اخبار خودرو جهان
دارای دیزاین جذاب و جوان پسندتر نسبت به مدل استاندارد

رنو کپچر RS لاین 2021 معرفی شد

سه شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
رنو کپچر RS لاین 2021

رنو در راستای افزایش محبوبیت نسل دوم کراس اوور کپچر، نسخه RS لاین را برای این خودروی کراس جذاب عرضه کرده است. رنو کپچر RS لاین مانند سایر محصولات این خانواده دارای استایل ظاهری اسپرت و کابینی جذاب تر و جوان پسندتر است.

طراحی ظاهری رنو کپچر RS لاین

به گزارش خودرونویس، رنو کپچر RS لاین دارای یک تیغه یا اسپلیتر با طراحی مشابه با خودروهای F1 رنو در زیر سپر جلو است. همچنین وجه تمایز دیگر این کراس اوور اسپرت با نسخه معمولی جلوپنجره با مش بندی لانه زنبوری و دیفیوزر خاکستری عقب هستند. رنو کپچر RS لاین به صورت استاندارد به رینگ های 18 اینچی آلیاژی با طرح Le Castellet مجهز شده و دارای نشان RS لاین روی درب فضای بار است.

نمای عقب رنو کپچر RS لاین 2021

هنگامی که درهای جلو را باز کنید، عبارت Renault Sport را روی پا رکابی ها مشاهده خواهید کرد که بخشی از تفاوت های اعمال شده در این مدل RS لاین کپچر به حساب می آیند. همچنین تریمی قرمز رنگ در تودوزی صندلی ها، رودری ها، دریچه های سیستم تهویه و چرم سوزن زنی شده غربیلک فرمان اعمال شده که جذابیت بصری کابین را افزایش داده است. کمربندهای ایمنی و رینگ اطراف شیفتر دنده نیز دارای تریمی قرمز رنگ هستند و در آخر نیز تریمی کربنی روی داشبورد اعمال شده که جذابیت ظاهری کابین نسخه RS لاین بیشتر از تریم استاندارد کپچر برای مخاطب باشد.

کابین رنو کپچر RS لاین 2021

در ادامه رنو شیشه های دودی با درصد بالاتر برای عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایشگر دیجیتالی 10 اینچی لمسی در میان داشبورد، دوربین دید عقب، آینه دید عقب الکتروکرومیک و پد شارژ بدون سیم تلفن همراه و سازگار با تمامی گوشی های هوشمند را درون کابین کپچر RS لاین تدارک دیده است.

لوگو رنو کپچر RS لاین 2021

مشخصات فنی رنو کپچر RS لاین

رنو هم اکنون فروش کپچر RS لاین جدید را در فرانسه آغاز کرده و برای آن یک پیشرانه TCe بنزینی با بیشینه قدرت تولیدی 140 اسب بخار را در نظر گرفته است. این پیشرانه به منظور انتقال قدرت با گیربکس دستی در حالت استاندارد و به صورت آپشنال با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه کوپل می شود. برچسب قیمت این نسخه چیزی بین 34 هزار و 400 تا 36 هزار و 800 دلار در مجهزترین مدل است.

دیفیوزر رنو کپچر RS لاین 2021

البته برای افرادی که به دنبال نسخه ای قدرتمندتر هستند، رنو پیشرانه پلاگین هیبریدی E-Tech Plug In را هم روی کپچر RS لاین نصب می کند که قارد به تولید بیشینه قدرت 160 اسب بخار است. این نسخه قیمت پایه ای معادل 45 هزار دلار دارد.

 

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟