اخبار خودرو جهان
شخصی سازی ظاهری به همراه بهبود جزیی عملکرد

لکسوس NX با کیت بدنه TRD و مدلیستا

چهارشنبه - ۲۱ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
لکسوس NX TRD

لکسوس نسخه 2022 NX را در ماه ژوئن با ظاهری بروزرسانی شده و چهار پیشرانه رونمایی کرد. دو شرکت تیونر مدلیستا و TRD نیز برای افزایش جذابیت این کراس اوور لوکس ژاپنی برای مشتریان، اقدام به عرضه لوازم افترمارکت با هدف شخصی سازی و ارتقا جنبه بصری کرده اند که البته نصب برخی از این قطعات تا حدی جزیی به بهبود عملکرد لکسوس NX 2022 نیز کمک می کند.

جزییات کیت مدلیستا لکسوس NX

به گزارش خودرونویس، شرکت مدلیستا لکسوس NX 2022 مجهز به کیت بدنه خود را جذاب و در عین حال چابک توصیف می کند و تم اصلی این کمپانی در طراحی این قطعات افترمارکت خودروی لوکس شهری بوده است. قطعات افترمارکت توسعه یافته توسط مدلیستا برای لکسوس NX جدید همگی ظاهری بوده که شامل اسپلیتر جلو، رکاب جانبی، صفحه آیرودینامیک درب عقب و دیفیوزر عقب هستند.

لکسوس NX مدلیستا

لکسوس NX مدلیستا

مدلیستا همچنین رینگ های 20 اینچی جدید با رنگ کرومی را برای لکسوس NX نصب کرده تا با سایر قطعات براق نصب شده برای این خودرو هماهنگی کامل داشته باشد. پکیج لاکچری مدلیستا برای لکسوس NX 2022 قیمتی معادل 2300 هزار دلار داشته و در صورتی که این قطعات را به صورت رنگ شده سفارش دهید قیمت آن به 2600 دلار افزایش می یابد. البته می توان هر یک از این قطعات را به صورت جداگانه نیز خریداری کرد.

لکسوس NX مدلیستا

لکسوس NX مدلیستا

جزییات کیت TRD لکسوس NX

در طرف دیگر لکسوس NX F اسپرت با قطعات TRD حضور دارد که تمرکز اصلی در پروژه تیونینگ و شخصی سازی این خودرو جذابتر کردن استایل ظاهری و تا حدودی هم بهبود عملکرد بوده است. قطعاتی که TRD برای لکسوس NX F اسپرت توسعه داده شامل اسپلیتر جلو، قاب آینه های آیرودینامیک، رکاب جانبی، دیفیوزر عقب و سر اگزوز جدید هستند.

لکسوس NX TRD

لکسوس NX TRD

تا اینجا تمامی این قطعات صرفا روی زیباتر نشان دادن لکسوس NX 2022 تاثیر داشته اند، ولی در زمینه عملکرد کمپانی TRD اقدام به نصب دمپرهای عملکردی ساخت یاماها برای سیستم تعلیق کرده که موجب بهبود فرمان پذیری و حتی راحتی این کراس اوور لوکس ژاپنی شده اند. همچنین برای بهبود هندلینگ نیز استرس بار برای لکسوس NX نصب شده است. به موجب این دمپرهای اسپرت ساخت یاماها، ارتفاع لکسوس NX 24 میلیمتر نسبت به مدل استاندارد کاهش داشته است. آخرین عضو لیست TRD برای لکسوس NX نیز رینگ های 20 اینچی فورج آلومینیومی بوده که می توان آنها را به رنگ Gun Melanite سفارش داد.

لکسوس NX TRD

لکسوس NX TRD

کیت آیرودینامیکی TRD برای لکسوس NX 2022 قیمتی معادل 4400 دلار دارد و رینگ های ذکر شده به تنهایی قیمتی معادل 5400 دلار دارند. استرس بار و دمپرهای اسپرت نیز قیمتی معادل 970 دلار دارند.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟