به گزارش خودرونویس، لینکلن Zephyr Reflection یک خودروی مفهومی مدرن با استایلی پیشرو و خشن بوده که پیش نمایش مدل تولیدی همین خودرو را  لینکلن قصد دارد در سال جاری میلادی رونمایی کند. لینکلن این سدان فوق لوکس و جذاب را صرفا ویژه عرضه به بازار چین طراحی کرده است.

نمای عقب لینکلن Zephyr Reflection

استایل ظاهری لینکلن Zephyr Reflection

لینکلن Zephyr رفلکشن کاملا از زبان طراحی سایر محصولات این خودروساز آمریکایی بهره برده، با این حال المان هایی در آن طراحی شده که استایلی شاخص و متمایز به آن بخشیده است. در پروفیل جلو شاهد نصب لوگوی برجسته لینکلن روی یک جلوپنجره با دیزاین جدید ستاره شکل هستیم که حواس ها را بیشتر به این لوگوی زیبا جلب می کند.

نمای جانبی لینکلن Zephyr Reflection

همچنین این لوگو میان نوار کرومی واقع شده که تا درون چراغ های جلو امتداد یافته و در ادامه به خط شخصیت بدنه می پیوندد که از بالای گلگیرها شروع شده و به صورت زیبا و مینیمال از قیمت بالایی درها تا چراغ های عقب امتداد یافته است. از دیگر المان های ظاهری جلو می توان به سپر اسپرت و جذاب این خودرو اشاره کرد که دارای ورودی های هوای بزرگ ولی ظاهرا مصنوعی در قسمت های کناری است.

 

طراحی کابین لینکلن Zephyr Reflection

لینکلن برای درون کابین این سدان مفهومی لوکس، یک نمایشگر پانورامیک بزرگ در سرتاسر داشبورد نصب کرده که شامل نمایشگرهای دیجیتالی پشت فرمان و یک نمایشگر بسیار بزرگ برای سیستم مالتی مدیا و سرگرمی است. به طور کلی این سیستم متشکل از سه نمایشگر با کاربرد و هدف متفاوت است. لینکلن Zephyr رفلکشن دارای زبان جدید رابط میان انسان و ماشین این کمپانی موسوم به Constellation بوده که دارای سه تم نرمال، اسپرت و Zen است. ولی متاسفانه در این لحظه جزییات بیشتری از این تکنولوژی اعلام نشده است.

کابین لینکلن Zephyr Reflection

کابین به طور کلی طراحی مینیمال و ساده ای دارد و کلیدهای لمسی شیفتر گیربکس در زیر نمایشگر، برجسته ترین المان در داشبورد خودرو هستند. در کنسول میانی هم یک کنترلر جذاب میان کلیدهای لمسی خازنی و همچنین قسمتی برای قرار دادن اشیا و وسایل در جلوی آن طراحی شده است.

چراغ عقب لینکلن Zephyr Reflection

سخن پایانی

لینکلن این خودروی مفهومی را چندان فضایی و خیالی طراحی نکرده؛ با این حال مشخص نیست که چه میزان تغییر در نسخه تولیدی Zephyr رفلکشن نسبت به این مدل مفهومی اعمال می شود. ولی بعید است که تغییر زیادی در نمای بیرونی و داخلی آن اعمال شود. لینکلن این سدان لوکس مفهومی را در نمایشگاه خودرو شانگهای در کنار Corsair پلاگین هیبریدی رونمایی کرده است.

منبع motor1
5 از 2 رای