موتور سیکلت
یکی از 70 نفر باشید

فروش محدود دوچرخه BMW  توسط پرشیا خودرو

سه شنبه - ۲۳ آذر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
دوچرخه ب ام و BMW پرشیا خودرو

پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش BMW و MINI در ایران، به صورت محدود اقدام به ارائه نسخه Limited و خاص از دوچرخه ب ام و در ایران کرده است.  لازم به ذکر است که تنها 70 عدد از این مدل دوچرخه موجود بوده و به صورت اختصاصی توسط پرشیا خودرو از شرکت ب ام و تهیه شده است و دیگر از آن تولید نخواهد شد.

به گزارش خودرونویس، مشتریان شرکت ب ‌ام‌ و بیش از 105 سال است که از تجربیات این شرکت با استفاده از قدرت رکاب و همچنین اسب‌ بخار لذت برده‌اند. نسل جدید دوچرخه‌ های ب ام و دارای زبان طراحی مشترکی هستند که محصولات مدرن این برند را در ذهن تداعی می ‌کنند. تلفیقی از عملکرد ورزشی و محصولات آینده‌نگر که اوج لذت راندن بر روی دو چرخ را به ارمغان می ‌آورد.

دوچرخه کروز ب ام و یکی از همان محصولاتی است که با طراحی فریم باریک بدنه که توسط استودیوی نوآوری گروه  BMW، طراحی شده که راحتی و آسایش را به همراه لذت راندن به ارمغان آورده است. جنس تنه این دوچرخه از فلز آلومینیوم بوده و در رنگ‌های  Glossy Silver / Frozen Blue ارائه می شود. سیستم ترمزهای این محصول هیدرولیک دیسکی از برند شیمانو است.

یکی از اصلی ترین و جذاب ترین بخش های این دوچرخه استفاده از سیستم گیربکس 7 سرعته شیمانو Shimano Nexus 7-speed (hub gear) است که در صنعت دوچرخه جهان بی ‌نظیر است و مکانیسمی شبیه به دنده اتوماتیک داشته و بنا به نیاز دوچرخه سوار تنظیم می شود.
وزن سبک و 13  کیلوگرمی این محصول باعث می شود که کمترین فشار به دوچرخه سوار وارد شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های زیر تماس گرفته و یا فروشگاه آنلاین پرشیا خودرو به آدرس shop.persiakhodro.ir مراجعه کنند.

دفتر مرکزی پرشیا خودرو  – تلفن تماس : 0214591 داخلی های 1477 و 1478

نمایندگی شریعتی کد۱۰۲ –  تلفن تماس : ۰۲۱۷۷۶۰۰۵۵۶

نمایندگی دادمان کد ۱۳۴ –  تلفن تماس : ۰۲۱۸۸۰۸۱۲۷۷

نمایندگی نیاوران کد ۱۰۹  – تلفن تماس : ۰۲۱۲۶۴۵۳۸۷۶

نمایندگی لواسان کد ۱۲۱ – تلفن تماس : ۰۲۱۲۶۵۶۸۱۸۵

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟