اخبار خودرو جهان
رویت گران ترین و لوکس ترین محصول باواریایی ها

ب ام و X8 با استایل ظاهری غیرمتعارف شکار شد

شنبه - ۱۵ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
عکس جاسوسی ب ام و x8

کمپانی ب ام و را باید بنیان گذار سگمنت اسیووی های کوپه در جهان دانست که این ویروس واگیردار را در سال 2008 با معرفی نسل اول X6 آغاز کرد. سپس شش سال بعد این کمپانی اقدام به معرفی X4 و در سال 2017 نیز کراس اوور کوپه جدیدی به نام X2 را معرفی کرد. ظاهرا این کمپانی آلمانی در حال طراحی عضو جدیدی برای اسیووی های کوپه خود بوده و بر اساس شایعه های شنیده شده نام این عضو جدید ب ام و X8 است.

به گزارش خودرونویس، به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از نسخه پروتوتایپ ب ام و X8 منتشر شده که به ما این امکان را می دهد دید خوبی نسبت به استایل کلی این اسیووی لاکچری کوپه استایل داشته باشیم. ولی استیکرهای گسترده نصب شده روی بدنه تا حد زیادی دید ما را نسبت به جزییات طراحی این خودرو کاهش داده اند. ولی نصب این استیکرها نتوانسته ابعاد بزرگ X8 و همچنین سقف شیبدار این خودرو در قسمت عقب را پنهان کنند.

البته قسمت ابتدایی سقف این خودرو طراحی مانند ب ام و X7 دارد، ولی شیب ملایم قسمت انتهایی آن استایلی متمایز به X8 بخشیده است. در پروفیل جلو هم شاهد پنهان شدن یک جلوپنجره دوقلوی بسیار بزرگ پشت کاور هستیم؛ ضمن اینکه سنسور رادار این خودرو نیز در وروی هوای پایین درون سپر نصب شده است.

عکس جاسوسی ب ام و x8

استایلی غیر متعارف مانند iX

ب ام و قصد دارد که اسیووی الکتریکی iX را با استایلی غیر متعارف و متفاوت از سایر محصولات این برند راهی بازار کند؛ ظاهرا این کمپانی همین سیاست را در طراحی X8 هم مدنظر دارد. به عنوان مثال چراغ های جلو این خودرو را در نظر بگیرید؛ هرچند طراحی آنها نمونه اولیه بوده، ولی در موقعیتی پایین تر نسبت به مدل های دیگر ب ام و نصب شده و این کمپانی در نهایت چراغ های تولیدی این خودرو را هم در این قسمت نصب می کند. این چراغ ها به مراتب پایین تر از محصولاتی مانند سری 7 جدید و همزاد الکتریکی آن یعنی i7 نصب شده اند.

به احتمال زیاد این ب ام و X8 دارای چراغ های اصلی خطی با چراغ روشنایی در روز به صورت یکپارچه با چراغ اصلی و در قسمت بالایی آن است.

در خصوص چراغ های عقب نمی توان اظهار نظر دقیقی داشت؛ ولی با توجه به برآمدگی زیر استیکر می توان گفت که تا حد زیادی روی درب فضای بار و همچنین گلگیرهای عقب امتداد یافته اند. طراحی شیشه عقب و برف پاک کن این قسمت مشابه نمونه نصب شده روی iX بوده؛ ولی به نظر می رسد که ب ام و در راستای سقف X8 یک اسپویلر کوچک نصب کرده است.

عکس جاسوسی ب ام و x8

مشخصات فنی

نصب برچسب خودروی هیبریدی در حال تست به صورت اجباری روی بدنه و همچنین وجود یک درپوش سوخت اضافی روی گلگیر جلو، نشان دهنده بهره برده X8 از یک پیشرانه الکتریکی سازی شده است. بسیاری معتقد هستند که نسخه M ب ام و X8 به صورت ترکیبی از پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژ و یک پیشرانه الکتریکی بهره برده که روی هم رفته قادر به تولید بیشینه قدرت 750 اسب بخار است.

 

سخن پایانی

از آنجایی که این نمونه پروتوتایپ مشاهده شده هنوز به چراغ های تولیدی مجهز نشده، بعید است ب ام و بتواند X8 را در آینده نزدیک رونمایی کند. پیش بینی می کنیم که ب ام و X8 در سال 2021 رونمایی شود و نسخه M آن با فاصله زمانی چند ماهه پس از آن معرفی شود. این خودرو تمام ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به لوکس ترین و گران قیمت ترین محصول تولیدی ب ام و را دارد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟