اخبار خودرو ایران
در آستانه آغاز قرن جدید معرفی شد

ریبرندینگ گروه بهمن در کلاس جهانی

چهارشنبه - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
ریبرندینگ و تغییر لوگوی گروه بهمن

گروه بهمن در حالی سال جدید را آغاز خواهد کرد که قرار است لوگو و هویت بصری این مجموعه نیز با تغییرات اساسی همراه باشد و بعبارتی این حرکت آغاز ریبرندینگ این گروه خودروسازی است.

به گزارش خودرونویس، پروژه ریبرندینگ و معرفی لوگوی جدید گروه بهمن یکی از اتفاقات مهم صنعت خودرو ایران به شمار می رود که با همکاری یک آژانس معتبر دانمارکی به سرانجام رسیده و در نوع خود یک تحول بزرگ در صنعت خودرو سازی است.

پروژه ریبرندینگ گروه خودروسازی بهمن از آن جهت حائز اهمیت است که ظرف مدت زمان کمتر از یک سال به سرانجام رسیده و این تغییرات اساسی در صنعت خودروسازی و در این بازه زمانی محدود یک دستاورد قابل توجه به شمار می‌رود.

 

ویدیو رونمایی لوگوی جدید و ریبرندینگ گروه بهمن

 

به نظر می رسد مدیران این گروه خودروسازی با دنبال کردن پروژه ریبرندینگ و لوگوی جدید گروه بهمن خود در تلاش هستند تا افکار عمومی را برای ظهور قدرتمند قطب سوم خودروسازی کشور آماده کرده و در ادامه جام‌ های بزرگ‌تری را در حوزه توسعه محصول و رقابت پذیری در کلاس جهانی بردارند.

گروه خودروسازی بهمن پس از خصوصی سازی همواره به دنبال تغییرات و تحولات اساسی بوده و در بسیاری از حوزه‌ های مربوط به تولید، فروش و خدمات پس از فروش توانسته است تغییرات چشمگیری را ایجاد کند. به طوری که با وجود تحریم‌ های گسترده علیه ایران، این مجموعه دستکم در زمینه تنوع محصولات باکیفیت و دارای قیمت رقابتی پرچمدار تحولات مهم در صنعت خودرو بوده است.

ریبرندینگ و تغییر لوگوی گروه بهمن

به گزارش خودرونویس، در پروژه ریبرندینگ و لوگوی جدید گروه بهمن تلاش شده است تا المان‌ های اقتدار و پیشرفت در کانون توجه قرار گیرد و طراحان این پروژه به درستی توانسته‌ اند این مفهوم کلیدی را در لوگوی جدید بهمن بگنجانند.

به طوری که واژه بهمن نشأت گرفته از انباشت برف در کوهستان‌ های سر به فلک کشیده است و حرکت بهمن معرف قدرت و توانایی بسیار شگرف و عظیم است. در عین حال هرگاه بهمن در کوهستان به حرکت در می‌ آید نیروی عظیمی را ایجاد می‌ کند و پهنه‌ هایی از کوهسار که بهمن در دامن آن آرام می‌گیرد مظهر خرمی، سرسبزی و باروری در فصل بهار و تابستان شناخته می‌ شوند و بر همین اساس گروه بهمن تلاش کرده است تا نشانه‌ های رشد و پیشرفت را در در طراحی لوگو لحاظ کند.
با این توصیف به نظر می رسد گروه بهمن در تلاش است تا با ریبرندینگ و ایجاد تغییرات اساسی در لوگوی خود فضای کلی و افکار عمومی را معطوف به حرکت‌ های آتی خود کند و در ادامه سایر طرح های توسعه ای خود را به منصه ظهور بنشاند.

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟