اخبار خودرو ایران

تیگو8  پرو مدیران خودرو رقیب چه خودروهایی است؟

شنبه - ۱۹ تیر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه

سگمنت شاسی بلندهای متوسط همواره طرفداران بسیاری در بازار ایران داشته است. برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودروهای وارداتی داشت چراکه کلیه محصولات این سگمنت همواره جزو خودروهای وارداتی بودند و تا کنون نمونه تولیدی نداشته ایم . آمار نشان می دهد خودروی هیوندای سانتافه همواره پر فروش ترین خودروی وارداتی به ایران بوده که دقیقا در این کلاس و سگمنت قرار می گیرد و از سوی دیگر در سالهای آخر واردات به کشور رنو کولئوس پر فروش ترین خودروی وارداتی بود که اتفاقا آن هم در این سگمنت قرار داشت. پس می توان نتیجه گرفت که ایرانیها عاشق شاسی بلندهای خانوادگی و جادار هستند .

به گزارش خودرونویس، حال شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا محصول جدید خود به نام تیگو8 پرو را که در همین سگمنت قرار دارد و اتفاقا موفق ترین محصول شرکت سازنده هم دربازار چین و هم در بازارهای صادراتی بوده و در برخی از بازارها چون روسیه رقابت تنگاتنگی را با هیوندای سانتافه داشته به بازار ایران هم معرفی کند.  خودروهای اصلی موجود در این سگمنت را می توان هیوندای سانتافه،  کیا سورنتو،  رنو کولئوس،  تویوتا راو4،  میتسوبیشی اوتلندر و نیسان ایکس تریل نامید  و حال این رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازارها با بسیاری از رقیبان کره ای ، ژاپنی، اروپایی و آمریکایی  در یک بازار کامل آزاد و رقابتی توانسته فروش قابل قبولی بدست آورد آماده ورود به بازار ایران است.

تیگو8 پرو مدیران خودرو

رقبای اصلی تیگو8 پرو در بازار ایران را می توان نمونه های وارداتی هیوندای سانتافه ، رنو کولئوس، میتسوبیشی اوتلندر با مدل های 2017 و 2018  نامید . تیگو8 پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن بوده که همگام با سبک و متد روز طراحی است و با پیشرانه کاملا مدرن 1.6 لیتری TGDI  و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی قطعا با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقبان را به چالش خواهد کشید .

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟