به گزارش خودرونویس، به نظر شما چطور چنین رسوایی بزرگی برای مرسدس بنز که یکی از با دقت ترین خودروسازان دنیا محسوب می شود، پدید آمده است؟ به گزارش بیزینس اینسایدر مشکل اصلی نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس اتصالات جعبه فرمان بوده که در شرایطی خاص می تواند موجب ناپایداری خودرو و ایجاد اختلال در کنترل و فرمان پذیری اس کلاس جدید شود.

نمای عقب مرسدس بنز اس کلاس 2021

مرسدس بنز سریعا در پی رفع این نقص فنی اقدام کرده و از مالکان اس کلاس جدید درخواست کرده که خودروی خود را به نزدیک ترین نمایندگی به محل سکونت خود برده تا اتصالات جعبه فرمان توسط تکنسین های مرسدس بازدید شده و در صورت لزوم این قطعات به صورت رایگان تعویض شوند.

 

تعداد اس کلاس های فراخوان شده

یکی از سخنگوهای شرکت مرسدس بنز به بیزینس اینسایدر بیان کرد که تا این لحظه چیزی نزدیک به 1400 دستگاه اس کلاس به مشتریان تحویل داده شده که همگی آنها مشمول این فراخوان می شوند؛ طی بیانیه مرسدس، از مالکان این خودرو خواسته شده که فورا به نمایندگی های این کمپانی مراجعه کنند.

نمای جانبی مرسدس بنز اس کلاس 2021

بنا به گفته مرسدس، این قطعه که موجب فراخوان اس کلاس 2021 شده، پیش از مونتاژ کامل این سدان لاکچری به صورت کامل از قطعه ساز تامین کننده مرسدس به کارخانه 56 این خودروساز حمل شده و در آنجا صرفا روی اس کلاس نصب می شود. این پروسه تولید یک خودرو بوده و بیانگر این موضوع است که حتی برای خودروی پرچمدار و لوکسی همچون اس کلاس 2021 نیز ممکن است یک قطعه باعث فراخوان و نقص فنی شود. لازم به ذکر است که دایملر قصد دارد در همین کارخانه 56 واقع در آلمان در آینده مرسدس میباخ اس کلاس 2021 و همچنین سدان تمام الکتریکی EQS را نیز تولید کند.

کابین مرسدس بنز اس کلاس 2021

سایر نسخه های در دست توسعه اس کلاس 2021

مرسدس در حال توسعه نسخه های جدید برای اس کلاس بوده که شامل دو مدل پلاگین هیبریدی AMG بوده که انتظار می رود این دو مدل با نام های S63e و S73e به بازار عرضه شوند. پیشرانه V12 مرسدس همچنان به حیات خود ادامه می دهد؛ ولی اینبار قرار نیست که روی مدل S65 منصب شود. بلکه قرار است که این پیشرانه حجیم و قدرتمند صرفا در مدل فوق لوکس و لاکچری میباخ نصب شود. مرسدس برای نسل جدید اس کلاس دیگر قصد تولید نسخه دو درب را ندارد؛ این شرکت تصمیم گرفته که AMG GT کوپه و نسل جدید SL جانشین های خوبی برای اس کلاس کوپه و کانورتیبل هستند.

منبع motor1
5 از 2 رای