به گزارش خودرونویس، آرین پارس موتور به عنوان تولید کننده و عرضه کننده لاماری ایما EAMA طی یک بیانیه رسمی اعلام کرد که قیمت اعلام شده توسط سایت ها و شبکه های اجتماعی غیرواقعی بوده و صحیح نیست. این شرکت در ادامه بیان کرد که تمام خبرهای مربوط به قیمت، شرایط فروش و زمان عرضه مربوط به لاماری ایما EAMA را از وب سایت این شرکت دنبال کنیم.

قیمت لاماری ایما آرین پارس موتور

قیمت لاماری ایما EAMA چقدر است؟

آرین پارس موتور مدتی پیش کراس اوور لاماری ایما را به عنوان اولین محصول تولید داخل خود با داخلی سازی 20 درصدی رونمایی کرد. در مراسم رونمایی این شرکت مطلبی را در خصوص قیمت لاماری ایما و حتی زمان عرضه اعلام نکرد. تصور می کنیم که این خودرو در اوایل سال 1401 به صورت قیمت قطعی و تحویل 30 روزه به فروش برسد.

قیمت لاماری ایما آرین پارس موتور

مشخصات لاماری ایما EAMA

لاماری ایما Eama مانند سایر خودروهای چینی از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ بهره گرفته، ولی به لطف سیستم سوخت رسانی پیشرفته تزریق مستقیم سوخت GDI قادر به تولید 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور بوده که از تمام رقبای خود قدرتمندتر است. به عبارت دیگر قدرتمندترین پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ ایران برای لاماری ایما آرین پارس موتور است.

قیمت لاماری ایما آرین پارس موتور

نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دو کلاچه Wet به چرخ های جلو منتقل می شود. با توجه به وزن 1550 کیلوگرمی لاماری ایما Eama و این پیشرانه می توان عملکرد خوبی را برای این کراس اوور جدید متصور بود. این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4565، 1860 و 1690 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2715 میلی متر اعلام شده است.

لاماری ایما Eama در اکسل جلو دارای تعلیق مکفرسون و در اکسل عقب دارای تعلیق مولتی لینک است. وجود تعلیق مولتی لینک در اکسل عقب موجود سواری نرم تر و همچنین پایداری بهتر در مانورها می شود. لاماری ایما هم مانند تمام خودروهای چینی حاضر در بازار ایران دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و پیش بینی می کنیم که میانگین مصرف سوخت آن در 100 کیلومتر سیکل ترکیبی چیزی بین 7.5 تا 8 لیتر باشد.

 

 

5 از 1 رای