اخبار خودرو جهان
احتمال نصب پیشرانه 450 اسب بخاری

مشخصات احتمالی فورد برانکو EverGlades و راپتور

شنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
فورد برانکو

سرانجام مشخصات نسخه جدید فورد برانکو Everglades منتشر شد. قرار است که این نسخه به صورت استاندارد کارخانه با وینچ و اسنورکل تولید شود و در تابستان سال 2022 به بازار عرضه خواهد شد. مایک لوین سخنگوی فورد در توییتی اظهار کرد که فورد به زودی تولید این نسخه برانکو را آغاز کرده و قیمت آن را نیز اعلام می کند و مشتریان می توانند پیش خرید آن را انجام دهند.

به گزارش خودرونویس، متاسفانه در این لحظه ما هیچ تصویر ور اطلاعات اضافی در خصوص فورد برانکو EverGlades نداریم. اما نصب اسنورکل و همچنین یدک کشیدن نام EverGlades می تواند به این معنا باشد فورد این خودرو را برای عبور از آب و رودخانه توسعه داده باشد. احتمالا نسخه Sasquatch پکیج این خودرو با تایرهای 35 اینچی گودیر مناسب گل و لای و همجنین رینگ های 17 اینچی بیدلاک، دیفرانسیل های دانا با قفل دیفرانسیل و کمک فنرهای Bilstein مجهز خواهد بود.

فورد برانکو در سال 2022 اسیووی به مراتب بهتر و موفق تری خواهد بود و یکی از مهمترین تغییر در خانواده برانکو در سال آینده میلادی، اضافه شدن نسخه راپتور است. فورد برانکو راپتور در دو مدل پایه و LUX قابل سفارش بوده و ممکن است تنها به صورت چهار درب راهی بازار شود و روی نسخه دو درب برانکو قابل سفارش نباشد.

فورد برانکو

در حال حاضر دو پیشرانه برای نصب روی برانکو راپتور شایعه شده است. ممکن است فورد برانکو راپتور به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ مشابه نمونه نصب شده روی اکسپلورر ST مجهز شود که قادر به تولید 400 اسب بخار قدرت است. همچنین ممکن است این خودرو به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ مشابه نمونه نصب شده روی فورد F-150 راپتور مجهز شود که قادر به تولید 450 اسب بخار قدرت است.

تصاویر جاسوسی منتشر شده از فورد برانکو راپتور، گلگیرهای حجم پردازی شده و همچنین سیستم تعلیق لیفت شده این خودرو را نشان داده اند. در زیر بدنه خودرو صفحه های فلزی به منظور محافظت اجزای مهم فنی این خودرو از ضربات در حین بیراهه نوردی نصب شده اند. همچنین سپرهای کوچکتری برای بهبود زاویه حمله و فرار در این نسخه فورد برانکو نصب خواهند شد.

شیفتر دنده فورد برانکو

از جمله دیگر بروزرسانی های اعمال شده برای نسخه 2022 فورد برانکو می توان به امکان سفارش پکیج Sasquatch با گیربکس هفت سرعته دستی اشاره کرد. همچنین رنگبندی جدید برای بدنه شامل قرمز فلفلی تند و سبز متالیک Eruption قابل سفارش هستند.

 

سخن پایانی

تلاش های فورد برای جذابتر کردن فورد برانکو قابل ستایش است، ولی سوال اصلی اینجاست که آیا مشکلات تولیدی این اسیووی آفرودی در دومین سال عرضه این خودرو یعنی 2022 نیز همچنان ادامه می یابد یا فورد نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کرده است؟ این سوالیست که زمان پاسخ آن را به ما خواهد داد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟