به گزارش خودرونویس، آریزو 5 جدید، نسخه سوم این خودرو بوده که با طراحی بدنه اسپرت با جلو پنجره طرح کهکشانی و رینگهای اسپرت با طرح جدید عرضه می شود. از تغییرات فنی می توان به ارتقا گیربکس به CVT 9 سرعته اشاره کرد که ضمن کاهش صدای داخل خودرو، شتاب بالاتر و مصرف سوخت کمتری را برای خودرو در کنار موتور پر توان 1500 سی سی توربو با 147 اسب بخار قدرت و گشتاور 210 نیوتن متر فراهم می کند.

طراحی داخل کابین کاملا به روز شده است و استفاده از متریالی با طرح چرم و فیبرکربن حال و هوای اسپرت و جوان پسند به نسل جدید آریزو 5 بخشیده است. ترکیبی از کلیدهای جدید با طرح پیانویی و دکمه های تاچ سیستم ایرکاندیشن علاوه بر راحتی استفاده ظاهری مدرن را در کنار خروجی افقی خطی سیستم ایرکاندیشن برای خودرو ایجاد کرده است.

استفاده از فرمان برقی  با طراحی جدید، ترمز دستی برقی و اتوهلد ضمن بهبود سطح آپشنهای رفاهی خودرو، رانندگی امن و راحتی را برای مالک خودرو به ارمغان می آورد. در نهایت ترکیب دیسپلی 8 اینچ جدید که مجهز به GPS نیز می باشد، علاوه بر راحتی در استفاده در مقایسه با نسلهای قبل، امکان کنترل سیستم ایرکاندیشن و مشاهده تصاویر گوشی تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو را نیز امکان پذیر می کند.

جهت مشاهده آنلاین رونمایی خودرو آریزو 5 توربو به لینک زیر و یا صفحه رسمی اینستاگرام شرکت مدیران خودرو مراجعه فرمایید.

https://mvmco.org/arrizo5/

5 از 1 رای