در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و با اقساط 24 ماه صورت می گیرد

آغاز فروش اقساطی ب‌ ام ‌و، مینی و برندهای وارداتی توسط پرشیا خودرو

سه شنبه - ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
آگهی فروش ب ام و و مینی پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و در پی استقبال هموطنان عزیز، طرح فروش اعتباری خودروهای ب ام و ، مینی و انواع برندهای وارداتی با اقساط متنوع 12 و 24 ماهه را آغاز کرده است.

به گزارش خودرونویس، به دلیل استقبال هموطنان و در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز، طرح فروش ویژه خودروهای ب ام و، مینی و سایر برندهای وارداتی توسط شرکت پرشیا خودرو مجددا بازگشایی شد.

در این طرح خریداران محترم می توانند خرید خود را به صورت اعتباری با حداقل میزان پیش پرداخت و با حداکثر مدت زمان بازپرداخت در اقساط 12 و یا 24 ماهه انجام دهند.

علاقمندان می جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص فروش خودرو های ب‌ ام ‌و و مینی با شماره 4591-021 داخلی 1144 و 1147 و برندهای وارداتی داخلی 1407 و 1449 تماس حاصل کنند.

 

 

سایر اقدامات اخیر پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو در راستای مقابله با ویروس کرونا و کاهش انتشار ویروس کووید19، اقدام به ارائه خدمات ویژه و سرویس غیرحضوری با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و نظافتی در نمایشگاه ها و تعمیرگاه های خود کرده است.

شرکت پرشیا خودرو از ابتدای شروع همه‌گیری بیماری کرونا اقدام به ارائه خدمات ویژه و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در تعمیرگاه ها و نمایندگی های رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود کرده است. بر این اساس هنگام پذیرش خودرو برای انجام خدمات تعمیرگاهی، پرسنل مربوطه با تجهیزات مخصوص، تمام بخش های خودرو را به صورت کامل ضدعفونی می کنند. همچنین نقاط حساس خودرو نیزا با کاور های پلاستیکی مخصوص پوشانده می شوند.

همچنین مشتریان محترم و صاحبان خودروهای ب ‌ام ‌و و مینی می توانند بدون نیاز به حضور در محل تعمیرگاه، درخواست خدمات غیرحضوری با خودروبر کرده و با خاطری آسوده باقی مراحل را به پرشیا خودرو بسپارند. ضمن اینکه خدمات در محل مشتریان با رعایت کلیه اصول بهداشتی انجام شده و خودرو در ابتدا و همچنین انتهای انجام خدمات، به طور کامل ضدعفونی شده و سپس به مشتری تحویل داده می شود.

در سرویس خدمات VIP ، پس از تحویل گرفتن خودرو مشتری، خودرو به وسیله خودروبر به تعمیرگاه انتقال می یابد. همچنین مشتریانی که به مراکز خدمات مراجعه می کنند، پس از پذیرش خودرو، توسط خودروهای ضدعفونی شده و با رعایت کامل اصول بهداشتی به مقصد مورد نظرشان انتقال داده می شوند.

همچنین شرکت پرشیا خودرو در محل تعمیرگاه مرکزی خود اقدام به ساخت و راه اندازی تونل ضدعفونی مخصوص بدنه خودرو کرده است. بدین ترتیب خودروها در ابتدای پذیرش و انتهای مرحله ترخیص وارد تونل شده و به صورت کامل ضدعفونی می شوند. نمونه کوچکتر این تونل برای ضدعفونی بدنی پرسنل تعمیرگاهی دفتر مرکزی نیز اجرا شده و استفاده می شود.

علاقه‌مندان و مشتریان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به بخش نمایندگان  در سایت Persiakhodro.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 4591 (پیش شماره 021 تهران) تماس بگیرند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟