اخبار خودرو ایران
همزمان با رونمایی موبایل اپلیکیشن سایپا صورت گرفت

شاهین سایپا به دست مشتریان رسید

سه شنبه - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
تحویل سایپا شاهین

امروز شرکت خودروسازی سایپا طی مراسمی نمادین، تحویل اولین سری شاهین را به مشتریان خود آغاز کرد. همچنین سایپا از موبایل اپلیکیشن خود پرده برداشت که به وسیله آن می تواند خدمات متفاوتی در زمین فروش و خدمات پس از فروش از این شرکت دریافت کرد.

به گزارش خودرونویس، سایپا امروز طی مراسمی نمادین چند دستگاه شاهین را به مشتریان خود تحویل داد؛ پس از این مراسم قرار بود که تعداد 200 دستگاه دیگر به مشتریان سایپا در سراسر کشور امروز تحویل داده شود و فردا هم ظاهرا سایپا برنامه تحویل 100 دستگاه دیگر از شاهین را به مشتریان خود دارد. بدین ترتیب می توان گفت که روند تحویل این سدان کامپکت به مشتریان در بازار آغاز شده است.

تحویل سایپا شاهین

مجید باقری قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا در خصوص شاهین گفت: مولفه مهم شاهین طراحی پلتفرم، توسعه محصول و طراحی خودرو بر اساس نظام کیفی جدید سایپا بوده که همانطور که سایپا وعده داده بود شاهین با یک جهش کیفی نسبت به سایر محصولات این شرکت روانه بازار شده است.

سایپا شاهین

وی در ادامه بیان کرد که هشت ماه پیش که مدل های سواری پراید برای همیشه از خط تولید سایپا خارج شد، صرفا توقف تولید یک محصول نبود، بلکه توقف یک تفکر غلط بود. باقری در ادامه بیان کرد که نظام کیفی جدید سایپا با شاهین رونمایی شده و سایپا در راستای گارانتی این خودرو گامی بلند برداشته و شاهین را با سه سال گارانتی راهی بازار می کند که امری داوطلبانه بوده و فراتر از دستورالعمل های مربوط به این حوزه است.

کابین سایپا شاهین

موبایل اپلیکیشن سایپا رونمایی شد

سایپا ضمن تحویل نمادین شاهین به مشتریان خود، از موبایل اپلیکیشن خود برای ارائه خدمات فروش و پس از فروش هم رونمایی کرد. این نرم افزار در تلفن های همراه هوشمند قابل نصب بوده و مشتریان هر نوع خدمتی را که از سایپا بخواهند می توانند به وسیله این برنامه انجام دهند. مشتری به وسیله این اپلیکیشن می تواند نسبت به ثبت نام خودرو، پیدا کردن نزدیک ترین نمایندگی های مجاز و لیست تجهیزات آن، درخواست خدمات امدادی، خرید قطعه، بیمه و گارانتی اقدام کند.

جواد سلیمانی مدیرعامل سایپا اعلام کرد که شاهین آغازگر دوران سایپا نوین بوده و در ادامه این شرکت اقدام به عرضه نسخه کراس شاهین با نام آریا و همچنین سپس معرفی خودرو اطلس که نمونه فیس لیفت کوییک محسوب می شود، می کند.

کابین سایپا شاهین

همکاری سایپا با ایران خودرو برای توسعه محصول

مدیرعامل سایپا در خصوص معرفی جانشین برای پراید اظهار کرد: سایپا و ایران خودرو در حال انجام اقدامات مشترک برای طراحی محصول و توسعه پلتفرم برای عرضه خودرویی به عنوان جانشین پراید هستند و اقدامات خوبی هم در این راستا انجام شده است. با توجه به اینکه گیربکس شاهین از چین تامین می شود، سایپا در حال مذاکره با ایران خودرو و شرکت نیرو محرکه به منظور تامین گیربکس شاهین از تولید کنندگان داخلی کشور است. به گفته مسئولین سایپا، شاهین در حال حاضر با 90 درصد داخلی سازی به بازار عرضه می شود.

پیشرانه سایپا شاهین

یکی دیگر از برنامه های سایپا در آینده، عرضه نسخه اتوماتیک شاهین بوده که به این منظور باید گیربکس اتوماتیک این خودرو یا توسط تولید کنندگان داخلی طراحی و تولید شود و یا از شرکت های تامین کننده خارجی وارد شود.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟