اخبار خودرو ایران
از 26 اسفند تا پایان روز 13 فروردین

آغاز طرح امداد نوروزی مدیران خودرو برای 1401

پنجشنبه - ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
طرح امداد نوروزی مدیران خودرو 1401

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو MVS طبق روال هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز به منظور ارائه خدمات به مسافرین نوروز 1401، طرح امداد نوروزی خود را آغاز کرد. طرح امداد نوروزی مدیران خودرو امروز 26 اسفند از ساعت 8 صبح آغاز شده و تا 12 شب روز 13 فروردین 1401 ادامه دارد.

به گزارش خودرونویس، محمد گرمان مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اظهار کرد که این شرکت طبق روال هرسال از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم برای اجرای طرح امداد نوروز 1401 را انجام داده و تدارکات لازم را دیده بود. مدیرعامل MVS شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو افزود که تمامی نمایندگان مدیران خودرو در طرح امداد نوروزی در 31 استان حضور دارند. ضمن اینکه محورهای اصلی در 31 استان توسط خودروهای امدادی مدیران خودرو پوشش داده شده تا اگر هر یک از مسافرین نوروزی نیازی به خدمات امدادی داشته باشند خدمات مورد نیاز به آنها ارائه شود.

طرح امداد نوروزی مدیران خودرو 1401

شماره تماس مرکز امداد مدیران خودرو

وی در ادامه بیان کرد که مرکز امداد مدیران خودرو با شماره 47651-021 به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خواهد بود و این شماره برای سراسر کشور قابل استفاده بوده و مرکز امداد مدیران خودرو تمامی خدمات امدادرسانی در سراسر ایران را هدایت می کند. بدین ترتیب اگر مشتریان مدیران خودرو در هر نقطه از ایران نیاز به خدمات امدادی داشتند باید با همین شماره تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن امدادگران مدیران خودرو به محل مورد نظر آنها اعزام شوند.

طرح امداد نوروزی مدیران خودرو 1401

بازه زمانی اجرای طرح امداد نوروزی مدیران خودرو برای 1401

محمد گرمان اشاره کرد که کمپین امداد نوروزی مدیران خودرو از 26 اسفند ساعت 8 صبح آغاز شده و تا ساعت 12 شب روز 13 فروردین 1401 ادامه دارد. در روز 14 فروردین هم شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو با ناوگان جاری خود پاسخگوی نیاز مشتریان و خدمات امدادی خواهد بود.

طرح امداد نوروزی مدیران خودرو 1401

محمد گرمان اشاره کرد که در ایام نوروز عمده نمایندگی های مدیران خودرو برای ارائه خدمات به مسافرین نوروزی هم در هفته اول و هم در هفته دوم فعال هستند. وی در ادامه گفت که برای اطلاع از فعالیت نمایندگی های مدیران خودرو در ایام نوروز به وب سایت شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو مراجعه کنند. گرمان اظهار کرد که تمامی نقاط ایران در طرح امداد نوروزی مدیران خودرو پوشش داده شده و عمده 160 نمایندگی مدیران خودرو در سراسر ایران در ایام نوروز فعال هستند.

طرح امداد نوروزی مدیران خودرو 1401

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اظهار کرد که این شرکت این امکان را پیش بینی کرد که اگر خودروی مشتری مدیران خودرو متوقف شد و امکان تعمیر در آن لحظه میسر نبود، آنها را به مقصد مورد نظر ارسال کنند و اگر مقدور بود، خودروی جایگزینی را در اختیار آنها قرار دهند.

شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو هدایایی را برای تقدیم کردن به همه امدادخواهان در نظر گرفته و علاوه بر آن هدیه ویژه ای را به صورت روزانه و به صورت قرعه کشی از بین افرادی که طی یک روز به مرکز امداد مدیران خودرو تماس می گیرند، تقدیم می کند. مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو همچنین اظهار کرد که در خصوص اجرت ها و قیمت قطعات نظارت دقیقی شده تا رضایت مشتریان در این طرح جلب شود. وی در ادامه بیان کرد که اولویت و هدف اول شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو جلب رضایت مشتری و فاکتور CSI بوده و تمام برنامه ریزی ها برای این طرح با هدف جلب رضایت مشتریان صورت گرفته است.

طرح امداد نوروزی مدیران خودرو 1401

آمادگی نمایندگی های مدیران خودرو برای ارائه به خودروهای تازه عرضه شده

محمد گرمان بیان کرد که با توجه به عرضه محصولات جدیدی توسط مدیران خودرو در سال 1400 مانند ام وی ام ایکس 22 پرو و آریزو 5 فیس لیفت، تمامی قطعات یدکی و ظاهری لازم برای این خودروها در تمامی نمایندگی های مدیران خودرو در 31 استان کشور موجود هستند. وی بیان کرد که سیاست در مدیران خودرو همواره به این صورت بوده که قبل از لانچ و عرضه خودرو قطعات یدکی و مصرفی و همچنین قطعات ظاهری آن تامین شده باشد و پرسنل نمایندگی ها آموزش های لازم را برای تعمیر و سرویس آن خودرو دیده باشند. ضمن اینکه برخی از خودروها نیاز به ابزار مخصوص دارند و همواره قبل از عرضه ابزار مخصوص تعمیرات نیز در اختیار نمایندگی ها و تعمیرکاران قرار می گیرد. بدین ترتیب پس از اعلام آمادگی شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو، آن محصول به بازار عرضه می شود.

 

 

4 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟