اخبار خودرو ایران
در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران مطرح شد

فروش لاماری ایما آرین پارس موتور از فردا

سه شنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
فروش لاماری ایما آرین پارس موتور نمایشگاه خودرو تهران

آرین پارس موتور با کراس اوور تازه رونمایی شده لاماری ایما در نمایشگاه خودرو تهران 1401 حضور پیدا کرده و علی موسوی مدیر فروش برند لاماری این شرکت از فروش لاماری ایما به صورت فروش با قیمت قطعی و پیش فروش عادی با پیش پرداخت علی الحساب خبر دارد.

به گزارش خودرونویس، آرین پارس موتور قصد دارد روز سه شنبه 27 اردیبهشت همزمان با آغاز به کار نمایشگاه خودرو تهران واقع در شهر آفتاب کراس اوور لاماری ایما را به دو روش فروش با قیمت قطعی و پیش فروش عادی با پیش پرداخت به صورت علی الحساب به بازار عرضه کند. موسوی مدیرفروش برند لاماری آرین پارس موتور اظهار کرد که در این طرح فروش هر کد ملی قادر به ثبت نام یک دستگاه خودروی لاماری ایما بوده و سپس برندگان به روش قرعه کشی مشخص خواهند شد. پس از مشخص شدن برندگان، مشتریان ملزم به پرداخت مبلغ تعیین شده با توجه به طرح فروش انتخابی هستند.

علی موسوی اظهار کرد که سهمیه در نظر گرفته شده برای سامانه فروش مشترک  مطابق با قانون مجلس و قانون حمایت از جوانیست. وی همچنین اشاره کرد که قرعه کشی برای انتخاب برندگان طرح فروش و پیش فروش لاماری ایما توسط سازمان تجارت انجام می شود و آرین پارس موتور هیچ دخالتی بر روند اجرای این قرعه کشی ندارد. پس از اعلام نتایج، مشتریان در صورت نداشتن پلاک فعال روی خودرو و همچنین دارابودن گواهینامه و سن قانونی حداقل 18 سال، امکان تکمیل کردن روند ثبت نام را خواهند داشت.

فروش لاماری ایما آرین پارس موتور نمایشگاه خودرو تهران

علی موسوی اظهار کرد که آرین پارس موتور مخالف جدی روند فروش خودرو به روش قرعه کشی بوده و این شرکت منتظر است پس از اجرای این دو طرح فروش و آنالیزهای صورت گرفته، تصمیمی مبنی بر ادامه یا توقف فروش خودرو به روش قرعه کشی گرفته شود. موسوی مدیرفروش برند لاماری آرین پارس موتور اظهار کرد که این شرکت آمادگی کامل برای همکاری با وزارت صمت و سازمان حمایت در خصوص فروش خودرو دارد. اما فروش خودرو به روش قرعه کشی مشکلاتی را در زمینه تامین به موقع نقدینگی برای خودروساز ایجاد می کند. ضمن اینکه در این روش فروش دغدغه فروش سبدی خودرو به نمایندگان شرکت هم وجود دارد. وی ابراز امیدواری کرد که به زودی راهکاری برای برطرف شدن این چالش ها ارائه شود.

 

تیراژ تولید لاماری ایما آرین پارس موتور در سال 1401

علی موسوی اظهار کرد که آرین پارس موتور قصد دارد در سال جاری تعداد 3500 دستگاه از کراس اوور لاماری ایما را به تولید برساند. البته این شرکت تلاش خود را مبنی بر افزایش تیراژ این خودرو می کند. وی همچنین اظهار کرد که تیراژ تولید لاماری ایما در سال 1402 حداقل دو برابر سال جاری خواهد شد. وی همچنین اظهار کرد که آرین پارس موتور در سال 1401 قصد معرفی دو محصول جدید شامل یک کراس اوور سگمنت B و همچنین یک سدان سگمنت C را دارد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟