به گزارش خودرونویس،بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۱۷۴ دستگاه خودروی لاماری ایما را روی تابلو معاملات می‌برد.

تحویل این خودرو‌ها ۷۰ روزه است. قیمت پایه این خودرو هم ۹۸۱ میلیون تومان تعیین شده است. پیش پرداخت سفارش خرید این محصول ۲۵ درصد است.

هر کد ملی تنها مجاز به ثبت سفارش یک دستگاه خودرو است. همچنین ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و ۲۴ میلیون و هفتصد هزار تومان برای هزینه‌های جانبی به قیمت این خودرو افزوده می‌شود.

دوشنبه ۹۰۰ دستگاه خودروی هایما در ۵ نوبت روی تابلوی معاملات بورس کالا رفت. این خودرو‌ها در دو نوبت عرضه بدون رقابت با همان قیمت پایه و ۳ نوبت عرضه هم با رقابت محدود فروخته شدند.

بورس کالا سه شنبه هم میزبان عرضه ۵۰۰ خودروی تارا و ۶۰۰ پژو ۲۰۷ بود. تارا در دو مدل اتوماتیک و دستی و در سه رنگ عرضه شد.

در این معاملات، تارا اتوماتیک سبز ۳۷۹ میلیون تومان، مشکی ۴۵۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نقره‌ای ۴۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروخته شد. تارا دستی مشکی هم ۳۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سبز ۲۶۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نقره‌ای ۳۹۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

پژو اتوماتیک ۲۰۷ هم در ۲ مدل سقف شیشه‌ای و ساده و در رنگ‌های نقره ای، سبز، مشکی و سفید روی تابلوی عرضه رفت. پژو اتوماتیک سقف شیشه‌ای نقره‌ای ۴۲۶ میلیون تومان، سبز ۴۲۰ میلیون تومان و مشکی ۴۹۱ میلیون تومان به فروخته شد. پژو ۲۰۷ سفید نیز ۴۴۰ میلیون تومان دادوستد شد. زمان تحویل این خودرو‌ها سه ماهه است.

5 از 1 رای