اعلام که محصول جدید بهمن موتور یعنی فیدلیتی تا پیش از پایان سال رونمایی می شود و از ابتدای سال آینده تولید انبوه فیدلیتی هم آغاز خواهد شد. ظرفیت تولید فیدلیتی هم برای سال 1400 چیزی در حدود 11 هزار دستگاه برنامه ریزی شده که تا 30 هزار دستگاه در سال های بعد افزایش خواهد یافت.

 

 

4 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟