مکث موتور شرایط فروش اعتباری (اقساطی) پیکاپ کلوت اتوماتیک را با قیمت قطعی و پیش پرداخت تنها 795 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است. مشتریان بابت خرید این خودرو یک میلیارد و 78 میلیون و 200 هزار تومان تسهیلات بدون سود 12 و 18 دریافت می کنند.

به گزارش خودرونویس، در شرایط فروش اقساطی (اعتباری) پیکاپ کلوت اتوماتیک در آبان 1402، قیمت این خودرو به صورت قطعی یک میلیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده که متقاضیان از این مبلغ می بایست تنها 795 میلیون و 500 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند. مابقی یک میلیارد 78 میلیون و 200 هزار تومان در قالب تسهیلات 12 ماهه بدون سود در اختیار مشتریان قرار می گیرد که مشتریان می بایست طی 12 فقره چک 89 میلیون و 850 هزار تومانی  این مبلغ را پرداخت کنند. البته مکث موتور شرایط اقساطی 18 ماهه بدون سود را هم در نظر گرفته که مشتریان طی 18 فقره چک به مبلغ 59 میلیون و 900 هزار تومان این مبلغ را پرداخت می کند.

شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک پیکاپ اعتباری مکث موتور آبان 1402

در صورت انتخاب طرح فروش اقساطی 12 ماهه، تاریخ نخستین چک یکم اردیبهشت ماه 1403 و در صورت انتخاب شرایط فروش اقساطی اعتباری 18 ماهه پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور تاریخ نخستین چک یکم بهمن ماه 1402 است. موعد تحویل این خودرو هم 30 روز کاری اعلام شده است.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش اقساطی اعتباری پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور کلیک کنید.

 

شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت دنده ای (آبان 1402)

مکث موتور شرایط فروش اعتباری (اقساطی) پیکاپ کلوت دنده ای را با قیمت قطعی و پیش پرداخت تنها 696 میلیون و 700 هزار تومان اعلام کرده است. مشتریان بابت خرید این خودرو 900 میلیون تومان تسهیلات یکساله دریافت می کنند.

در شرایط فروش اقساطی (اعتباری) پیکاپ کلوت دنده ای در آبان 1402، قیمت این خودرو به صورت قطعی یک میلیارد و 596 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده که متقاضیان از این مبلغ می بایست تنها 696 میلیون و 700 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت واریز کنند. مابقی 900 میلیون مبلغ در قالب تسهیلات 12 ماهه در اختیار مشتریان قرار می گیرد که مشتریان می بایست طی 12 فقره چک 75 میلیون تومانی این مبلغ را پرداخت کنند.

شرایط فروش اعتباری پیکاپ کلوت دنده ای مکث موتور اقساطی

لازم به دکر است که تاریخ اولین چک در این شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت دنده ای تاریخ یکم اردیبهشت 1403 اعلام شده است. موعد تحویل این پیکاپ هم 45 روز کار بوده و مشتریان می توانند کلوت دنده ای را در رنگ سفید یا مشکی سفارش دهند.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت دنده ای اینجا کلید کنید.

 

شرایط فروش پیکاک کلوت اتوماتیک مکث موتور (مهر 1402)

شرکت مکث موتور شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را با قیمت قطعی با پیش پرداخت تنها 562 میلیون تومان اعلام کرد. این شرایط فروش اقساطی بوده و مشتریان می توانند با حداقل پیش پرداخت 562 میلیون تومان و اقساط بلند مدت 5 ساله این پیکاپ را خریداری کنند.

در شرایط فروش جدید پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور در مهرماه 1402، قیمت خودرو به صورت قطعی یک ملیارد و 873 میلیون و 700 هزار تومان اعلام شده است. متقاضیان می بایست حداقل مبلغ پیش پرداخت 562 میلیون و 110 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت، واریز کنند. باقی مانده مبلغ معادل یک میلیارد و 311 میلیون و 590 هزار تومان به صورت تسهیلات در اختیار مشتری قرار می گیرد که حداکثر در 60 ماه قسط بندی می شود. مبلغ هر قسط هم 39 میلیون و 476 هزار تومان اعلام شده است.

2 شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور با 562 میلیون پیش پرداخت

موعد تحویل پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور در این طرح فروش 60 روز کاری اعلام شده است. مشتریان می توانند این پیکاپ را در رنگ های سفید و مشکی خریداری کنند. جریمه تاخیر در تحویل در این طرح فروش سالیانه 12 درصد است. همچنین امکان انصراف از خرید تنها تا 7 روز پس از ارائه مدارک وجود دارد و متقاضی می بایست نسبت به معرفی ضامن اقدام کند.

** برای پی بردن به جزییات شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور اینجا کلیک کنید

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور _آذر 1401

باتوجه به استقبال گسترده از پیکاپ کلوت با گیربکس اتوماتیک، شرکت مکث موتور طرح فروش ویژه‌ کلوت اتوماتیک با مدل 1402 و پیش‌ پرداخت 650 میلیون تومان را اجرا کرد. سود مشارکت در این طرح  18 درصد سالیانه درنظر گرفته شده و الباقی بهای روز خودرو نیز همزمان با صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت اعلام و دریافت خواهد شد. موعد تحویل کلوت اتوماتیک نیز 90 روز کاری پس از تکمیل ثبت‌ نام (اردیبهشت 1402) خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از روز سه‌ شنبه 15 آذرماه با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌ های مجاز مکث موتور در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

کلوت اتوماتیک یکی از معدود پیکاپ‌ های اتوماتیک تولیدی در کشور است که با بهره‌ گیری از موتور پرقدرت 2/4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، ۲۱۵ اسب بخار توان و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سمت گیربکس شش سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند تا کلوت بر پایه این توان، دور موتور بالا و قفل دیفرانسیل اتوماتیک، بتواند مسیرهای چالشی به‌ویژه گل‌ولای و کویر را همچون مسیرهای شهری با اطمینان خاطر بپیماید.

سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer)  نیز از تجهیزات ایمنی این خودرو هستند.

همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌ های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر کانال تلگرام مکث موتور را دنبال کنید.

شماره تماس: 41755800-021

شبکه‌ اجتماعی: @maxmotorcompany

وبسایت: www.maxmotorco.com

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور- آبان 1401

باتوجه به استقبال گسترده از عرضه‌ی کلوت با گیربکس اتوماتیک، شرکت مکث موتور طرح فروش ویژه کلوت اتومات به‌ صورت نقدی مرحله‌ای با قیمت قطعی یک میلیارد و 237 میلیون تومان را از روز یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ با موعد تحویل ۶۰ روز کاری آغاز کرد. علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور ثبت نام کنند.

فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

مطابق این طرح متقاضیان مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان در زمان ثبت‌نام و ۵۸۷ میلیون تومان باقی مانده را در قالب یک فقره چک به تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ پرداخت می‌ کنند. شایان ذکر است چک در زمان ثبت نام دریافت می‌شود.

کلوت با بهره‌گیری از موتور پرقدرت 2/4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، ۲۱۵ اسب بخار توان و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را به سمت گیربکس شش سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند. این توان و دور موتور بالای کلوت اتومات، عبور از مسیرهای چالشی به‌ویژه گل و لای و کویر را نیز با یک پیکاپ گیربکس اتومات میسر می‌ سازد. قفل دیفرانسیل اتوماتیک این خودرو یکی از امکانات مهم دیگری است که کلوت را برای مواجهه با تمامی مسیرها کارآمد ساخته است.

فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور

از تجهیزات ایمنی پیکاپ کلوت اتوماتیک می‌ توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) اشاره کرد.

همچنین امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی ۸ اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌های تولیدی کشور تبدیل کرده است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

شماره تماس: 41755800-021

شبکه‌ اجتماعی: maxmotorcompany@

وبسایت: www.maxmotorco.com

شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور -شهریور 1401

انتظار علاقمندان برای تجربه رانندگی با پیکاپ کلوت اتومات به خط پایان رسید و طرح فروش کلوت اتومات آغاز شد.

باتوجه به استقبال گسترده از پیکاپ کلوت و تقاضا برای عرضه‌ کلوت با گیربکس اتوماتیک، شرکت مکث موتور طرح فروش ویژه کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی 1/187/000/000 تومان را آغاز کرد. بر این اساس متقاضیان می‌توانند با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتوردر سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

طبق این طرح متقاضیان در زمان ثبت‌ نام مبلغ 600 میلیون تومان را پرداخت کرده و الباقی بهای خودرو برابر با 587 میلیون تومان را در قالب یک چک به تاریخ 20 آذرماه 1401 پرداخت می‌ کنند. موعد تحویل کلوت اتومات نیز 90 روز کاری خواهد بود.

کلوت اتوماتیک با بهره‌ گیری از موتور پرقدرت 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، 215 اسب بخار توان و 320 نیوتن‌ متر گشتاور را به سمت گیربکس شش سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند. این توان و دور موتور بالای کلوت اتومات، عبور از مسیرهای چالشی به‌ ویژه گل و لای و کویر نیز با یک پیکاپ گیربکس اتوماتیک را میسر می‌ سازد.

امکاناتی نظیر کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور لمسی 8 اینچی، تنظیم برقی صندلی راننده در شش جهت، کامپیوتر سفر، سیستم اتوماتیک تهویه هوا با صفحه لمسی، لاستیک زاپاس فول سایز و پوشش ضدخش قسمت بار؛ کلوت اتومات را به یک رقیب کم‌بدیل در میان پیکاپ‌ های تولیدی کشور تبدیل کرده است.

از تجهیزات ایمنی این خودرو نیز می‌توان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم ترمز ترکیبی (CBS)، سیستم کمکی ترمز (BAS)، سیستم پایداری الکترونیک (ESC)، قفل ایمنی کودک، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و سیستم ضد سرقت (Immobilizer) اشاره کرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

شماره تماس سراسری: 41755800-021

شبکه‌ اجتماعی: @maxmotorcompany

وبسایت: www.maxmotorco.com

ویرایش شده در 12 مرداد ماه 1401

به گزارش خودرونویس، پوریا عسگری، سرپرست فروش شرکت مکث موتور با اعلام خبر طرح جدید فروش ویژه پیکاپ کلوت مرداد گفت: باتوجه به استقبال متقاضیان از طرح فروش 90 روزه با قیمت قطعی و پیش‌پرداخت 250 میلیون تومان که در تیرماه انجام شد، تصمیم گرفتیم این طرح پیش‌ فروش با اندکی تغییر در مردادماه نیز در دسترس علاقه‌مندان پیکاپ کلوت قرار گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس متقاضیان می‌ توانند با مراجعه حضوری به نمایندگان مجاز مکث موتور و پرداخت 250 میلیون تومان ثبت‌نام کنند. عسگری با اشاره به تحویل خودرو پس از 90 روز کاری اظهار داشت: کلوت در سه رنگ سفید، مشکی و نوک‌ مدادی عرضه می‌ شود.

همچنین لازم به ذکر است تمامی چک‌ها در زمان ثبت‌نام دریافت شده و جدول پرداخت‌ها در این طرح به شرح زیر است:

 

پیش‌پرداخت: 250 میلیون تومان

 

یک فقره چک به تاریخ ۲۵ شهریور:  ۱۸۷ میلیون تومان

 

زمان صدور دعوتنامه:  250 میلیون تومان

 

یک فقره چک به تاریخ ۲۰ دی:  100 میلیون تومان

 

یک فقره چک به تاریخ ۲۰ بهمن :  100 میلیون تومان

 

یک فقره چک به تاریخ ۲۰ اسفند:  100 میلیون تومان

 

پیکاپ کلوت مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت) به همراه کنترل پایداری الکتریکی بهترین شرایط را برای تجربه مسیرهای چالشی فراهم ساخته است. طبق سوابق مکث موتور، این شرکت تاخیر در تحویل ندارد و مشتریان با اطمینان از زمان تحویل می‌توانند کلوت خریداری کنند. کلوت با دارا بودن محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش و تایرهای AT باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ خریداران می‌شود.

 

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

 

شماره تماس: 41755800-021 داخلی 3

 

شبکه‌ اجتماعی: @maxmotorcompany

 

وبسایت: www.maxmotorco.com

ویرایش شده در 16 تیر ماه 1401

‎با توجه به استقبال گسترده‌ از طرح ویژه‌ پیکاپ کلوت، مکث موتور به مناسبت اعیاد مبارک قربان و غدیر این طرح را مجددا فعال کرد. بر این اساس علاقمندان همانند طرح فروش آغاز تابستان، تنها با پیش‌پرداخت 250 میلیون تومان امکان ثبت‌ نام این خودرو را با قیمت قطعی دارند و می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ 15/04/1401 با مراجعه به هر کدام از نمایندگان مجاز به صورت حضوری درخواست خود را ثبت کنند. موعد تحویل این خودرو نیز در این طرح 90 روز کاری پس از عقد قرارداد خواهد بود.

شرایط فروش کلوت (پیکاپ دو کابین دو دیفرانسیل) تیرماه 1401/مدل :1401/ رنگ‌بندی:‎سفید، مشکی، نوک‌مدادی

قیمت قطعی:‎9.870.000.000 ریال

  • ‎پیش پرداخت در زمان ثبت نام: 2.500.000.000 ریال
  • ‎چک یک ماهه به تاریخ 20 مرداد: 1.000.000.000 ریال
  • ‎چک یک ماهه به تاریخ 20 شهریور: 870.000.000 ریال
  • ‎موعد تحویل: 2.500.000.000 ریال
  • ‎چک به تاریخ 15 آذر: 1.000.000.000 ریال
  • ‎چک به تاریخ 15 دی‌: 1.000.000.000 ریال
  • ‎چک به تاریخ 15 بهمن: 1.000.000.000 ریال

کلوت پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

‎متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

‎شماره تماس سراسری : 41755800-021 داخلی 3

‎شبکه‌های اجتماعی: @maxmotorcompany

 

ویرایش شده در 12 تیر ماه 1401

سرپرست فروش شرکت مکث موتور با اعلام طرح فروش جدید این شرکت بیان کرد: مکث موتور اولین طرح اقساطی فروش کلوت دنده دستی را به آفرودسواران اختصاص داده است. پوریا عسگری در تشریح این طرح گفت: در طرح جدید آفرودسواران با پرداخت ۴۸۷ میلیون تومان می‌توانند ۵۰۰ میلیون باقی‌ مانده را به‌صورت اقساط پرداخت کنند که به این ترتیب بیش از نیمی از بهای پیکاپ کلوت در قالب تسهیلات خواهد بود.

وی با بیان شرایط منعطف این طرح افزود: آفرودسواران می‌توانند برای بازپرداخت تسهیلات 500 میلیون تومانی، اقساط دو ساله یا 3 ساله را باتوجه به شرایط خود انتخاب کنند.

عسگری درخصوص زمان و نحوه تحویل پیکاپ کلوت اظهار داشت: موعد تحویل این طرح 30 روز کاری است و باتوجه به عدم تاخیر شرکت مکث موتور در تمامی طرح‌های پیشین و انجام به‌ موقع تعهدات، آفرودسواران می‌ توانند سفرهای خود با کلوت را پس از ثبت‌نام، برنامه‌ریزی کنند.

طبق اعلام سرپرست فروش مکث موتور، متقاضیان می‌توانند از روز یکشنبه مورخ 12/04/1401 با مراجعه به نمایندگان مکث موتور در سراسر کشور درخواست خود را به ثبت رسانده و نسبت به خرید پیکاپ کلوت اقدام نمایند.

کلوت پیکاپ دو دیفرانسیل شاسی مستقل که قلب تپینده آن پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است و می‌ تواند ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت با بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را گیربکس ۶ سرعته دستی انتقال ‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار عمیق مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

شماره تماس: 41755800-021 داخلی 3

شبکه‌های اجتماعی: @maxmotorcompany

وبسایت: www.maxmotorco.com

ویرایش شده در 1 تیر 1401

مکث موتور شرایط فروش ویژه پیکاپ کلوت را اعلام کرد. در این طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور علاقمندان، تنها با پیش‌پرداخت 250 میلیون تومان امکان ثبت‌نام این خودرو را با قیمت قطعی دارند. بر این اساس متقاضیان می‌توانند روز دوشنبه مورخ 06/04/1401 از ساعت 10:00 با مراجعه به وبسایت رسمی مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com  درخواست خود را برای خرید کلوت دنده دستی با موعد تحویل 90 روزه ثبت نمایند. در این طرح داغ، ثبت نام حضوری نیز امکان‌پذیر بوده و متقاضیان از روز چهارشنبه 1 تیرماه با مراجعه به نمایندگی‌های مکث موتور در سراسر کشور می‌‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

کلوت پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

شماره تماس: 41755800-021

شبکه‌های اجتماعی: @maxmotorcompany

وبسایت: www.maxmotorco.com

 

ویرایش شده در 6 خرداد 1401

مکث موتور جدیدترین شرایط فروش پیکاپ کلوت را اعلام کرد. بر این اساس متقاضیان می ‌توانند روز یکشنبه مورخ 08/03/1401 از ساعت 10:00 با مراجعه به وبسایت رسمی مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com درخواست خود را برای خرید پیکاپ کلوت دنده دستی با موعد تحویل 90 روزه ثبت کنند. این پیکاپ دو دیفرانسیل مجهز به پیشرانه 4/2 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است که با ۲۱۵ اسب‌بخار قدرت، توان تولید بیشینه گشتاوری معادل ۳۲۰ نیوتن‌متر را دارد. این پیشرانه از مسیر گیربکس ۶ سرعته دستی، نیرو را به چهار چرخ محرک انتقال می‌دهد. قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی، سیستم تعلیق کارآمد (جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع فنر تخت)، محفظه بار مجهز به پوشش ضدخش، کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم برقی صندلی راننده، کنترلگر‌‌‌های چندمنظوره فرمان و ورود بدون کلید از دیگر امکانات این خودروست.

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور دنده دستی

در این طرح کلوت با قیمت کلی 987 میلیون تومان پیش‌پرداخت 000/500/493 تومانی عرضه می‌شود و مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه دریافت خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مکث موتور در ارتباط باشند.

طرح شرایط فروش جدید پیکاپ کلوت

شماره تماس: 41755800-021

شبکه‌های اجتماعی: @maxmotorcompany

وبسایت: www.maxmotorco.com

ویرایش شده در 16 اسفند 1400

به گزارش خودرونویس، مکث موتور قصد دارد از روز سه شنبه 17 اسفند سال 1400 طرح جدید ثبت درخواست پیکاپ کلوت را در ساعت 10 صبح آغاز کند. در این طرح پیکاپ کلوت با قیمت قطعی 839 میلیون تومان و موعد تحویل 90 روز کاری پس از عقد قرارداد به فروش می رسد. در این طرح برای پیکاپ کلوت پیش پرداخت 400 میلیون تومانی در نظر گرفته شده و الباقی مبلغ 439 تومان نیز در زمان صدور دعوتنامه پرداخت می شود.

شرایط فروش کلوت مکث موتور اسفند 1400

لازم به ذکر است که ثبت درخواست خرید کلوت تنها از طریق وب سایت رسمی شرکت مکث موتور www.maxmotorco.com صورت می گیرد و بر اساس اولویت ثبت نام، درخواست های تایید شده به اطلاع متقاضیان رسانده می شود. پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، به منظور واریز وجه به مشتریان از طریق پیامک با شماره 1660 اطلاع رسانی خواهد شد.

ویرایش شده در 1 اسفند 1400

مکث موتور روز سه شنبه مورخ سوم اسفند 1400 از ساعت 10 صبح فروش پیکاپ کلوت را آغاز کرده و این برنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. مکث موتور در این طرح فروش قصد دارد پیکاپ کلوت را با قیمتی معادل 839 میلیون تومان به بازار عرضه کند و موعد تحویل آن به مشتری 30 روز کاریست.

لازم به ذکر است که ثبت درخواست خرید کلوت تنها از طریق وب سایت رسمی شرکت مکث موتور www.maxmotorco.com صورت می گیرد و بر اساس اولویت ثبت نام، درخواست های تایید شده به اطلاع متقاضیان رسانده می شود. پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، به منظور واریز وجه به مشتریان از طریق پیامک با شماره 1660 اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر بوده که در صورتی که پس از دریافت پیامک تایید درخواست از سوی شرکت مکث موتور مشتری نسبت به واریز وجه 839 میلیون تومان اقدام نکند، درخواست کن لم یکن تلقی می شود. مکث موتور اعلام کرده ثبت نام پیکاپ کلوت برای افراد زیر 18 سال ممکن نبوده و در صورت عدم موجودی خودرو با رنگ درخواستی متقاضی، در زمان تحویل رنگ بر اساس موجودی تخصیص خواهد یافت.

امکان انتخاب نمایندگی جهت تکمیل مدارک و تحویل خودرو در شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و تبریز میسر است.

 

ویرایش شده در هشتم آذر 1400

 

مکث موتور طی بیانیه اعلام کرد:ضمن سپاس و قدردانی از مشتریان گرامی با توجه به تکمیل ظرفیت ثبت درخواست کلوت در همان نخستین دقایق از طرح فروش از خدمت آن دسته از دوستداران و متقاضیان عزیز که موفق به ثبت درخواست نشدند، خواهشمندیم با دنبال کردن اخبار مکث موتور، در اعلامیه های آتی با ما همراه باشند.

تکمیل ظرفیت فروش کلوت مکث موتور

 

مکث موتور روز دوشنبه مورخ هشتم آذر 1400 از ساعت 10 صبح فروش پیکاپ کلوت را آغاز کرده و این برنامه فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. مکث موتور در این طرح فروش قصد دارد پیکاپ کلوت را با قیمتی معادل 799 میلیون تومان به بازار عرضه کند و موعد تحویل آن به مشتری 30 روز کاریست.

لازم به ذکر است که ثبت درخواست خرید کلوت تنها از طریق وب سایت رسمی شرکت مکث موتور www.maxmotorco.com صورت می گیرد و بر اساس اولویت ثبت نام، درخواست های تایید شده به اطلاع متقاضیان رسانده می شود. پس از ثبت درخواست و دریافت کد رهگیری، به منظور واریز وجه به مشتریان از طریق پیامک با شماره 1660 اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر بوده که در صورتی که پس از دریافت پیامک تایید درخواست از سوی شرکت مکث موتور مشتری نسبت به واریز وجه 799 میلیون تومان اقدام نکند، درخواست کن لم یکن تلقی می شود. همچنین باید تایید کنیم که هر شماره ملی مجاز به تنها یک ثبت نام در این شرایط فروش بوده و ثبت درخواست برای افراد با سن کمتر از 18 سال مورد تایید قرار نمی گیرد.

همچنین در صورت عدم موجودی خودرو با رنگ درخواستی متقاضی، در زمان تحویل رنگ خودرو بر اساس موجودی تخصیص خواهد یافت.

شرایط فروش کلوت مکث موتور

مشخصات فنی مکث موتور کلوت

پیکاپ کلوت مکث موتور از پیشرانه 4K22 میتسوبیشی با حجم 2.4 لیتر و سیستم توربوشارژ بهره گرفته که قادر به تولید 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور است. این پیشرانه برای انتقال قدرت به چرخ ها با یک گیربکس شش سرعته دستی زومکس کوپل شده که نیروی تولیدی را در حالت عادی به چرخ های عقب منتقل می کند. برای این پیکاپ حالت چهار چرخ محرک سبک و سنگین به همراه قفل دیفرانسیل عقب از نوع محدود کننده لغزش نیز تعبیه شده که امکان تغییر میزان محدود کنندگی لغزش بین 30 تا 70 درصد را دارد.

مکث موتور کلوت را با تجهیزاتی مانند صندلی برقی راننده، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، سیستم تهویه با تنظیم الکترونیکی، نمایشگر مالتی مدیا لمسی 9 اینچی، دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم ورود بدوت کلید و استارت دکمه ای و سیستم فرمان هیدرولیک با کلیدهای کنترلی روی فرمان راهی بازار می کند.

 

4.7 از 25 رای