طراحی ظاهری و کابین لینک اند کو 09

در بحث ظاهری طراحان کمپانی جیلی و لینک اند کو بیان کرده اند که برای شکل دهی به محصول جدیدشان از قوی سفید الهام گرفته ‌اند. نمای جلوی ۰۹ را اگرچه نمی‌ توان کاملا زیبا دانست اما باید اذعان کرد متفاوت است.

لینک اند کو 09

از دیگر مواردی که در طراحی این خودرو به چشم می‌ آید، تلاش طراحان برای هرچه لوکس تر نشان دادن ۰۹ است. در نمای کناری خودرو نیز برخی المان ها ما را به یاد محصولات رنج روور می ‌اندازد و البته دستگیره ‌های جدید به سبک مرسدس اس کلاس 2022 و یا سیتروئن DS9 نیز از دیگر نکات جالب توجه در بدنه‌ خودرو محسوب می شوند. ضمن اینکه در بخش عقبی نیز چراغ های متفاوت با گرافیکی درونی بسیار زیبا را شاهد هستیم.

کابین لینک اند کو 09

مشخصات فنی لینک اند کو 09

این خودرو اولین محصول لینک اند کو بوده که از پلتفرم ماژولار SPA ولوو استفاده کرده و به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری هیبریدی مجهز است. خریداران ۰۹ می ‌توانند دو نسخه هیبریدی ملایم ۲۵۰ اسب  بخاری یا پلاگین هیبریدی ۴۲۵ اسب بخاری را سفارش دهند. یک جعبه‌ دنده ۸ سرعته اتوماتیک مشابه ولوو XC90 نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ ها را بر عهده دارد.

لینک اند کو 09

حدود قیمت لینک اند کو ۰۹ توسط کمپانی، رقمی کمتر از ۴۰ هزار دلار اعلام شده است که با توجه به سبک طراحی، امکانات ایمنی و رفاهی و بهره گیری این اسیووی لوکس از تکنولوژی پیشرانه و پلتفرمِ ولوو، عدد معقولی به نظر می رسد.

5 از 8 رای