شرایط فروش ماشین راین R3 خودروسازان راین- دی 1401

سومین مرحله فروش فوری خودرو راین R3 برای دی ماه 1401 توسط خودروسازان راین اعلام شد.

فروش راین R3 در سومین مرحله فروش در تعداد محدود بوده و متقاضایان از روز پنجشنبه یکم دی ماه از ساعت 8 صبح امکان ثبت درخواست فروش فوری خودرو راین R3 را دارند. فروش راین R3 در این طرح به صورت نقدی بوده و زمان تحویل راین R3 به مشتری 30 روز کاری اعلام شده است. ثبت نام ماشین راین R3 از طریق آدرس اینترنتی www.sales.pac.ir صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام و شرایط فروش ماشین راین R3 به وب سایت خودروسازان راین به آدرس www.rvmco.ir مراجعه کنید.

قیمت راین R3 در سومین مرحله فروش افزایش 50 میلیون تومانی را تجربه کرده و با توجه به افزایش چشمگیر نرخ ارز طی ماه گذشته 499 میلیون تومان اعلام شده است. البته با این قیمت هم راین R3 همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزانترین خودروهای هاچبک اتوماتیک بازار ایران محسوب می شود. مشتریان می توانند این هاچبک کراس اقتصادی را در رنگ های سفید، نقره ای ، خاکستری و مشکی خریداری کنند. خودرو راین R3 (لارک R3 خودروسازان راین) با گارانتی سه ساله یا 60 هزار کیلومتری به مشتریان عرضه می شود.

البته خودروسازان راین در سومین مرحله فروش راین R3 در کنار افزایش قیمت مواردی همچون سینی زیر موتور، روکش صندلی و کفی داخل کابین را به صورت رایگان با هدف تکریم مشتریان به خودرو اضافه کرده است.

در صورت ثبت تقاضا برای خرید راین R3 بیش از ظرفیت، اولویت با افرادی بوده که زودتر اقدام به ثبت نام و تکمیل وجه کرده اند.

 

برای مشاهده سومین بخشنامه فروش فوری راین R3 (دی 1401) اینجا کلیک کنید.

 

شرایط فروش راین R3 خودروسازان راین – آذر 1401

به گزارش خودرونویس، شرکت خودروسازان راین دومین دوره فروش فوری خودرو راین R3 برای آذر 1401 را اعلام کرد.

فروش راین R3 در دومین مرحله فروش هم در تعداد محدود بوده و متقاضایان از روز سه شنبه یکم آذر ماه از ساعت 8 صبح امکان ثبت درخواست فروش فوری خودرو راین R3 را دارند. فروش خودرو راین R3 در این طرح نیز به صورت نقدی بوده و تحویل آن به مشتری 30 روز کاری اعلام شده است. ثبت نام ماشین راین R3 از طریق آدرس اینترنتی https://customer.pac.ir:8081/ صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام و شرایط فروش ماشین راین R3 به وب سایت خودروسازان راین به آدرس www.rvmco.ir مراجعه کنید.

شرایط فروش راین R3 لارک (3)

قیمت راین R3 در دومین مرحله فروش مانند سری قبل 449 میلیون تومان اعلام شده و این در حالیست که نرخ ارز طی یک ماه گذشته افزایش یافته است. مشتریان می توانند این هاچبک کراس اقتصادی را در رنگ های سفید، نقره ای ، خاکستری و مشکی خریداری کنند. خودرو راین R3 (لارک R3 خودروسازان راین) با گارانتی سه ساله یا 60 هزار کیلومتری به مشتریان عرضه می شود.

برای مشاهده دومین بخشنامه فروش خودرو راین R3 اینجا کلیک کنید.

 

شرایط فروش راین R3 – آبان 1401

به گزارش خودرونویس، شرکت خودروسازان راین مدتی پیش خودرو راین R3 را به عنوان اولین محصول جدید خود پس از مدتی سکوت خبری رونمایی کرد و قصد دارد که این هاچبک کراس اقتصادی را روز یکشنبه یکم آبان ماه سال جاری به بازار عرضه کند. ثبت نام ماشین راین R3 از طریق آدرس اینترنتی www.sales.pac.ir صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام و شرایط فروش ماشین راین R3 به وب سایت خودروسازان راین به آدرس www.rvmco.ir مراجعه کنید.

شرایط فروش راین R3 لارک (1)

شنیده ها حاکی از این بوده که قیمت خودرو راین R3 در این طرح همان 449 میلیون تومان اعلامی بوده و فروش به صورت نقدی صورت می گیرد. تحویل راین R3 در این طرح به صورت 30 روزه کاری صورت می گیرد و مشتری قادر است از بین رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری و قرمز یکی را برای بدنه راین R3 انتخاب کند. خودرو راین R3 (لارک R3 خودروسازان راین) با گارانتی سه ساله یا 60 هزار کیلومتری به مشتریان عرضه شده و در کنار آن یک کارت طلایی با اعتبار 10 میلیون تومان نیز به مشتریان داده می شود.

شرایط فروش راین R3 لارک (1)

مشخصات فنی ماشین راین R3

راین R3 یک خودروی اقتصادی بوده و این موضوع کاملا از مشخصات فنی آن پیداست. ماشین راین R3 دارای موتور چهار سیلندر 1.3 لیتری با کد 4A13 بوده که فاقد سیستم توربوشارژ است. این موتور قادر به تولید 90 اسب بخار قدرت و 116 نیوتن متر گشتاور بوده که نیروی آن توسط گیربکس 4 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده ها به صورت دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. شاید این موتور چندان قدرتمند به نظر نرسد اما جوابگوی وزن 1060 کیلوگرمی این خودرو بوده و راین R3 را قادر ساخته به نهایت سرعت 175 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

شرایط فروش راین R3 لارک (1)

موتور راین R3 دارای استاندارد آلایندگی یورو5 بوده و در هر 100 کیلومتر پیمایش در سیکل ترکیبی 7.1 لیتر بنزین مصرف می کند. راین R3 از سطح زمین فاصله 160 میلی متری داشته که نسبت به عمده خودروهای هاچبک بازار ایران بیشتر بوده و آن را برای عبور از مسیرهای ناهوار نیز مناسب ساخته است. این خودرو در اکسل جلو دارای تعلیق مکفرسون و در اکسل عقب دارای تعلیق فنر پیچشی است.

شرایط فروش راین R3 لارک (1)

تجهیزات خودرو راین R3 (لارک R3 خودروسازان راین)

راین R3 تجهیزات کاربردی و مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. راین R3 در زمینه تجهیزات ایمنی دارای دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب و سیستم پایش فشار باد تایرهاست. امکانات رفاهی راین R3 هم شامل سانروف برقی، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی، نمایشگر 9 اینچی سیستم مالتی مدیا اندروید با پورت USB، رهیاب، امکان اتصال تلفن همراه از طریق بلوتوث و سیستم تهویه مطبوع دستی است.

 

 

4.6 از 10 رای