اخبار خودرو جهان
در ماه سپتامبر رونمایی می شود

طراحی احتمالی نسل جدید لکسوس LX

دوشنبه - ۱ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
رندر لکسوس Lx

لکسوس اعلام کرده که قصد دارد نسل جدید LX را سال آینده به بازار عرضه کند و هنوز تا رونمایی آن چند ماهی باقی مانده است. ولی طراحان شرکت Kolesa سعی کرده اند که با توجه به تصاویر جاسوسی موجود و ترکیب آن با زبان طراحی فعلی لکسوس، رندرهایی نزدیک به واقعیت از نسل جدید این اسیووی لوکس و بزرگ را طراحی کنند و طراحی احتمالی پروفیل جلو و عقب نسل جدید لکسوس LX را به ما نشان دهند.

به گزارش خودرونویس، در این رندرها لکسوس LX جدید با جلوپنجره ای بیش از حد بزرگ طراحی شده که دارای دیزاینی پیچیده در بخش مش بندی است. این سبک طراحی واقعا جلب توجه زیادی می کند ولی نمی توان آن را زیبا دانست و برای مشتریان خودروهای لوکس بیش از هم شلوغ و تازه به دوران رسیده است. همچنین چراغ های باریکی در قسمت بالای پروفیل جلو به همراه LED های روشنایی در روز فلش مانند طراحی شده اند.

استایل کلی بدنه نسل جدید لکسوس LX مانند مدل های پیشین به تویوتا لندکروزر به خصوص سری 300 شباهت دارد. در پروفیل عقب این خودرو چراغ های LED سرتاسری طراحی شده اند. درب فضای بار این خودرو ابعاد بزرگ و طراحی ساده ای دارد. طراحان برای لکسوس هیچ اگزوز واضحی طراحی نکرده اند و این در حالی بوده که لکسوس هیچ تصمیمی مبنی بر نصب پیشرانه الکتریکی روی نسل جدید LX ندارد.

 

مشخصات فنی لکسوس LX 2022

همانند نسل فعلی لکسوس LX، نسل جدید این اسیووی لوکس و بزرگ هم ارتباط تنگاتنگی را تویوتا لندکروزر دارد و مانند لندکروزر سری 300 روی پلتفرم GA-F تویوتا توسعه یافته است. قدرتمندترین نسخه لکسوس LX گزارش شده که مدلی به نام LX 750h بوده که از یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر توربوشارژ هیبریدی بهره گرفته که روی هم رفته قادر به تولید 480 اسب بخار قدرت و 871 نیوتن متر گشتاور است.

رندر لکسوس Lx

مدل های ضعیف تر این خودرو هم از همین پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر بدون موتور الکتریکی کمکی بهره می گیرند که قادر به تولید 409 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور مشابه با تویوتا لندکروزر جدید هستند.

لکسوس تصمیم دارد که کیفیت سواری نسل جدید LX را نسبت به نسل فعلی ارتقا دهد. همچنین یقینا برای این خودرو جدیدترین سیستم های ایمنی نصب خواهد شد. درون کابین این خودرو هم یک نمایشگر بزرگ 17 اینچی با پرینتر اثر انگشت برای استارت پیشرانه نصب می شود.

 

سخن پایانی

پیش بینی شده که نسل جدید لکسوس LX در ماه سپتامبر سال جاری رونمایی می شود و در برخی از بازارهای جهانی از ماه دسامبر همین امسال هم عرضه می شود. برخلاف لندکروزر، لکسوس LX به بازار آمریکا هم راه پیدا می کند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟