اخبار خودرو جهان
افزایش جذابیت کسل کننده ترین محصول لکسوس

لکسوس ES 2022 با کیت TRD

چهارشنبه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
لکسوس ES 2022 TRD

نسل فعلی لکسوس ES را نمی توان از نظر ظاهری جذاب و تاثیرگذار دانست. این سدان لوکس برای مدل 2022 یک بروزرسانی ساده به خود دید و درون کابین آن مملو از جدیدترین تکنولوژی های روز است. در واقع هیچ ایرادی در لکسوس ES 2022 وجود ندارد، ولی زمانی که بخواهیم این خودرو را در مقابل سدان های لوکس بین 40 تا 50 هزار دلاری آلمانی قرار دهیم، هیچ شانسی برای پیروزی این خودرو با آن جلوپنجره زشت بیش از حد بزرگش وجود ندارد.

به گزارش خودرونویس، از اول هم قرار نبوده که لکسوس ES یک سدان اسپرت و جذاب باشد؛ اصلا به همین دلیل هست که لکسوس IS را تولید کرده. ولی این بدان معنی نیست که ES باید مانند بسیاری از محصولات لکسوس ناشناخته و گمنام بماند. به همین دلیل است که زیربرند TRD تویوتا اقدام به عرضه کیت بروزرسانی بدنه برای لکسوس ES کرده است. خوشبختانه این کیت فاقد بال عقب و دریچه عبور هوا روی گلگیرها و فندرهای عریض است. به جای آن این کیت دارای اجزایی بوده که مقداری جذابیت ظاهری این سدان لوکس ژاپنی را بیشتر می کنند.

لکسوس ES 2022 TRD

تغییرات ظاهری لکسوس ES با کیت TRD

چه چیزی برای لکسوس ES با کیت بدنه TRD تغییر کرده است؟ در ابتدا باید اظهار کنیم که TRD به قسمت پایینی بدنه این خودرو پرداخته و در کیت خود اقلامی مانند اسپلیتر جلو، رکاب های اسپرت جانبی و دیفیوزر عقب برای این خودرو عرضه کرده است. همچنین قاب آیرودینامیک آینه را می توان برای این خودرو سفارش داد و رینگ های توربینی جذابی با سایز 19 یا 20 اینچ هم برای ES توسط TRD عرضه شده اند.

نمای جانبی لکسوس ES 2022 TRD

شرکت TRD نسبت به کابین هم بی توجه نبوده و قاب جدیدی را برای رکاب ورودی درب های این خودرو طراحی کرده است. البته مشتریان می توانند هر یک از این قطعات را به صورت جداگانه سفارش دهند؛ به عبارتی اگر می خواهید کمترین تغییر را داشته باشید، می توانید تنها اسپلیتر جلو را برای لکسوس ES سفارش دهید. خوشبختانه TRD برای لکسوس ES دست به طراحی اسپویلر عقب نبرده است.

نمای جانبی لکسوس ES 2022 TRD

همچنین قطعاتی برای لکسوس ES عرضه شده اند که نصب آنها می تواند مقداری بسیار جزیی عملکرد این سدان لوکس را بهبود ببخشند. نصب استرس بار برای این خودرو می تواند تا حدودی پایداری آن را بهبود ببخشد؛ همچنین در قسمت عقب می توان یک جفت سراگزوز اسپرت برای این خودرو نصب کرد. شرکت TRD هیچ مطلبی را در خصوص افزایش توان پیشرانه یا تغییر در صدای تولیدی اگزوز به موجب نصب این سراگزوزها بیان نکرده است. اگر دیفیوزر TRD را برای این خودرو سفارش دهید، ملزم به خرید این سراگزوزهای جدید هم هستید؛ چراکه با نصب این دیفیوزر دیزاین قسمت پایینی پروفیل عقب تغییر می کند و به جای نصب خروجی اگزوز ذوزنقه شکل، چهار خروجی اگزوز برای این خودرو نصب می شود.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟