اخبار خودرو جهان
همزاد اطلس و ویژه بازار روسیه

فولکس واگن ترامونت فیس لیفت معرفی شد

چهارشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
فولکس واگن ترامونت فیس لیفت

فولکس واگن اطلس یکی از بزرگترین خودروهایی است که تا به امروز روی پلتفرم ماژولار MQB این کمپانی آلمانی توسعه یافته است. این خودرو در قالب یک اسیووی هفت نفره در آلمان و همچنین یک مدل کوچکتر پنج نفره به نام اطلس کراس به فروش می رسد. در چین هم نسخه کوپه اطلس در چندین تریم عرضه می شود و در روسیه نیز اطلس با نام ترامونت عرضه می شود. حال فولکس واگن تصمیم به معرفی مدل فیس لیفت ترامونت برای بازار روسیه گرفته است.

استایل ظاهری فولکس واگن ترامونت

به گزارش خودرونویس،  استایل ظاهری ترامونت تا حد زیادی شبیه به فولکس واگن اطلس موجود در بازار آمریکاست. البته ترامونت فیس لیفت چندین به روزرسانی ظاهری به خود دیده که باعث شده با همزاد خود یعین اطلس در بازار آمریکا متمایز به نظر برسد. به عنوان مثال سپر جلوی ترامونت دارای ورودی های هوای بزرگتری بوده که با تریمی کرومی در قسمت محیطی زیبایی بیشتری دارند. همچنین رینگ های نصب شده برای ترامونت با رینگ های نصب شده برای اطلس در بازار آمریکا طراحی متفاوتی دارند و نشان های متعددی روی بدنه این خودرو نصب شده که نمونه آنها در اطلس دیده نشده است.

نمای عقب فولکس واگن ترامونت فیس لیفت

مشخصات فنی فولکس واگن ترامونت

فولکس واگن ترامونت فیس لیفت هفت نفره در بازار روسیه با دو پیشرانه مختلف عرضه می شود. نسخه پایه ترامونت به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز شده که قادر به تولید بیشینه قدرت 220 اسب بخار است. ضمن اینکه امکان نصب یک پیشرانه شش سیلندر تنفس طبیعی نیز برای ترامونت وجود دارد که قادر به تولید بیشینه قدرت 250 اسب بخار است. هر دو پیشرانه به صورت استاندارد با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کوپل شده اند که نیروی تولیدی آن توسط سیستم انتقال قدرت 4Motion به هر چهار چرخ این اسیووی بزرگ منتقل می شود.

نمای جانبی فولکس واگن ترامونت فیس لیفت

تریم های مختلف ترامونت فیس لیفت در روسیه

فولکس واگن قصد دارد که فروش ترامونت فیس لیفت را طی هفته های پیش رو در بازار روسیه آغاز کند و ظاهرا چهار تریم مختلف برای این خودرو در نظر گرفته است. حتی نسخه Respect که مدل پایه ترامونت محسوب می شود به نمایشگر هشت اینچی لمسی سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی جدید فولکس واگن با قابلیت فرمانپذیری صوتی، شش بلندگو، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه کاناله، گرمکن شیشه جلو و گرمکن صندلی های جلو مجهز شده است.

کابین فولکس واگن ترامونت فیس لیفت

بسته به تریم انتخابی فولکس واگن ترامونت می تواند به تجهیزات دیگری مانند درب برقی فضای بار، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، کروز کنترل تطبیقی، سیستم های ایمنی و کمکی راننده متعدد، چراغ های LED، رینگ های 20 اینچی و تجهیزات کاربردی و جذاب دیگری مجهز شود. اگر هم تریم R لاین که مجهزترین نسخه ترامونت محسوب می شود را انتخاب کنید، تجهیزات جذابی همچون سانروف پانورامیک و امکان کنترل برخی از قابلیت های خودرو مانند سیستم تهویه با ریموت کنترل به این اسیووی هفت نفره اضافه می شوند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟