اخبار خودرو جهان
انتشار اولین ویدیو و تصاویر جاسوسی پیش از رونمایی!

بوگاتی جدید در پیست شکار شد

دوشنبه - ۵ آبان ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
عکس جاسوسی محصول جدید بوگاتی

شایعات زیادی پیرامون آینده کمپانی بوگاتی از جمله اینکه آیا فولکس واگن بوگاتی را می فروشد؟ آیا بوگاتی واقعا از رقابت برای رکورد سرعت جهان کنار کشیده است؟ و چندین شایعه دیگر شنیده شده است. گرچه این دو سوال همچنان بی پاسخ باقی مانده، اما بوگاتی به یک سوال دیگر که در ذهن ما بود پاسخ داده است. چند روز پیش بوگاتی تیزر یک مدل مرموز با چراغ های عقب X شکل را در شبکه های مجازی خود منتشر کرد. حال اولین تصاویر و یک ویدیو جاسوسی از این ابرخودرو هنگام پرسه زدن در پیست Paul Ricard فرانسه دیده شده که ظاهر بسیار خشن و پرابهتی دارد.

استایل ظاهری محصول جدید بوگاتی

به گزارش خودرونویس، گرچه این ابرخودروی جدید بوگاتی به صورت گسترده با استیکر و کاور به منظور مخفی کاری پوشانده شده، ولی بوگاتی هرکاری کند نمی تواند استایل خشن کوپه مانند این ابرخودرو را پنهان کند. جلوپنجره نعل اسب شکل بوگاتی در این مدل جدید همچنان دیده می شود؛ اگرچه این جلوپنجره این بار ابعادی کوچکتر داشته و در جلوترین قسمت پوزه کم ارتفاع این خودرو نصب شده است. همچنین یک اسکوپ سقفی بزرگ هم برای این ابرخودرو طراحی شده که به نظر می رسد وظیفه آن رسانده هوا و خنک سازی پیشرانه چهار توربوشارژ 8 لیتری 16 سیلندر این بوگاتی جدید بوده که در پشت کابین راننده نصب شده است.

 

 

وجود استیکر گسترده با رنگ های مختلف تشخیص را سخت کرده، ولی به نظر می رسد که چندین ورودی و کانال هوا در پروفیل جانبی این بوگاتی جدید طراحی شده و لبه های زاویه داری در این قسمت دیده می شود. اما بی شک، خشن ترین قسمت این بوگاتی جدید پروفیل عقب آن بوده که متاسفانه تصویر جاسوسی مناسبی از آن در اختیار نداریم. البته ابهت طراحی جلوی این خودرو نیز چیزی از قسمت عقب کم ندارد.

یک بال کوسه مانند در راستای طول بدنه از قسمت عقبی سقف خودرو آغاز شده و ظاهرا به بال بزرگ نصب شده در پروفیل عقب متصل شده است. ظاهرا چراغ های عقب X شکل این ابرخودرو با هدف جلب توجه بیننده به خروجی های اگزوز چهار تایی این ابرخودرو طراحی شده اند. در قسمت زیرین پروفیل عقب هم یک دیفیوزر بسیار بزرگ طراحی و نصب شده است. این طراحی خشن و بسیار تهاجمی می تواند نشان دهنده درست بودن گزارش های پیشین مبنی بر تولید یک ابرخودروی مسابقه ای منحصر به فرد توسط بوگاتی باشد.

عکس جاسوسی محصول جدید بوگاتی

مشخصات فنی احتمالی

این ابرخودروی جدید بوگاتی که هنوز نام آن مشخص نیست، به احتمال زیاد از پیشرانه ای مشابه با شیرون سوپر اسپرت 300+ و سنتودیسی بهره می برد که قادر به تولید 1578 اسب بخار قدرت است. طبق شایعه های شنیده شده، بوگاتی احتمالا تا پیش از پایان ماه جاری میلادی این محصول جدید را رونمایی خواهد کرد.

عکس جاسوسی محصول جدید بوگاتی

سخن پایانی

به جز این تصاویر جاسوسی، در این لحظه تنها یک تیزر مرموز از بوگاتی در اختیار داریم که در آن اشاره شده چیزی به زودی در حال آمدن است. تا تاریخ 28 اکتبر که بوگاتی اعلام کرده، چیز زیادی نمانده است. در این لحظه هیچ دیدی نداریم که منظور بوگاتی از 0.67 که در اکانت اینستاگرام خود پست کرده بود، چیست. به هر حال بسیاری از این سوال ها و ابهامات با معرفی این ابرخودروی مرموز روشن می شوند.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟