اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 6.2 لیتری سوپرشارژ

شورولت سیلورادو 710 اسب بخاری Yenko/SC

دوشنبه - ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
شورولت سیلورادو yenko sc

اگر مالک یک دستگاه پیکاپ شورولت سیلورادو هستید و تصور می کنید که قدرت پیشرانه این پیکاپ برای شما کافی نیست، شرکت اهل نیو جرسی SVE راه حل مناسبی برای راضی کردن شما دارد. این شرکت به تازگی پیکاپ Yenko/SC سوپرشارژ سیلورادو را معرفی کرده که با اعمال تغییرات گسترده موفق شده سیلورادو غول پیکر را به موشکی زمینی تبدیل کند.

به گزارش خودرونویس، باید اعتراف کنیم که صنعت خودروی جهان به ویژه بازار آمریکا در دوران طلایی پیکاپ ها به سر می برد. تنوع زیاد پیکاپ های موجود در بازار جهانی به همراه امکان شخصی سازی و نصب اکسسوری های متنوع روی آنها، این دوره را به بهترین بازه زمانی برای علاقمندان به خودروهای پیکاپ تبدیل کرده است. تنوع در بازار پیکاپ ها به حدی زیاد شده که می توانید پیکاپی فوق قدرتمند خریداری کنید که با آن مسیرهای بیراهه را به راحتی و با سرعت زیاد طی کنید و در عین حال کابینی لوکس و مجلل پیش رویتان باشد.

نمای عقب شورولت سیلورادو yenko sc

زمانی که صحبت از عرضه پیکاپ هایی می شود که عملکرد سطح جاده ای خیره کننده از خود نشان دهند، گپ بزرگی میان محصولات کارخانه ای دیده می شود. چراکه بیشتر خودروسازان دنیا به فکر عرضه پیکاپی قدرتمند و توانمند در پیمودن مسیرهای بیراهه و آفرودی هستند و کمتر توجهی به عملکرد خوب در سطح خیابان و جاده می کنند. به همین دلیل تیم SVE پرفورمنس برای برطرف کردن این گپ وارد میدان شده اند و پکیج Yenko/SC را برای شورولت سیلورادو معرفی کرده اند.

شورولت سیلورادو yenko sc

مشخصات فنی شورولت سیلورادو Yenko/SC

پیشرانه پایه این شورولت سیلورادو، نیروگاه 6.2 لیتری هشت سیلندر شورولت است؛ با این تفاوت که SVE یک سوپرشارژ بزرگ 3 لیتری روی این پیشرانه هشت سیلندر نصب کرده که به موجب آن سیلورادو قادر به تولید بیشینه قدرت 710 اسب بخار شده است. نکته مهم اینجاست که با اعمال همه این تغییرات، این سیلورادو Yenko/SC قوانین زیست محیطی در 50 ایالت آمریکا را پاس می کند و تمامی این قطعات نصب شده سه سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی دارند.

پیشرانه شورولت سیلورادو yenko sc

برای پشتیبانی و ساپورت این پیشرانه قدرتمند، شرکت SVE کالیپرهای ترمز بزرگ شش پیستونه برای چرخ های جلو نصب کرده تا توان متوقف کردن این خودرو را داشته باشند. همچنین سیستم تعلیق نیز تغییراتی گسترده به خود دیده و به لطف تغییر فنربندی حدود 5 سانتی متر در اکسل جلو کاهش ارتفاع داشته و در اکسل عقب نصب به لطف نصب ضربه گیرهای جدید w/Fox حدود 12.5 سانتی متر کاهش ارتفاع را تجربه کرده است.

 

سخن پایانی

جدا از تغییرات اعمال شده در زمینه تقویت پیشرانه و ارتقا سیستم تعلیق، شرکت SVE یک پکیج به روزرسانی ظاهری نیز روی شورولت سیلورادو پیاده کرده که آن را با سلیقه مشتریان اجرا می کند. نتیجه کار این تیونر، شورولت سیلورادویی شده که جای خالی پیکاپ های عملکردی در خیابان که توسط کمپانی های امروز دیگر عرضه نمی شوند را پر کرده است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟