اخبار خودرو ایران
خاص و منحصر به فرد

طراحی داشبورد تیگو8 پرو

سه شنبه - ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
کابین تیگو8 پرو مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو  بنا دارد تا لوکس ترین محصول خود به نام تیگو8  پرو را به زودی به بازار عرضه کند. مدل پرو تیگو8 که با ظاهری به روز و امکانات سطح بالا عرضه شده، توانسته در بازارهای مختلف جهانی چون روسیه و برزیل به موفقیت های بزرگی دست یابد.

به گزارش خودرونویس، اما نکته مهم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده طراحی لوکس و مدرن داخلی آن بوده که جذابیت تیگو8 پرو را دوچندان کرده است. این خودرو دارای داشبوردی با نمایشگر بزرگ و لمسی بوده سبکی که برای نخستین بار مرسدس بنز باب کرد و اتفاقا طرفداران بسیاری را نیز پیدا کرد.

با ورود به داخل تیگو8 پرو و مشاهده داشبورد آن  با نمایی کاملا متفاوت از خودروهای موجود بازار مواجه می شوید. یک داشبورد کاملا مدرن با دو صفحه نمایشگر 12.3 اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعا 24.6 اینچ خواهد بود و در نوع خود بی نظیر است. کنسول وسط هم دارای یک نمایشگر هشت اینچی لمسی جداگانه بوده که تنظیمات خودرو و سیستم تهویه به وسیله آن صورت می گیرد. به طور کلی سه نمایشگر یعنی دو نمایشگر 12.3 اینچی یک نمایشگر هشت اینچی درون کابین تیگو8 پرو نصب شده اند که کابینی دیجیتالی و لوکسی را برای این خودرو به ارمغان آورده اند. همچنین تیگو8 پرو دارای کنترلرهای برای سرنشینان ردیف دوم است.

نمای داخل تیگو8 پرو کاملا لوکس و آینده نگرانه طراحی شده که مفاهیم کاملا جدید طراحی بر مبنای تکنولوژی را نشان می دهد و می تواند به عنوان یکی از مزیت های خاص این شاسی بلند لوکس به حساب آید. کنسول لوکس و طرح فوق العاده جذاب اهرم دسته دنده به شما حس و حالی کاملا لوکس و مدرن را می دهد .

تیگو8 پرو محصولی کاملا به روز است که با مجموعه ای از امکانات رفاهی و ایمنی روز عرضه خواهد شد و کاملا حس یک شاسی بلند لوکس را به مشتریان خود خواهد داد. نمای داخل این شاسی بلند جذاب از آخرین متدهای روز چون محصولات مرسدس بنز پیروی می کند و قطعا در بازار ایران می تواند بسیار جذاب باشد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟