نگهداری خودرو
توسط پرشیا خودرو صورت می گیرد

طرح بازدید 12 گانه رایگان و تعویض لنت خودروهای ب ام و

چهارشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 6 دقیقه
پرشیا ساین ب ام و

مشتریان پرشیا خودرو و صاحبان خودرو های ب ام و مدل X3 با کد اتاقE83  و تولید شده بین سال های 2003 تا 2010و همچنین مدل سری 5 با کد اتاقE60  مدل سال های 2003 تا 2010، می توانند با مراجعه دفترمرکزی پرشیا خودرو و تمامی نمایندگی های مجاز این شرکت، از طرح بازدید 12 گانه رایگان و تعویض لنت مقرون به صرفه برند پرشیا ساین بهره‌مند شوند.

به گزارش خودرونویس، در طرح جدید شرکت پرشیا خودرو که در راستای ارائه خدمات و قطعات با کیفیت و مقرون به صرفه انجام می پذیرید، خودروهای ب ام و مدل X3 با کد بدنهE83  تولید شده بین سال های 2003 تا 2010 و همچنین سدان سری 5 با کد بدنهE60  تولید شده بین سال های 2003 تا 2010 می توانند با مراجعه دفتر مرکزی شرکت پرشیا خودرو و تمامی نمایندگی های مجاز این شرکت، از طرح بازدید 12 گانه رایگان و تعویض لنت مقرون به صرفه و با کیفیت برند پرشیا ساین استفاده کنند.

محصولات برند پرشیا ساین از قطعات اورجینال و با کیفیت شرکت های همکار و مورد تایید گروه ب ‌ام‌ و تامین شده و با قیمتی مناسب تر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. همچنین با نصب قطعات برند پرشیا ساین در هر یک از شعب خدمات پس از فروش شرکت پرشیا خودرو، قطعات و خدمات عرضه شده شش ماه یا 10 هزار کیلومتر ضمانت خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت Persiakhodro.ir  مراجعه نموده یا با  شماره تلفن دفتر مرکزی ۴۵۹۱ (021 کدتهران) داخلی های 200 و 201 تماس برقرار کنند.

 

پرشیا ساین چیست؟

پرشیا خودرو که به طیف متنوعی از خودروهای ب ام و در ایران سرویس می دهد، مدتی پیش برندی به نام پرشیا ساین را رونمایی کرد. این برند گزینه های متنوعی را پیش روی متقاضیان خدمات و قطعات برند ب ام و و مینی قرار می دهد. پرشیا ساین قصد دارد قطعات یدکی و مصرفی مورد نیاز برای محصولات مختلف گروه خودروسازی ب ام و را که در ایران تحت پوشش پرشیا خودرو قرار دارند، به مشتریان عرضه کند.

عرضه قطعاتی ارزان تر و با کیفیت به مشتری

در تمامی برند های خودرویی با بالا رفتن سن خودرو، نسبت هزینه تعمیرات به ارزش خودرو برای مشتریان مهم خواهد شد. در واقع با پایین آمدن ارزش خودرو هزینه نگهداری معنای بیشتری برای مشتریان پیدا می کند که نتیجه آن به جستجوی مشتری برای یافتن قطعات ارزان تر در بازار لوازم یدکی ختم می شود. بدین ترتیب نیاز به وجود قطعات یدکی ارزان تر و با کیفیت همواره در بازار حس می شود.

پرشیا خودرو برای پاسخ گویی به نیاز مشتریانی که تمایل به انتخاب با رویکرد کاهش هزینه های نگهداری را دارند، طرح پرشیا ساین را راه اندازی کرده که در آن پرشیا خودرو مطابق با درخواست مشتری از قطعات پرشیا ساین با کیفیت منطبق بر استاندارد های گروه خودروسازی ب ام و با قیمت مناسب تر استفاده می کند.
برای توضیح بهتر باید به این موضوع اشاره کنیم که قطعات یدکی در جهان به سه دسته اصلی تقسیم می شود. دسته اول قطعه کارخانه ای یا همان Genuine Part است که خودروسازان قطعات تامین شده توسط تامین کنندگان را در بسته بندی خود عرضه می کنند. دسته دوم قطعاتی هستند که توسط قطعه سازان (OEM) در بسته بندی خودشان توزیع می شوند. در این حالت قطعه سازانی هستند که علاوه بر تامین خطوط تولید، قطعات را به بازار نیز عرضه می کنند. این روش OES نامیده می شود.

دسته سوم به قطعات سایز قطعه سازان بدون تایید خودروساز ( After Market ) مربوط می شود که البته تامین کننده اصلی قطعات خط تولید نیستند. همچنین نوع چهارمی نیز با نام قطعات استوک ( دست دو ) در بازار ایران وجود دارد. در برند پرشیا ساین قطعات دسته سوم و چهارم به دلیل این که از نظر کیفی مورد تایید پرشیا خودرو نیستند، جایی ندارند.

پرشیا خودرو با این طرح تصمیم گرفته است به جز قطعات Genuine، از قطعات OEM نیز در شبکه تامین خود استفاده کند که این امر نیز در همکاری و قرار داد با قطعه سازان بین المللی انجام می گیرد. پرشیا خودرو با این طرح قطعات با کیفیت و قیمت به صرفه به مشتریان خود عرضه خواهد کرد.
هدف اصلی پرشیا ساین، ایجاد حق انتخاب خرید قطعات برای صاحبان خودروهای بالای 5 سال است، همچنین تنوع محصولی این برند به گونه ای است که تمام مشتریان حتی خودروهای جدید نیز امکان بهره برداری از خدمات جدید شرکت را خواهند داشت.
این قطعات در شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در سراسر کشور همچنین در گام بعدی در شبکه بازار و فروشگاه های مجاز لوازم یدکی پرشیا خودرو توزیع خواهد شد. البته برای تعمیرکاران خصوصی هم امکان دسترسی وجود دارد.

 

ارائه قطعات در بسته بندی ویژه و با گارانتی

در بحث تضمین کیفیت و اصالت قطعات پرشیا ساین، در بسته بندی اختصاصی خود و با گارانتی شش ماهه یا 10 هزار کیلومتری این قطعات را به فروش می رساند. همچنین لیبل هولوگرام خاص پرشیا ساین نیز روی قطعات وجود دارد و مشتری می تواند با ارسال کد اختصاصی درج شده بر روی هر جعبه به سامانه پیامکی پرشیا خودرو، از مشخصات و اصالت قطعه خریداری شده خود اطمینان حاصل کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟