اخبار خودرو ایران
توسط شرکت KTL نماینده رسمی خدمات پس از فروش هیوندای ارائه می شود

طرح کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای تا 6 بهمن تمدید شد

دوشنبه - ۳ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 2 دقیقه
طرح زمستان پاک با خدمات مطمئن هیوندای شرکت KTL

کلینیک زمستانه خودروهای هیوندای که در قالب طرح زمستان پاک با خدمات مطمئن هیوندای توسط شرکت KTL نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات هیوندای از 17 دی ماه آغاز شده بود و قرار بود 29 دی ماه خاتمه یابد، تا 6 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش خودرونویس، در طرخ زمستان پاک با خدمات مطمئن هیوندای که توسط شرکت KTL (تجارت بین المللی و پشتیبانی کرمان موتور) ارائه شده خدمات ویژه ای برای مالکان خودروهای هیوندای در نظر گرفته شده است. در این طرح فیلتر روغن موتور، اجرت سرویس های دوره ای، بازدید و تنظیم چراغ های جلو و عقب، بررسی سلامت و عملکرد سیستم تهویه مطبوع، بررسی سیستم های الکترونیکی خودرو و بررسی عدم نشستی مایعات خودرو همگی به صورت رایگان برای مشتریان انجام می شود.

مشتریان برای استفاده از این طرح و به منظور پذیرش در نمایندگی های این شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح باید به وب سایت www.KTL-CO.com مراجعه و یا به صورت حضوری به یکی از نمایندگی های این شرکت برای دریافت این خدمات پیش از پایان موعد تعیین شده مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که در طرح زمستان پاک با خدمات مطمئن هیوندای که توسط نماینده رسمی خدمات پس از فروش هیوندای یعنی شرکت KTL ارائه می شود، تمام خودروهای هیوندای اعم از شرکتی و غیر شرکتی را شامل می شود. به عبارت دیگر شرکت KTL در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کمک به دستیابی به هوایی پاک این طرح کلینیک زمستانه را برای خودروهای هیوندای برگزار کرده است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟