در ایران خودرو تبریز محقق شد:

رشد 50 درصدی تولید سمند و سورن

دوشنبه - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
ایران خودرو تبریز

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: روند تولید خودروهای سواری این شرکت در سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 50 درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش خودرونویس، حمید حاجی زاد منصور افزود: ایران خودرو تبریز در سال جاری توانسته است با همت و پشتکار فراوان کارکنان، تولید برنامه ریزی شده برای سال جدید را محقق کند.

وی تأکید کرد: روند تولید خودرو در ایران خودرو تبریز کاملاً صعودی بوده و با در نظرگرفتن میانگین تولید روزانه 400 دستگاه، پیش بینی می‌کنیم در سال جدید تولید روزانه انواع خودروی سواری در این سایت افزایش یابد.

وی در رابطه با آمار تولید سالانه این شرکت در سال جاری گفت: امسال65 هزار دستگاه خودرو در این شرکت تولید شده است.

حاجی زاد منصور در رابطه با وضعیت پارکینگ این سایت اظهار کرد: با توجه به تراکم وضعیت فروش خودرو در ایام پایانی سال و تسهیل در فرآیند تحویل خودرو به مشتریان روزانه بالغ بر 200 دستگاه خودرو بارگیری و ارسال می‌شود و به موازات افزایش تولید در سایت، خودروهای تولید شده در پارکینگ فروش جانمایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در ایام پایانی سال و با همکاری شرکت ایسیکو ظرفیت بارگیری در روزهای آتی بسرعت افزایش یافته و البته باید توجه داشت وجود خودرو در پارکینگ در مقایسه با تیراژ تولید روزانه این سایت امری کاملا طبیعی است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز به تصاویری که اخیراً در فضای مجازی منتشرشده گفت: خودروهای موجود در پارکینگ سایت تبریز به صورت روزانه پایش شده و آمار تمام خودروها به صورت هفتگی به مراکز ذیصلاح نظارتی ارسال می‌شود.

وی افزود: خودروهای موجود در پارکینگ با توجه به حجم بالای تولید خانواده سمند در انواع کلاس‌ها (سمند، سورن و سورن پلاس و…)در ایام پایانی سال و همچنین اضافه شدن سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو جهت ارسال به استان‌های همجوار شمالغرب کشور روزانه بارگیری می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمام خودروهای موجود در پارکینگ فروش، بنام مشتری ثبت شده که با توجه به کسری قطعات تعدادی از خودروها که عمدتاً از قطعات high-tech و دارای تکنولوژی بالا بوده که به محض تأمین قطعات، پس از تکمیل و تجاریسازی در اولین فرصت به دست مشتریان عزیز گروه صنعتی ایران خودرو خواهد رسید.

حاجی‌زاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با رایزنی انجام شده با گروه صنعتی ایران خودرو، شرکت ایران خودرو تبریز به عنوان تنها مرجع توزیع محصولات این مجموعه بزرگ صنعتی در شمالغرب کشور شناخته شده و هم اکنون علاوه بر محصولات تولیدی سایت تبریز، سایر محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در شمالغرب کشور از مبدأ تبریز به استان‌های همجوار، بارگیری و ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: با اضافه شدن سایر محصولات تجاری‌سازی شده گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از پارکینگ بزرگ سایت به همین منظور اختصاص یافته و خودروهای دنا، پژو 206 و 207، پارس، رانا و سمند و سورن پس از حمل ریلی از پارکینگ سایت تهران و انتقال به سایت تبریز، به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو در استان‌های همجوار ارسال می‌شود.

ایران خودرو تبریز از ابتدای تأسیس تاکنون بالغ بر 950 هزار انواع خودروی سواری و وانت تولید کرده و در حال حاضر به عنوان سومین سایت بزرگ گروه صنعتی ایران خودرو در شمالغرب کشور شناخته شده است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟