اخبار خودرو جهان
مجهز به گیربکس CVT با ضرایب سنگینتر و کیت لیفت

سوبارو فارستر Wilderness رونمایی شد

چهارشنبه - ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
سوبارو فارستر Wilderness

نزدیک یک ماه است که سوبارو تیزر نسخه Wilderness جدیدی را منتشر کرده و اشاره نکرده بود که این تریم برای چه محصولی عرضه خواهد شد. ولی شعبه کانادایی سوبارو به صورت غافلگیر کننده این نسخه Wilderness  فارستر را رونمایی کرده است.

به گزارش خودرونویس، سوبارو فارستر Wilderness بروزرسانی های چشمگیری را نسبت به مدل استاندارد دیده و تا حد زیادی توانمندتر از مدل معمولی در پیمودن مسیرهای بیراهه است. این خودرو یک آفرودر همه فن حریف نیست؛ ولی تغییرات مهمی در راستای بهبود قابلیت های آفرودی در آن اعمال شده که یقینا برخی از طرفداران سوبارو عاشق آن خواهند شد.

سوبارو فارستر Wilderness

سوبارو به لطف نصب فندرها و محافظ های پلاستیکی روی بدنه، رینگ های 17 اینچی مشکی رنگ مجهز به تایرهای مناسب همه سطوح و سیستم تعلیق با کیت لیفت سعی کرده چهره متمایزی به نسخه Wilderness فارستر ببخشد. سوبارو همچنین میزان ظرفیت باربری روف راک های نصب شده را افزایش داده تا بتوان تجهیزات آفرودی سنگین وزنتری را روی سقف این کراس اوور نصب کرد.

چرخ سوبارو فارستر Wilderness

سوبارو درون کابین تغییراتی مینیمالی اعمال کرده و راننده و سرنشین جلو روی صندلی با نشان Wilderness قرار می گیرند. این نسخه سوبارو فارستر دارای تودوزی نرم با مقاومت بسیار بالا بوده و دارای کف پوش پلاستیکی مناسب همه شرایط آب و هوایی است. همچنین سوبارو نمایشگر پشت آمپر با دیزاین ویژه و نمایشگر مالتی مدیا لمسی هشت اینچی در میان داشبورد فارستر Wilderness نصب کرده است. در این لحظه هیچ خبری مبنی بر زمان عرضه سوبارو Wilderness در دسترس نیست؛ ولی پیش بینی می شود که این خودرو تا پیش از پایان سال جاری به بازار عرضه شود. سوبارو قصد دارد که فردا رسما این خودرو را به صورت آنلاین رونمایی کند.

لوگو سوبارو فارستر Wilderness

مشخصات فنی سوبارو فارستر Wilderness

سوبارو علاوه بر بروزرسانی چهره فارستر Wilderness، تغییراتی فنی هم در این مدل اعمال کرده است. این نسخه دارای گیربکس CVT اتوماتیک جدید با ضرایب سنگینتر بوده که قدرت را در دور پایینتر به چرخ ها منتقل می کنند. سوبارو همچنین سیستم انتقال قدرت و دیفرانسیل عقب فارستر Wilderness را هم بروزرسانی کرده تا ضرایب سنگینتر و قدرتی تر نسبت به مدل استاندارد داشته باشند. متاسفانه این گیربکس با پیشرانه تنفس طبیعی 2.5 لیتری چهار سیلندر سوبارو کوپل شده که قادر به تولید 182 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور است. سوبارو برای محافظت از این قطعات فنی صفحات مقاومی زیر بدنه نصب کرده است.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟

سایر دیدگاه ها

  • نیستانک | 17 فروردین 1402 - 1:47 ب.ظ

    در تصورتان تعمیر موتور و تعویض روغن اینگونه موتورها را در کشورمان بیآورید.