اخبار خودرو جهان
هنرنمایی تیونر ایرانی در دوبی

رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری ویژه امارات

سه شنبه - ۷ دی ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری

اگر به خودروهای فوق گران قیمت با کیت بدنه اغراق آمیز و عجیب و کلی وسایل تزیینی و لوکس نصب شده در کابین علاقه دارید، چاره کار تنها نزد شرکت تیونر منصوری است. این تیونر ایرانی در جدیدترین پروژه خود به سراغ تیونینگ رولزرویس کالینان رفته و این اسیووی سوپرلوکس را ویژه بازار امارات متحده عربی تیونینگ کرده است.

ظاهر رولزرویس کالینان منصوری

به گزارش خودرونویس، رولزرویس کالینان تیونینگ شده توسط منصوری ویژه بازار امارات بوده و دارای یک کیت بدنه کامل است. در پروفیل جلو شاهد تغییر دیزاین هستیم و قطعاتی مانند اسپلیتر به قسمت پایینی سپر این اسیووی فوق لوکس و گران اضافه شده اند. گلگیرهای این خودرو نیز مقداری تغییر کرده اند و دارای کانال عبوری هوا در قسمت بالایی و پایینی هستند. رکاب های جانبی اسپرت تری در زیر درب ها نصب شده که نمای جانبی رولزرویس کالینان را نیز زیباتر کرده است. یک اسپویلر نیز روی سقف این خودرو نصب شده و در نهایت دیفیوزری بسیار زیبا در قسمت پایینی سپر عقب طراحی شده که دو خروجی اگزوز ذوزنقه ای شکل در هر طرف آن جانمایی شده اند.

نمای عقب رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری

بسیاری از قطعات اضافه شده به بدنه این رولزرویس کالینان دارای روکشی عجیب هستند که تم ظاهری آن حالتی شبه گرانیتی یا سنگ مرمر دارد. این موضوع که ظاهر یک خودرو حالتی شبیه به سنگ گرانیت یا مرمر داشته باشد اقدامی بسیار عجیب بوده که چنین کاری تنها توسط شرکت تیونر منصوری قابل اجراست!

نمای جانبی رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری

این رولزرویس کالینان تیونینگ شده توسط منصوری به رنگ های آلیاژی بزرگ و جذاب 24 اینچی مجهز شده که دارای پره های منحنی گون است. پره های افقی کوچکی نیز میان هر دو پره از رینگ این خودرو طراحی شده اند که باعث شده اند حالت کلی پره های شبیه به حرف A انگلیسی شود.

کابین رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری

داخل رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری

درون کابین شاهد استفاده بیشتر از این روکش شبه سنگ مرمر و گرانیت هستیم و از آن در قسمت هایی مانند غربیلک فرمان، داشبورد، رودری ها و رکاب ها استفاده شده است. یک بافت موج دار زیبا نیز روی پنل درب ها و کنسول میانی اجرا شده است. در ردیف عقب دو صندلی بسیار راحت رولزرویس کالینان به صورت برعکس هم با چرم با کیفیت مشکی و سفید تودوزی شده اند. صندلی نصب شده پشت سرنشین جلو روشن تر بوده و صندلی موجود در پشت راننده تم تیره تری دارد. روی تکیه گاه سر هر یک از صندلی ها نیز شکل نقشه امارات گلدوزی شده است.

داشبورد رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری

مشخصات رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری

منصوری پیشرانه رولزرویس کالینان تیونینگ شده برای بازار امارات را هم بروزرسانی کرده و توانسته با یک بروزرسانی ساده نرم افزار بیشینه توان تولیدی آن را به 610 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن را به 950 نیوتن متر افزایش دهد. البته منصوری در زمینه تغییرات اعمال شده مطلبی را اعلام نکرده است. با توجه به قیمت پایه رولزرویس کالینان که فراتر از 300 هزار دلار است، نباید انتظار داشت که این نسخه تیونینگ شده و بسیار خاص توسط منصوری ارزان باشد!

عکس رولزرویس کالینان منصوری

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟