اخبار خودرو ایران

شرایط فروش دیگنیتی چه زمانی اعلام می شود؟

جمعه - ۳۰ آبان ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
بهمن دیگنیتی

در حالی که تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر خبر از ورود محصول جدید شرکت بهمن موتور به نام دیگنیتی می دهد، بسیاری از متقاضیان خرید این محصول با مراجعات پی در پی به نمایندگی‌های فروش این شرکت پیگیر ثبت نام این محصول هستند.

به گزارش خودرونویس، این در حالی است که تاکنون نه تنها قیمت این محصول بلکه شرایط فروش آن اعلام نشده و شرکت بهمن موتور در تلاش است تا ایجاد ساز و کارهای لازم جهت آغاز تولید انبوه این محصول زمان دقیق پیش فروش و قیمت آن را اعلام کند.

در عین حال انتشار برخی شایعات و حتی وعده‌های غیر واقعی در سطح فضای مجازی ممکن است زمینه سوء استفاده از متقاضیان خرید خودرو دیگنیتی را فراهم کند و بر این اساس توصیه می شود متقاضیان منتظر اطلاعیه‌های رسمی شرکت بهمن موتور باشند و از پرداخت هر گونه وجه و یا اعتماد به سودجویان فضای مجازی خودداری کنند.

بیلبورد دیگنیتی

مشخصات فنی دیگنیتی

بهمن موتور قصد دارد که دیگنیتی را با پیشرانه یکسان ولی در دو سطح قدرتی راهی بازار کشور کند. نسخه ضعیف تر این خودرو 220T نام داشته که از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 150 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. نسخه قدرتمندتر این خودرو تریم 280T بوده که از همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره گرفته، ولی قدرت و گشتاور تولیدی آن به ترتیب به 180 اسب بخار و 270 نیوتن متر ارتقا یافته است. برای انتقال قدرت هر دو پیشرانه به اکسل جلو، گیربکس دستی شش سرعته و گیربکس اتوماتیک CVT در دسترس است.

دیگنیتی

پیش بینی می شود که بهمن موتور در ابتدا نسخه ضعیف تر این پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ را با گیربکس اتوماتیک CVT راهی بازار کشور کند. این حدس ما از آنجایی قوت می گیرد که بیشتر رقبای دیگنیتی در بازار کشور از جمله چری تیگو 7، ریگان کوپا و بیسو T5 بیشینه قدرت و گشتاور تولیدی در همین محدوده دارند و بعید به نظر می رسد که بهمن موتور هم اقدام به عرضه نسخه قدرتمندتر حداقل در ابتدای زمان عرضه دیگنیتی بکند.

 

سخن پایانی

بهمن موتور قرار است که طی هفته های جاری محصول جدید خود یعنی دیگنیتی را رسما رونمایی کند و در همین محدوده زمانی پیش فروش دیگنیتی را نیز آغاز خواهد کرد. با توجه به حضور دیگنیتی در برخی از کشورهای همسایه از جمله امارات و قیمت بین 16 تا 20 هزار دلاری این خودرو در آن کشورها، بعید است که این کراس اوور خوش استایل کوپه در بازار کشور قیمتی کمتر از 600 میلیون تومان داشته باشد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟