اخبار خودرو جهان
پوست اندازی کامل کراس اوور کامپکت محبوب فرانسوی

سیتروئن C3 Aircross فیس لیفت 2021 رونمایی شد

شنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
سیتروئن C3 Aircross 2021

سیتروئن به تازگی نسخه فیس لیفت C3 Aircross را برای سال 2021 معرفی کرده که دارای طراحی تغییر شکل یافته جلو و عقب، آپشن های بیشتر به منظور شخصی سازی و همچنین تجهیزاتی بیشتر به منظور افزایش سطح راحتی سرنشینان درون کابین است.

طراحی ظاهری

به گزارش خودرونویس، سیتروئن در طراحی این خودرو از خودروی مفهومی CXperience الگوبرداری کرده و برای این کراس اوور کوچک به روزرسانی شده چهره کاملا جدیدی را به لطف نصب سپر و جلوپنجره متفاوت و چراغ های LED جدید به صورت استاندارد رقم زده است. همچنین نصب کاپوت جدید نیز تغییر چهره C3 AirCross 2021 را کامل کرده و در مجموع می توان گفت که در طراحی این کراس اوور کوچک المان های ظاهری مشابه با C4 نیز دیده می شوند.

نمای عقب سیتروئن C3 Aircross 2021

باید یادآور شویم که سیتروئن برای C3 Aircross مدل 2021، 70 ترکیب رنگ مختلف در نظر گرفته تا امکان شخصی سازی ظاهری این مدل نسبت به نسخه پیشین توسط مشتری به مراتب بیشتر باشد. این آپشن های جدید شامل سه رنگ جدید خاکستری خاکی، آبی Volatic و سفید قطبی برای بدنه از هفت رنگ موجود هستند؛ همچنین سه رنگ مختلف نیز برای سقف این کراس اوور کوچک قابل سفارش هستند.

 

طراحی کابین

درون کابین سیتروئن C3 Aircross به لطف نصب صندلی های جدید Advanced Comford سیتروئن که مدت هاست تبلیغ آن را می کند، به روزرسانی شده است. این صندلی ها دارای پشتی ها و بالشتک های منحصر به فرد با 15 میلی متر فوم اضافی هستند که قسمت های تکیه گاه پشتی و جانبی آن مقاوم سازی شده است. همچنین یک کنسول میانی با فضای جادار برای قراردادن اشیا کوچک نیز طراحی شده که توسط یک درب کرکره ای محفوظ می ماند.

صندلی سیتروئن C3 Aircross 2021

همچنین سیتروئن یک نمایشگر لمسی جدید با ابعاد 9 اینچ و کیفیت صفحه بالاتر و قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کار پلی را برای سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی این خودرو نصب کرده است. به صورت آپشنال هم می توان صفحه شارژ بدون سیم تلفن همراه و سیستم کمکی اتصال سیتروئن را برای C3 Aircross سفارش داد.

 

سیستم های ایمنی

سیتروئن C3 Aircross 2021 می تواند به 12 سیستم ایمنی فعال شامل هدآپ دیسپلی رنگی، سیستم ترمز اضطراری فعال، کمکی پارک و دوربین دید عقب Top Rear Vision سیتروئن مجهز شود. همچنین سیستم پیشرفته کنترل لغزش سیتروئن و کمکی پایین آمدن از تپه نیز به صورت آپشنال روی این کراس اوور کوچک قابل سفارش بوده که با وجود فقدان سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک، چسبندگی و پایداری خودرو را در بیشتر زمین ها بهبود می بخشد.

کابین سیتروئن C3 Aircross 2021

مشخصات فنی سیتروئن C3 Aircross 2021

سیتروئن قصد دارد C3 Aircross را با پیشرانه های بنزینی و دیزلی مختلفی راهی بازار کند. این پیشرانه ها شامل یک نیروگاه 1.2 لیتری بنزینی توربوشارژ با 110 اسب بخار و 130 اسب بخار قدرت است. همچنین برای طرفداران سوخت دیزل هم یک پیشرانه 1.5 لیتری توربودیزل با 110 اسب بخار قدرت و یک پیشرانه 1.6 لیتری توربودیزل با 120 اسب بخار قدرت قابل سفارش است.

قرار است که اولین نمونه های تولیدی سیتروئن C3 Aircross در ژوئن سال 2021 به نمایندگی های این خودروساز فرانسوی تحویل داده شود.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟