اخبار خودرو ایران
فروش فوق العاده با قیمت قطعی

شرایط فروش ماشین لاماری ایما آرین موتور

پنجشنبه - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه
شرایط فروش خودرو لاماری ایما eama آرین پارس موتور 2

شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد برای اولین بار فروش محصول جدید لاماری ایما هیبریدی را با قیمت قطعی ویژه اسفندماه 1402 آغاز نماید.

فروش لاماری ایما هیبریدی برای اولین بار _ اسفند 1402

شرکت آرین پارس موتور در بخشنامه جدید خود این محصول را با روش فروش فوری و از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در دسترس متقاضیان قرار داده است.

متقاضیان نسخه هیبرید لاماری ایما از روز چهارشنبه مورخ ۱۶ اسفندماه تا پایان روز جمعه، ۱۸/ ۱۲/ ۱۴۰۲ فرصت دارند به سامانه یکپارچه به نشانی saleauto.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام خودرو مذکور اقدام کنند.

در اولین عرضه لاماری ایما هیبرید از طریق سامانه، این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری به فروش گذاشته شده است. خودروها پس از ۳۰ روز کاری و به عنوان مدل‌های ۱۴۰۳ به خریداران تحویل داده می‌شوند. جزئیات اولین فروش فوری لاماری ایما آرین پارس موتور را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

شرایط فروش:

پیش فروش لاماری ایما _ اسفند 1402

پنجمین مرحله فراخوان پیش فروش ایما، ویژه منتخبین نوبت دوم ثبت نام لاماری در سامانه یکپارچه فروش، از سوی شرکت آرین پارس موتور اعلام شد.

ثبت نام ایما، از ساعت 10 صبح سه‌شنبه مورخ 1402/12/08 آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه مورخ 1402/12/13 ادامه دارد:

در این مرحله از فراخوان پیش فروش لاماری ایما، قیمت خودروها به صورت علی‌الحساب بوده و قیمت قطعی آنها در زمان تحویل، به اطلاع خریداران می‌رسد

شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه طرح حمایت از جوانی_ دی 1402

شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه نخستین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، ویژه طرح جوانی جمعیت اعلام شد.

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید. بدین منظور از متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزهکاری از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۰۷ / ۱۰ / ۱۴۰۲ لغایت پایان روز سه شنبه مورخ ۱۲ / ۱۰ / ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

 

بخشنامه فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما – دی 1402

شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما با قیمت قطعی ویژه نخستین مرحله فراخوان متقاضیان نوبت دوم ثبت نام در طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اعلام شد.

به گزارش خودرونویس،به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام نوبت دوم عرضه خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم (تعیین شده در سامانه مذکور) اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت به عمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزهکاری از ساعت ۱۰ صبح روز یک شنبه مورخ ۰۳ / ۱۰ / ۱۴۰۲ لغایت پایان روز پنج شنبه مورخ ۰۷ / ۱۰ / ۱۴۰۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

 

شرایط فروش جدید لاماری ایما آرین پارس موتور اعلام شد. طرح فروش فوق العاده به قیمت قطعی روز عقد قرارداد و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری خودرو لاماری ایما از ساعت 12 یکشنبه مورخ 12 آذرماه 1402 آغاز شده و تا پایان چهارشنبه 15 آذرماه 1402 ادامه خواهد داشت.

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی این شرکت قصد دارد نسبت به عرضه لاماری ایما به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل 90 روز کاری از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی اقدام کند.

شرایط فروش لاماری ایما با قیمت قطعی آذر 1402

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی روز عقد قرارداد با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت 12 صبح روز یکشنبه مورخ 12 آذر ماه 1402 لغایت پایان روز چهارشنبه مورخ 15 آذر ماه به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند.

قیمت لاماری ایما در این طرح یک میلیارد و 431 میلیون تومان اعلام شده و مشتری می تواند این خودرو را در رنگ های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز سفارش دهد. روش پرداخت هم صرفا به صورت نقدی است.

 

منتشر شده در 29 آبان 1402

شرایط فروش جدید لاماری ایما آرین پارس موتور اعلام شد. طرح فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری خودرو لاماری ایما ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از چهارشنبه مورخ یکم آذرماه 1402 ساعت 11 صبح آغاز شده و تا پایان سه شنبه هفتم آذرماه 1402 ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش لاماری ایما آذرماه 1402 مرحله دهم سامانه یکپارچه

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ یکم آذر ماه 1402 لغایت پایان روز سه شنبه مورخ هفتم آذر ماه به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند. همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش “استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند.

ویرایش شده در 21 آبان 1402

شرایط فروش جدید لاماری ایما آرین پارس موتور اعلام شد. طرح فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری خودرو لاماری ایما ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از سه شنبه مورخ 23 آبان ماه 1402 آغاز خواهد و تا دوشنبه 29 آبان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خودرونویس، به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

شرایط فروش لاماری ایما مرحله نهم سامانه یکپارچه آبان 1402

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ 1402/08/23 لغایت پایان روز دوشنبه مورخ 1402/08/29 به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند. همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش “استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند.

 

ویرایش شده در 14 آبان

شرایط فروش جدید لاماری ایما آرین پارس موتور اعلام شد. طرح فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری خودرو لاماری ایما ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از روز دوشنبه 16 آبان ماه آغاز خواهد شد.

به استحضار متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی بر مبنای فرایند نوبت دهی این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان محترم تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

بدین منظور از متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه مورخ ۱٤۰۲/۰۸/۱۶ لغایت پایان روز دوشنبه مورخ ۱٤۰۲/۰۸/۲۲ به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی http://sales.lamari.ir اقدام نمایند. همچنین سایر متقاضیان محترم میتوانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش “استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

ویرایش شده در یکم آبان ماه

شرایط فروش جدید لاماری ایما آرین پارس موتور اعلام شد. طرح فروش فوری خودرو لاماری ایما ویژه منتخبین سامانه یکپارچه از فردا دوشنبه مورخ 1 آبان ماه 1402 آغاز خواهد شد.

این بخشنامه از ساعت 11 صبح فردا 1 آبان ماه 1402 به مدت 6 روز و تا پایان روز یکشنبه هفتم آبان ماه فعال خواهد بود. قیمت لاماری ایما در این طرح فروش نسبت به مهر ماه تغییری نداشته و یک میلیارد و 431 میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان می توانند این خودرو را در رنگ های سفید، مشکی، قرمز، سبز و خاکستری خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو نیز 90 روز کاری در این طرح فروش اعلام شده است.

متقاضیان خرید لاماری ایما باید در زمان اعلام شده به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir/ مراجعه کنند و ضمن طی کردن مراحل ثبت نام، نسبت به تکمیل وجه این خودرو نیز اقدام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه اینستاگرام لاماری مراجعه کنید.

برای مشاهده جزییات شرایط فروش لاماری ایما (آبان 1402) اینجا کلیک کنید.

 

فروش فوری خودرو لاماری ایما (مهر 1402)

شرایط فروش لاماری ایما ویژه مهر 1402 و مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای داخلی اعلام شد.

در این شرایط فروش مشتریان می توانند از ساعت 12 صبح روز دوشنبه 17 مهرماه لغایت پایان روز دوشنبه 24 مهرماه نسبت به خرید خودرو اقدام کنند. جریمه دیرکرد در تحویل لاماری ایما ۳۶ درصد به صورت سالانه اعلام شده است.

موعد تحویل خودروها هم ۹۰ روز کاری اعلام شده است و همچنین قیمت لاماری ایما در این شرایط فروش یک میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان تعیین گردیده است.

شرایط فروش لاماری ایما طرح عادی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

شرکت آرین پارس موتور شرایط فروش لاماری ایما برای متقاضیان طرح عادی و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را برای نوبت اول پاییز 1402 کرد.

به گزارش خودرونویس، پرو پیش ثبتنام صورت گرفته در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به فراخوان این دسته از متقاضیان منتخب در سامانه یکپارچه اقدام کند. قیمت لاماری ایما در این طرح فروش یک میلیارد و 431 میلیون تومان اعلام شده و موعد تحویل خودروها 90 روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش لاماری ایما پاییز 1402

لازم به ذکر بوده که پرداخت این مبلغ به صورت نقدی بوده و متقاضیان این شرایط فروش لاماری ایما می بایست از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 27 شهریور 1402 لغایت پایان دوشنبه سوم مهر ماه 1402 نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند. متقاضیان برای انجام مراحل ثبت نام و همچنین تکمیل وجه باید با مراجعه به نشانی اینترنتی http://sales.lamari.ir/ اقدام کنند. در این طرح لاماری ایما با رنگ های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز قابل سفارش است.

همچنین سایر متقاضیان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش استعلام نوبت دهی نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر هم می توانید به وب سایت لاماری به آدرس www.lamari.ir مراجعه کنید.

**برای مشاهده جزییات شرایط فروش لاماری ایما اینجا کلیک کنید.

(منتشر شده 16 خرداد 1402)

طرح فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان نوبت اول پاییز 1402

شرکت آرین پارس موتور فروش نقدی خودرو لاماری ایما را با قیمت قطعی 15 میلیارد و 560 میلیون ریال برای تیرماه 1402 در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس اعلام شرکت آرین پارس موتور فرآیند تکمیل وجه خریداران در چند نوبت انجام خواهد شد و مشتریان منتخب برای واریز وجه تکمیلی خرید خودرو لاماری ایما با موعد تحویل پاییز، منتظر دریافت پیامک از سوی شرکت باشند.

در این اطلاعیه عنوان شده است:

به استحضار متقاضیان محترم نوبت اول پاییز 1402و نمایندگی های مجاز این شرکت می رساند ؛ پیرو پیش ثبت نام خودرو لاماری ایما در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی، این شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان این دسته از متقاضیان محترم ، تعیین شده در سامانه مذکور اقدام نماید.

بدین منظور از این متقاضیان دعوت بعمل می آید جهت تکمیل فرایند ثبت نام و عقد قرارداد فروش فوق العاده به قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روز کاری از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 1402/04/17 لغایت پایان روز چهار شنبه مورخ 1402/04/21به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل ثبت نام خودروی لاماری ایما و تکمیل وجه با مراجعه به آدرس اینترنتی به نشانی اقدام نمایندhttp://sales.lamari.ir همچنین سایر متقاضیان محترم می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش ” استعلام نوبت دهی” نسبت به استعلام و مشاهده نوبت ثبت نام خود اقدام نمایند.

عرضه لاماری ایما در بورس کالا مرحله پنجم (اسفند 1401)

عرضه لاماری ایما در بورس کالا برای مرحله پنجم قرار است که در روز یکشنبه مورخ 14 اسفند ماه سال 1401 آغاز شود و این عرضه تا پایان همان روز ادامه دارد.

تالار خودرو بورس کالای ایران یکشنبه هفته آینده مورخ 14 اسفند ماه، میزبان عرضه 550 دستگاه خودرو لاماری ایما خواهد بود. در پنجمین مرحله عرضه لاماری ایما در بورس کالا قرار است که این کراس اوور زیبا و جذاب در رنگ های مشکی، سفید، خاکستری و سبز راهی بازار شود و نکته مهم اینجاست که با وجود افزایش نرخ ارز آرین پارس موتور قیمت لاماری ایما را در این طرح فروش هم افزایش نداده و مانند بهمن ماه این خودرو را با قیمت پایه 981 میلیون تومان عرضه می کند.

شرایط فروش لاماری ایما در بورس کالا اسفند 1401

بر اساس اطلاعیه عرضه این خودرو درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد چیزی در حدود 490 میلیون و 500 هزار تومان بوده و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است. متقاضیان باید 50 درصد مبلغ پیش پرداخت لاماری ایما را در حساب وکالتی خود در کارگزاری منتخب یعنی کارگزاری آپادانا تا پایان روز بلوکه کنند. از بین 550 دستگاه لاماری ایما که قرار است در اسفند ماه در بورس کالا عرضه شود، تعداد 100 دستگاه سبز، 100 دستگاه خاکستری، 175 دستگاه سفید و 175 دستگاه مشکی بوده و مشخص است که آرین پارس موتور به مرور در حال افزایش تنوع پالت رنگ کراس اوور لاماری ایما بوده و به زودی قرار است رنگ بژ و قرمز را نیز برای این کراس اوور اسپرت زیبا عرضه کند.

صدور سند و شماره گذاری خودرو به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

موعد تحویل لاماری ایما های فروخته شده در بورس کالا اسفند 1401، روز 31 خرداد ماه سال 1401 اعلام شده است.

در عرضه پیشین لاماری ایما در بورس کالا، گران قیمت ترین مدل این خودرو رنگ مشکی بود که با قیمت یک میلیارد و 823 میلیون تومان در بورس کالا فروش رفت. اکنون با توجه به افزایش نرخ دلار و بی ثباتی بازار، قیمت لاماری ایما در بازار قله دو میلیارد و 500 میلیون تومان را فتح کرده و باید منتظر ماند دید که در این نوبت عرضه لاماری ایما در بورس کالا، این خودرو با چه قیمتی فروش می رود؟

لازم به ذکر است که مشتریان ضمن پرداخت مبلغ تایید شده برای لاماری ایما، ملزم به پرداخت 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده بر قیمت نهایی هستند. ضمن اینکه مبلغ 39 میلیون 442 هزار و 910 تومان را باید بابت بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری پرداخت کنند و کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی وی به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

*بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس کالا (اسفند 1401)

*جزییات بخشنامه عرضه لاماری ایما در بورس (اسفند 1401)

آغاز چهارمین مرحله از عرضه لاماری ایما در بورس کالا _ بهمن 1401

تالار خودرو بورس کالای ایران سه‌ شنبه هفته آینده، میزبان عرضه بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو لاماری ایما خواهد بود.

بر این اساس سه شنبه هفته آینده ۴ بهمن ماه ۵۵۰ دستگاه خودرو لاماری ایما در رنگهای سفید و مشکی و خاکستری با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه عرضه این خودرو درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد بوده و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است.

صدور سند و شماره گذاری خودرو به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

خریداران همچنین ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت سامانه فروش محصولات لاماری به آدرسhttps://lamari.ir/  هستند.

هزینه های جانبی شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه ها جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۲۸ هزار و ۲۲۶ تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری است و کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

خودروهای خریداری شده ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ به خریداران تحویل داده می شود.

برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید به آدرس http://lamari.ir/ مراجعه کنید.

شرایط فروش لاماری ایما ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت- دی 1401

شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما با قیمت قطعی و موعد تحویل 90 روزه به صورت قرعه کشی اقدام کند. این طرح ویژه متقاضیان قانون حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت بوده و متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 13 دی ماه 1401 لغایت پایان روز جمعه مورخ 16 دی ماه 1401 به صورت اینترنتی نسبت به پیش ثبتنام برای خرید خودروی لاماری ایما با مراجعه به آدرس اینترنتی www.arian.iranecar.com اقدام کنند.

به گزارش خودرونویس، قیمت لاماری ایما در طرح فروش ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیارد و 94 میلیون تومان به صورت قطعی اعلام شده است. روش پرداخت به صورت نقدی است. لاماری ایما در این طرح فروش به رنگ های سفید، مشکی، سبز و خاکستری عرضه شده و جریمه دیرکرد برای این طرح سالیانه 36 درصد لحاظ شده است.

برای مشاهده بخش نامه فروش فوق العاده لاماری ایما برای متقاضیان قانون حمایت خانواده و جوانی (دی 1401) جمعیت اینجا کلیک کنید.

شرایط فروش لاماری ایما در بورس کالا – دی 1401

به گزارش خودرونویس، سومین مرحله عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا از روز دوشنبه 12 دی ماه سال 1401 آغاز می شود و تا پایان همان روز ادامه پیدا می کند. متقاضیان می توانند برای خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا ایران به کارگزاری های مجاز بورس کالای ایران مراجعه کنند.

 

قیمت پایه لاماری ایما در بورس کالا 981 میلیون تومان اعلام شده و این خودرو در دو رنگ سفید و مشکی قرار است که به بازار عرضه شود. با توجه به بخشنامه جدید وزارت صمت برای خودروسازان خصوصی، آرین پارس موتور 502 دستگاه خودروی لاماری ایما را در تاریخ 12 دی ماه در بورس کالا به فروش می رساند. از میان 502 دستگاه لاماری ایما عرضه شده در بورس کالا، 251 دستگاه با رنگ سفید و 251 دستگاه دیگر با رنگ مشکی بدنه خواهند بود.

 

تاریخ تحویل لاماری ایما فروخته شده در بورس کالا در این مرحله نیز 15 فروردین 1402 اعلام شده است.

 

برای مطالعه ریز شرایط سومین مرحله عرضه لاماری ایما در بورس کالا اینجا کلیک کنید.

 

تحویل لاماری ایما آرین پارس موتور به مشتری

جزییات شرایط فروش لاماری ایما در بورس کالا

لازم به ذکر است که هر کد ملی در طرح فروش لاماری ایما در بورس کالا دی 1401 صرفا مجاز به ثبت سفارش برای یکی از کدهای عرضه شده لاماری بوده و صرفا یک دستگاه خودروست. همجنین با هدف فروش خودرو به مصرف کننده واقعی، صدور سند و پلاک صرفا به نام شخص خریدار صورت می گیرد. خریدار به منظور تحویل گرفتن خودرو در زمان تحویل باید یکی از نمایندگی های آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

 

هزینه های خرید لاماری ایما از بورس کالا

خریدار ضمن پرداخت قیمت لاماری ایما در بورس کالا، موظف به پرداخت مبلغ 24 میلیون و 700 هزار تومان به منظور بیمه، شماره گذاری و هزینه ثابت به همراه 9 درصد مالیات و عوارض بوده که بر اساس مبلغ معامله شده این 9 درصد محاسبه می شود.

شرایط فروش لاماری ایما آبان 1401

شرکت آرین پارس موتور فروش کراس اوور لاماری ایما را به صورت قرعه کشی از صبح شنبه ۲۸ آبان ماه ساعت ۱۰ آغاز کرده و این طرح فروش تا پایان روز سه شنبه اول آذرماه ادامه خواهد داشت.

شرایط-فروش-خودرو-لاماری-ایما-eama-آرین-پارس-موتور-

به گزارش خودرونویس، قیمت لاماری ایما در این طرح مشابه آخرین شرایط فروش 1 میلیارد و 94 میلیون تومان است و موعد تحویل 90 روز کاری اعلام شده است. لازم به ذکر است که قیمت لاماری ایما در طرح فروش آبان ماه نسبت به طرح فروش مهر ماه آرین پارس موتور تغییری نداشته است.
لاماری ایما در سه رنگ سفید، مشکی و سبز در این طرح قابل انتخاب بوده و متقاضیان با مراجعه به arian.iranecar.com می توانند نسبت به ثبت نام در قرعه کشی لاماری ایما اقدام کنند. بدیهی است که احتمالا مانند دفعات گذشته 60 درصد کل سهمیه قرعه کشی در اختیار شرکت کنندگان در طرح حمایت از جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده باشد.

ویرایش شده در 17 مهرماه 1401

چهارمین دوره فروش خودروی لاماری ایما آرین پارس موتور فردا دوشنبه 18 مهر ماه 1401 آغاز شده و تا پایان روز پنج شنبه 21 مهرماه 1401 ادامه دارد.

به گزارش خودرونویس، دور چهارم فروش لاماری ایما اینبار دیگر در سامانه یکپارچه فروش نبوده و برای ثبت نام لاماری ایما آریان پارس موتور باید به آدرس arian.iranecar.com مراجعه کنید.

بر طبق شنیده ها در این دوره از ثبت نام ظرفیت فروش لاماری ایما چند برابر خواهد بود تا افراد بیشتری قادر به خرید این کراس اوور پرطرفدار باشند.

آرین موتور در نظر دارد نسبت به فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما به قیمت قطعی و با موعد تحویل 90 روز کاری به صورت قرعه کشی با شرایط زیر اقدام نماید.

متقاضیان می توانند ازساعت 10صبح روز دو شنبه مورخ 18 مهر ماه لغایت پایان روز پنج شنبه مورخ 21 مهر ماه به صورت اینترنتی نسبت به انجام مراحل پیش ثبت نام خودروی لاماری ایما با مراجعه به آدرس اینترنتی arian.iranecar.com مراجعه کنند.

قیمت لاماری ایما در چهارمین طرح فروش یک میلیارد و 94 میلیون تومان لحاظ شده که نسبت به طرح فروش قبلی هیچ تغییری نداشته است. شرکت آرین پارس موتور خودروی لاماری ایما را در دو طرح مختلف جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح عادی جوانی جمعیت به بازار عرضه کند. عرضه لاماری ایما در هر دو طرح به صورت قرعه کشی بوده و موعد تحویل آن 90 روز کاری تعیین شده است.

برای مشاهده بخشنامه فروش لاماری ایما آرین پارس موتور در طرح عادی با قانون حمایت خانواده و طرح جوانی جمعیت اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخشنامه فروش لاماری ایما آرین پارس موتور در طرح جایگزینی با خودرو فرسوده اینجا کلیک کنید.

 

ویرایش شده در 15 شهریور ماه 1401

سومین دوره فروش خودروی لاماری ایما آرین پارس موتور فردا چهارشنبه 16 شهریور در سامانه یکپارچه فروش اجرا خواهد شد.

به گزارش خودرونویس، دور سوم ثبت نام سامانه یکپارچه فروش با عرضه لاماری ایما استارت خواهد خورد.

بر طبق شنیده ها در این دوره از ثبت نام ظرفیت فروش لاماری ایما چند برابر خواهد بود تا افراد بیشتری قادر به خرید این کراس اوور پرطرفدار باشند. آرین پارس موتور یکبار دیگر نیز در سامانه یکپارچه فروش اقدام به عرضه لاماری ایما کرده بود که تمام خودروهای در نظر گرفته شده بوده طی چند دقیقه فروخته شد.

قیمت لاماری ایما در سومین طرح فروش یک میلیارد و 94 میلیون تومان لحاظ شده که افزایش قیمت 15 میلیون تومانی را نسبت به طرح فروش قبلی داشته است. شرکت آرین پارس موتور خودروی لاماری ایما را در دو طرح مختلف جایگزینی خودروهای فرسوده و طرح عادی جوانی جمعیت به بازار عرضه کند. عرضه لاماری ایما در هر دو طرح به صورت قرعه کشی بوده و موعد تحویل آن 90 روز کاری تعیین شده است.

برای مشاهده بخشنامه فروش لاماری ایما آرین پارس موتور در طرح عادی با قانون حمایت خانواده و طرح جوانی جمعیت اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بخشنامه فروش لاماری ایما آرین پارس موتور در طرح جایگزینی با خودرو فرسوده اینجا کلیک کنید.

 

ویرایش شده در 24 تیر ماه 1401

دومین شرایط فروش ماشین لاماری ایما توسط آرین پارس موتور اعلام شده است. آرین پارس موتور قصد دارد لاماری ایما Eama را به روش فروش فوق العاده با قیمت قطعی یک میلیارد و 79 میلیون تومان و به روش قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه کند. فروش فوق العاده لاماری ایما در این طرح با قیمت قطعی بوده و موعد تحویل 90 روز کاری در نظر گرفته شده است. در این طرح فروش خودروی لاماری ایما سود مشارکت و انصراف در نظر گرفته نشده و تنها جریمه دیرکرد تحویل خودرو به صورت سالیانه 36 درصد (ماهانه 3 درصد) در نظر گرفته شده که در صورت تاخیر در تحویل لاماری ایما به مشتری، خودروساز موظف به پرداخت به خریدار است.

شرایط فروش لاماری ایما آرین پارس موتور تیر 1401

متقاضیان می توانند از زمان اعلام رسمی که در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اطلاع رسانی خواهد شد نسبت به پیش ثبت نام ماشین لاماری ایما آرین پارس موتور با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sale.iranecar.com/ اقدام کنند.

این طرح که دومین طرح فروش خودروی لاماری ایما توسط آرین پارس موتور بوده قرار است که از شنبه 25 تیر ماه 1401 به مدت سه روز در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اجرا شود. قیمت لاماری ایما در این طرح نسبت به طرح قبل حدود 90 میلیون تومان افزایش یافته است. البته هیچ تغییر آپشنی روی لاماری ایما در این طرح فروش صورت نگرفته و تنها تنوع رنگ بدنه این خودرو افزایش یافته است. به احتمال زیاد آرین پارس موتور قصد دارد نسخه آپشنال و لوکس تر لاماری ایما را در پایان سال 1401 یا اوایل سال آینده به بازار ایران عرضه کند. برای مشاهده دومین بخشنامه فروش خودروی لاماری ایما اینجا کلیک کنید.

 

شرایط فروش لاماری ایما آرین پارس موتور تیر 1401

شرایط فروش لاماری ایما آرین پارس موتور تیر 1401

شرایط فروش لاماری ایما آرین پارس موتور تیر 1401

شرایط فروش لاماری ایما آرین پارس موتور تیر 1401

ویرایش شده در 25 اردیبهشت 1401

آرین پارس موتور قصد دارد لاماری ایما Eama را به دو صورت فروش فوق العاده با قیمت قطعی 989 میلیون تومان و همچنین پیش فروش عادی با قیمت علی الحساب از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401 همزمان با آغاز چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو تهران شهر آفتاب آغاز کند.

بخش نامه شرایط فروش خودرو لاماری ایما eama با قیمت قطعی

نکته مهم فروش لاماری ایما به صورت قرعه کشی بوده که به دستور نهادهای نظارتی صورت گرفته است. فروش لاماری ایما Eama آرین پارس موتور به صورت قیمت قطعی و تحویل 90 روزه کاری از ساعت 10 صبح روز سه شنبه در سایت http://sale.iranecar.com/ آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه هفته آینده سوم خرداد ماه ادامه دارد.

برای مشاهده بخش نامه فروش لاماری ایما Eama با قیمت قطعی و تحویل 90 روزه اینجا کلیک کنید.

شرایط فروش خودرو لاماری ایما eama آرین پارس موتور 2

شرایط پیش فروش لاماری ایما Eama

آرین موتور ضمن فروش لاماری ایما با قیمت قطعی، قصد دارد این خودرو را به صورت پیش فروش با مبلغ علی الحساب نیز بفروشد. در این طرح که موعد تحویل خودرو 120 روزه در نظر گرفته شده، مشتری ملزم به پرداخت نقدی 494 میلیون و 500 هزار تومان به صورت علی الحساب بوده و سود مشارکت 12 درصد سالیانه با سود انصراف 9 درصدی طبق ضوابط مندرج در بخش نامه فروش به مشتری پرداخت می شود.

بخش نامه پیش فروش خودرو لاماری ایما Eama با قیمت علی الحساب

لازم به ذکر است طرح پیش فروش عادی خودروی لاماری ایما توسط سامانه یکپارچه فروش خودرو که از امروز راه اندازی شده و زیر نظر نهادهای نظارتی فعال دارد اجرا شده و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت همزمان با آغاز نمایشگاه خودرو تهران مشتریان می توانند با مراجعه به سایت http://sale.iranecar.com/ نسبت به پیش ثبت نام عادی با قیمت علی الحساب لاماری ایما Eama اقدام کنند. لازم به ذکر است که در این طرح فروش قیمت قطعی لاماری ایما Eama در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه مشخص خواهد شد.

برای مشاهده بخش نامه پیش فروش عادی لاماری ایما Eama با قیمت علی الحساب اینجا کلیک کنید.

4.8 از 23 رای

دیدگاه شما چیست؟