اخبار خودرو ایران
از ابتدای آبان 1401 صورت می گیرد

فروش لاماری ایما در بورس کالا

یکشنبه - ۲۴ مهر ۱۴۰۱
خواندن 2 دقیقه
عرضه لاماری ایما در بوری کالا آبان 1401

با توجه به برچیده شدن سامانه یکپارچه فروش خودرو، آرین پارس موتور هم قصد دارد از ابتدای آبان ماه 1401 تعداد 200 دستگاه خودرو لاماری ایما را در بورس کالا عرضه کند.

به گزارش خودرونویس به نقل از بورس کالا، شرکت آرین پارس موتور ششمین خودروسازی بوده که اقدام به عرضه خودرو در بورس کالا کرده است. زمان تحویل لاماری ایما عرضه شده در بورس کالا در این نوبت، 10 دی ماه سال 1401 اعلام شده است.

از این 200 دستگاه لاماری ایما عرضه شده در بورس کالا، 100 دستگاه به رنگ مشکی و 100 دستگاه دیگر به رنگ سفید هستند. قیمت لاماری ایما در بورس کالا به قیمت پایه 981 میلیون تومان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که برای خرید لاماری ایما از بورس کالا هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو بوده و صدور سند و شماره گذاری و پلاک خودرو نیز صرفا به نام شخص خریدار انجام می شود.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌ های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.
تمام هزینه‌ ها باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.
5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟