خودرو های تجاری

شرایط فروش محصولات پارسیان موتور

یکشنبه - ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
فیات

شرکت پارسیان موتور نمایندگی رسمی فیات در ایران شرایط فروش ون فیات دوکاتو را اعلام کرد.

شرایط فروش فیات دوکاتو پارسیان موتور 27 شهریور 1400

به گزارش خودرونویس، شرایط فروش ون فیات دوکاتو پارسیان موتور که به تازگی اعلام شده در دو حالت نقدی و اعتباری است. در این شرایط فروش نسخه های مختلف فیات دوکاتو شامل مدل L4H2 و L2H2 بوده و مشتریان می توانند این خودروی تجاری محبوب را با پلاک عمومی یا سفید در کاربری های متنوع و با چیدمان صندلی مختلف سفارش دهند.

شرایط فروش نقدی فیات دوکاتو

شرایط فروش نقدی فیات دوکاتو پارسیان موتور

شرایط فروش اقساطی فیات دوکاتو

شرایط فروش اقساطی فیات دوکاتو پارسیان موتور

شرایط فروش پارسیان خودرو برای فیات دوکاتو 5 خرداد 1400

این طرح فروش شامل چهار بخش بوده که همگی مربوط به نسخه L4H2 فیات دوکاتو بوده که بزرگترین و جادارترین نمونه این خودروی تجاری محسوب می شود. دو طرح فروش مربوط به فیات دوکاتو مینی بوس تیم L4H2 بوده که یکی به صورت تحویل فوری و پرداخت نقدی و دیگری به صورت تحویل 30 روزه و پرداخت اعتباری 12 تا 48 ماهه است. هر دو مدل فیات دوکاتو مینی بوس موجود در این طرح، به گیربکس دستی مجهز هستند. ظرفیت فیات دوکاتو مینی بوس با درنظر گرفتن راننده 17 نفر است.

دو طرح دیگر مربوط به فیات دوکاتو VIP بوده که آنها نیز در تیپ L4H2 هستند. یکی از این دو مدل VIP با گیربکس دستی و تحویل فوری و پرداخت نقدی به فروش می رسد. ولی دیگر نسخه VIP فیات دوکاتو به گیربکس اتوماتیک ZF آلمان مجهز بوده که تحویل 120 روزه و نحوه پرداخت آن نقدی یا مدت دار است. لازم به ذکر بوده که این دو مدل VIP فیات دوکاتو در تیپ L4H2 با در نظر گرفتن راننده ظرفیتی معادل 10 نفر دارند. امکان سفارش فیات دوکاتو با پلاک شخصی یا عمومی هم وجود دارد.

شرایط فروش فیات دوکاتو

برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش می توانید با شماره 021-22757889 تماس گرفته و یا به وب سایت پارسیان موتور به آدرس www.parsianmotor.com مراجعه کنید.

 

شرایط فروش فیات

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟