اخبار خودرو ایران
طی نشست خبری فرداموتورز در نمایشگاه خودرو تهران مطرح شد

محصولات جدید فردا موتورز در سال 1401

عکاس: حسین شیرآقایی
شنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
محمدرضا آرین نژاد مدیر بازاریابی فردا FMC SX5 511 T5 M4موتورز

فرداموتورز كه پيش از اين محصولاتی در سگمنت های مختلف اعم از کراس اوورهای FMC SX5 و T5 و سدان 511 را معرفی كرده بود، اين بار در نمايشگاه خودرو تهران با معرفي MPV جديد فردا FMC M4 خود پا به عرصه جديدي گذاشت. البته خودروهاي سواري تنها محصولات اين گروه نيستند و محصولات فردا ديزل از ديگر تازه هاي فردا در رويداد خودرويي تهران بودند. در نشست خبري كه به مناسبت نمايشگاه در محل غرفه اين خودروسازي برگزار شد محمدرضا آريان نژاد مدير بازاريايي اين گروه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در خصوص برنامه های توسعه این شرکت خودروساز خصوصی نیز صحبت هایی کرد.

از FMC 511 چه خبر؟

به گزارش خودرونویس، مدير بازاريابی فردا موتورز در خصوص وقفه اي كه در عرضه اف ام سی FMC 511 ايجاد شده بود گفت: اين محصول هم اكنون در حال توليد در کارخانه فردا موتورز است و به زودي با خبرهايی تازه براي عرصه آن در خدمت مشتريان عزيز خواهيم بود.

تست درایو فردا موتورز FMC 511 SX5 T5 نمایشگاه خودرو تهران

نظر فردا موتورز در خصوص سامانه یکپارچه فروش خودرو

آريان نژاد در پاسخ به خبرنگارانی كه از شرايط فروش محصولات فردا موتورز پرسيدند، گفت: ما هم مانند ديگر خودروساران تابع قوانين وزارت صمت هستيم و بلافاصله پس از تعيين تكليف وضعيت فروش طرح هاي جديد عرضه محصولاتمان آغاز خواهد شد.

محمدرضا آرین نژاد مدیر بازاریابی فردا FMC SX5 511 T5 M4موتورز

او درخصوص خودرو مینی ون MPV اف ام سی FMC M4 كه در نمايشگاه خودرو تهران رونمايی شد، گفت: به دليل تمايل ما براي رونمايی خودرو جديد در حضور مخاطبان صنعت خودرو در نمايشگاه ما برنامه رونمايي را انجام داديم و شرايط فروش اين محصول جدید در شش ماه دوم سال جاری اعلام خواهد شد.

فردا اف ام سی ام4 FMC M4 فردا موتورز مینی ون MPV

آيا ماشین MPV اف ام سی FMC M4 موفق خواهد شد؟

مديربازاريابی فرداموتورز در خصوص عاقبت معرفی MPV در بازاری كه تاكنون استقبالي از اين نوع محصول نداشته افزود: با مطالعاتی كه صورت گرفت و با توجه به نياز جامعه به خودروهايي با فضاي مناسب و بالاخص كه اين خودرو در رده محصولات لوكس قرار دارد و با توجه به آپشن هاي عالي اين خودرو، حتما استقبال خوبي از FMC M4 فردا موتورز خواهد شد.

محمدرضا آرین نژاد مدیر بازاریابی فردا FMC SX5 511 T5 M4موتورز

محصولات جدید فردا موتورز در سال 1401

آريان نژاد در پاسخ به اين سوال با اشاره به عرضه اف ام سی FMC M4 در سال جاری به عنوان محصول پرچمدار فردا موتورز، افزود: با توجه به اينكه خودروسازی فردا تقريبا در تمام سگمنت ها محصولی براي عرضه دارد، در برنامه هايي كه با مطالعه نياز بازار صورت می گيرد، در صورت نياز به گسترش محصولات در سگمنت هاي حاضر می پردازيم.

آرین نژاد اظهار کرد که فردا موتورز در حال حاضر یک سدان سگمنت B یعنی اف ام سی FMC 511 را در سبد محصولات خود دارد و قصد دارد در سه ماه پایان سال جاری، یک سدان سگمنت C را نیز به سبد محصولات خود اضافه کند. آرین نژاد همچنین خبر عرضه یک نسخه بروزرسانی شده از کراس اوور اف ام سی FMC SX5 را داد که به به جای موتور 1.6 تنفس طبیعی به موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده و دارای آپشن های بیشتر نسبت به مدل فعلی و گیربکسی متفاوت است. وی اظهار کرد که تصمیم فردا موتورز جهت بروزرسانی و ارتقا FMC SX5 با توجه به نیازهای مشتریان این شرکت و فیدبک هایی بوده که از آنها گرفته شده اتخاد شده است.

تست درایو فردا موتورز FMC 511 SX5 T5 نمایشگاه خودرو تهران

معرفی برند فردا دیزل برای ورود به حوزه خودروهای تجاری و ماشین آلات

محمدرضا آريان نژاد با اشاره به آغاز عرضه لودر، كاميونت و كاميون با برند فردا دیزل در حوزه سنگين گفت: با توجه به نياز بازار و سابقه شركت مادر در حوزه ماشين آلات سنگين، بر آن شديم تا به عرضه محصولات با برند فردا دیزل در اين حوزه بپردازيم و در حال حاضر با اينكه زمان زيادي از عمر فردا ديزل نگذشته است ولی محصولات عرضه شده اين برند با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است و در اين عرصه نيز به زودي شاهد گسترش فعاليت هاي گروه صنعتي فردا خواهيم بود.

فردا دیزل در حال حاضر یک کامیونت شش تن در دسته خودروهای تجاری داشته و در زمینه ماشین آلات راهسازی و ساختمانی نیز یک لودر به بازار عرضه کرده است. آرین نژاد اظهار کرد که در آینده تنوع محصولات تجاری فردا دیزل بیشتر خواهد شد و تا رنج کامیون کشنده ها را نیز پوشش می دهد.

تست درایو فردا موتورز FMC 511 SX5 T5 نمایشگاه خودرو تهران

آرین نژاد اظهار کرد که فردا موتورز در سال 1400 طبق آمار رسمی 2000 هزار دستگاه خودرو تولید کرده. اما در سال 1401 این شرکت یقینا 5 تا 6 برابر سال گذشته محصول تولید می کند که بدین ترتیب تیراژ تولیدی بین 10 تا 12 هزار دستگاه را از فردا موتورز انتظار داریم.

آرین نژاد مدیر بازاریابی گروه خودروسازی فردا اظهار کرد که در سال گذشته 36 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش به شبکه این شرکت اضافه شده و متناسب با افزایش تیراژ تولید و فروش، شبکه های نمایندگی های فردا موتورز نیز گسترش خواهند یافت.

تست درایو فردا موتورز FMC 511 SX5 T5 نمایشگاه خودرو تهران

تست درایو اف ام سی FMC 511، FMC SX5 و FMC T5 در نمایشگاه خودرو تهران

یکی از اقدامات درخور توجه فردا موتورز، امکان تست درایو محصولات خود مانند سدان فردا 511 (FMC 511) و دو کراس اوور فردا SX5 و T5 (FMC SX5 و FMC T5) در یک محوطه حفاظت شده برای خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو بود که اتفاقا توجه مردم و بازدیدکنندگان از نمایشگاه نیز به دلیل حرکات نمایشی که توسط خبرنگاران با خودرو اجرا شده بود، جلب شد.

4 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟