اخبار خودرو ایران
توسط باشگاه مشتریان مدیران خودرو صورت گرفت

ضیافت سالانه مشتریان ام وی ام MVM برگزار شد

چهارشنبه - ۱۷ اسفند ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
ضیافت باشگاه مشتریان ام وی ام MVM مدیران خودرو عمارت فاخر (1)

جشن مشتریان ام وی ام MVM روز دوشنبه برگزار شد. مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور ارزش ویژه ای را برای مشتریان خود قائل بوده و همواره برنامه های مفرح و شادی را برای آنها تدارک می بیند تا تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشد.

به گزارش خودرونویس، ضیافت مشتریان ام وی ام برگزار شد و مدیر باشگاه مشتریان ام وی ام به طور ویژه ای مشتریان وفادار ام وی ام MVM را به این گردهمایی پایان سال دعوت کرده بود. برگزاری چنین برنامه هایی نشان دهنده توجه ویژه برند ام وی ام به مشتریان خود به عنوان سرمایه های اصلی این شرکت است. در همین راستا باشگاه مشتریان ام وی ام MVM جشن های سالانه و متفاوتی را برای مشتریان خود برگزار می کند که این مراسم نیز در راستای همین سیاست برگزار شده است.

ضیافت باشگاه مشتریان ام وی ام MVM مدیران خودرو عمارت فاخر (1)

حسین مهداد مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو در ضیافت سالانه مشتریان MVM از برنامه های آتی باشگاه مشتریان خبر داد و گفت باشگاه مشتریان در سال آینده قصد معرفی اپلیکیشن جامع ویژه مشتریان ام وی ام را دارد که در آن امکانات متعددی مانند ایجاد بستری برای تبادل نظر میان مشتریان و همچنین حل مشکلات و سوالات آنها در کنار انبوهی از امکانات دیگر فراهم شده است.

ضیافت باشگاه مشتریان ام وی ام MVM مدیران خودرو عمارت فاخر (1)

لازم به ذکر است که ام وی ام نخستین خودروساز ایرانی بوده که در زمینه توسعه نرم افزار اختصاصی مشتریان خود گام برداشته و آن را محقق کرده است. همچنین در این ضیافت تمامی محصولات ام وی ام برای نمایش به مشتریان حضور داشتند. در این بین عمده توجه مشتریان به خودرو آریزو 5 S (ام وی ام آریزو 5 اس) یا همان آریزو 5 فیس لیفت جدید جلب شده بود که قرار است به زودی توسط ام وی ام رونمایی شود. البته در کنار آن آریزو 5 برقی نیز حضور داشت که آن هم توجه به مشتریان را تا حد زیادی به خود جلب کرده بود.

ضیافت باشگاه مشتریان ام وی ام MVM مدیران خودرو عمارت فاخر (1)

ام وی ام آریزو 5 S بر پایه همان نسخه فعلی توسعه یافته و تغییراتی هوشمندانه را در طراحی ظاهری و بخش هایی مانند جلوپنجره، سپر جلو و سپر عقب به خود دیده که سبب شده چهره این خودرو اسپرت تر جلوه داده شود.

ضیافت باشگاه مشتریان ام وی ام MVM مدیران خودرو عمارت فاخر (1)

باشگاه مشتریان ام وی ام در راستای توجه به نیازهای مشتریان و برطرف کردن مشکلات آنها تاسیس شده است. ام وی ام با احداث واحد باشگاه مشتریان خود سعی کرده تعامل بیشتری را با مشتریان خود داشته باشد و با برگزاری چنین رویدادهایی همچون جشن سالانه قصد دارد ارتباط نزدیکتری میان مدیران چینی و ایرانی این شرکت و مشتریان ایجاد کند. البته که برگزاری چنین مراسمی و گرامیداشت مشتریان توسط ام وی ام سبب می شود که توجه مشتریان نسبت به این برند بیشتر شود و آنها را نسبت به برند ام وی ام وفادار می کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟