اخبار خودرو جهان
از انتشار اولین تصاویر جاسوسی تا اعلام برخی مشخصات

لینکلن نویگیتور فیس لیفت خودی نشان داد

چهارشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
لینکلن نویگیتور فیس لیفت

دنیای اسیووی های فول سایز لاکچری توسط جی ام سی و کادیلاک به لطف محصولات جدیدی همچون یوکان و اسکالید برای مدل 2021 به طور کلی احاطه شده است. اما کمپانی لینکلن نیز چندان از این دو رقیب خود عقب نیست، چراکه به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از نسخه به روزرسانی نویگیتور که ظاهرا در حال توسعه بوده، منتشر شده است.

طراحی ظاهری

به گزارش خودرونویس، این اسیووی فول سایز لاکچری در نزدیکی سایت مرکزی فورد در دیربون میشیگان رویت شده و به نظر می رسد که استایل ظاهری آن تفاوت های زیادی نسبت به نسخه فعلی نویگیتور داشته است. گرچه این تنها یک به روزرسانی بوده و انتظار می رود که دیزاین طراحی جلو و عقب این اسیووی فول سایز تغییرات زیادی نسبت به نسخه فعلی کرده باشد.

با نگاهی دقیق تر پی می بریم که ارتفاع جلوپنجره نویگیتور بیشتر از نسخه پیشین شده و این سیاستی مشابه با سایر خودروسازان امروزی است. به نظر می رسد که چراغ های بازطراحی شده جلو تا گلگیرها امتداد یافته باشد. گرچه استیکرها بسیاری از قسمت های خودرو را از چشم ما پنهان کرده، اما به نظر می رسد طراحی قسمت پایینی پروفیل جلو شباهت زیادی به آویاتور دارد.

نمای جانبی لینکلن نویگیتور فیس لیفت

همچنین طراحی قسمت عقب نویگیتور فیس لیفت هم به احتمال زیادی تا حد زیادی مشابه آویاتور شده است. بدین ترتیت انتظار داریم که یک لایت بار LED بزرگ سرتاسر عرض این خودرو را در بر گرفته باشد و در گوشه ها نیز به چراغ هایی LED با ابعادی کوچکتر نسبت به گذشته ختم شود. به نظر می رسد که پله بزرگی که زیر درب فضای بار نویگیتور طراحی شده همچنان در این مدل پابرجاست و تنها تغییراتی جزیی در طراحی این قسمت اعمال شده است.

 

طراحی کابین

در این لحظه اطلاعات زیادی در خصوص طراحی کابین و به روزرسانی های صورت گرفته در این قسمت چه در خصوص استایل ظاهری و چه در خصوص تکنولوژی های به کار رفته در آن نداریم. ولی با درنظر گرفتن نمایشگرهای دیجیتالی رزولوشن بالا و بسیار بزرگ نصب شده در رقبای این خودرو از جمله کادیلاک اسکالید، انتظار می رود که در داشبورد به روزرسانی شده این خودرو نمایشگرهای دیجیتالی بزرگتری نسبت به مدل پیشین نصب و طراحی شده باشند. نسخه فعلی نویگیتور دارای یک نمایشگر 10 اینچی در میان داشبورد بوده که در سال 2020 برای یک اسیووی لاکچری با این ابعاد بسیار کوچک و از مد افتاده به نظر می رسد.

نمای عقب لینکلن نویگیتور فیس لیفت

انتظار می رود که لینکلن از یک نمایشگر لمسی بزرگتر استفاده کند تا به کمک آن تعداد زیادی از کلیدهای کنترلی روی داشبورد کاسته شود و کابین طراحی تمیزتر و مینیمال تری پیدا کند. زیر کاپوت این خودرو هم یقینا پیشرانه هیبریدی نسل جدید فورد F-150 نصب شده که به زودی مشخصات آن نیز منتشر می شود.

 

سخن پایانی

از آنجایی که این تصاویر جاسوسی، اولین خودنمایی لینکلن نویگیتور فیس لیفت محسوب می شوند، انتظار می رود که هم اکنون چند ماهی تا رونمایی رسمی این خودرو فاصله باقیست. تخمین می زنیم که نویگیتور جدید در تابستان سال آینده رونمایی شود و به عنوان مدل 2022 راهی بازار جهانی شود.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟