اخبار خودرو ایران
قادر به پیمایش حدود 100 کیلومتر مسافت

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و توسط پرشیا خودرو رونمایی شد

چهارشنبه - ۱۵ تیر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

پرشیا خودرو به‌ عنوان تنها ارائه‌ دهنده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و و مینی در ایران برای اولین‌ بار اقدام به ارائه دوچرخه ‌های برقی هیبریدی Active Hybrid ب ام و در کشور کرده است. پرشیا خودرو همواره به دنبال بازارهایی جدید بوده و با دوچرخه برقی اکتیو هیبرید به بازاری جدید و پرطرفدار E Bike ها ورود کرده است.

به گزارش خودرونویس، این دوچرخه از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و برند معتبر ب ام و بهره می برد. تکنولوژی دوچرخه Active Hybrid ب ام و به‌گونه‌ای طراحی شده است که در زمان دوچرخه ‌سواری و در صورت نیاز دوچرخه‌ سوار با فشار بیشتر به پدال، موتور برقی وارد مدار شده و سواری دوچرخه را آسان‌ تر می‌کند.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

موتور Brose Drive S Alu و باتری لیتیوم یونی یکپارچه در قسمت پایینی تنه دوچرخه نشانگر  طراحی جدید دوچرخه Active Hybrid ب ام و است. این طراحی یکپارچه دوچرخه Active Hybrid ب ام و را مینیمال و بسیار زیبا ساخته است.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

 

 

 

مشخصات دوچرخه برقی Active Hybrid ب ام و

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم بوده و رنگ آن متالیک Bluewater است. موتور Brose Drive S Alu باقدرت 250 وات اسمی و گشتاور 90 نیوتن متر در حین سواری به کمک دوچرخه ‌سوار می‌آید. استفاده از ترمز شیمانو دیسکی با دیسک هایی با قطر  180 میلی متر در جلو و 160 میلی متر در عقب به کنترل بهتر و بدون دردسر دوچرخه در سرعت ‌های بالا کمک زیادی می کند. دوشاخ دوچرخه از برند Suntour NCX و به رنگ بدنه طراحی شده است. برای راحتی هرچه بیشتر و بهتر از زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy در این دوچرخه استفاده شده است.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

سیستم دنده شیمانو Deore/XT  10 سرعته وظیفه انتقال نیرو به چرخ عقب را برعهده داشته و در شرایط مختلف به کمک دوچرخه سوار می آید. استفاده از تایرهای کانتیننتال Contact Cruiser تجربه یک سواری بسیار نرم را رغم خواهد زد. رینگ‌های این دوچرخه از برند RodyWeb  بوده و سایزی معادل 28 اینچ دارند و به رنگ مشکی انتخاب شده که زیبایی دوچرخه را دوچندان می ‌کند. دستگیره‌های Ergon GP-1 به کنترل هرچه بهتر دوچرخه کمک بسزایی می‌کنند.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و زیبا نیروی خود را از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 600 وات ساعت دریافت می ‌کند که به کمک آن پیمایش طولانی و بی ‌دغدغه ‌ای را می توانید داشته باشید. وزن دوچرخه با لطف جنس آلومینیومی بدنه تنها 23.5 کیلوگرم است.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و که توسط پرشیا خودرو عرضه شده قادر به تحمل 165 کیلوگرم وزن است. این دوچرخه یکی از قدرتمندترین دوچرخه های برقی دنیا بوده و می توان تا 100 کیلومتر پیمایش آسان و با فشار کمی را با این دوچرخه تجربه کرد.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

البته مسافت قابل پیمایش دوچرخه اکتیو هیبرید ب ام و کاملا به مد سواری انتخاب شده بستگی دارد. این دوچرخه 5 مد سواری دارد. مد اول حالت معمولی بوده که در این حالت موتور برقی کاملا از مدار خارج بوده و سوای دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و مانند یک دوچرخه معمولیست. مد دیگر حالت اکو بوده که در این حالت موتور برقی 250 واتی با 20 درصد توان خود در مدار فعالیت می کند و پدال زدن را ساده تر می کند. مد سواری اکو پلاس دوچرخه اکتیو هیبرید ب ام و هم از 50 درصد توان موتور برقی در حین پدال زدن استفاده می کند. مد اسپرت این دوچرخه برقی تا 70 درصد توان موتور برقی را آزاد کرده و مد بوست Boost از 100 درصد توان موتور برقی این دوچرخه استفاده می کند.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

دقت داشته باشید که به دلیل گشتاور آنی موتور برقی نصب شده روی این دوچرخه، بسته به مسیرهایی که با آن در حال تردد هستید بهتر است مد حرکتی را تغییر دهید تا کنترل این دوچرخه ساده تر باشد. نکته مثبت در خصوص این دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و، باتری با قابلیت باز کردن آن بوده که شما می توانید آن را باز کرده و برای شارژ به داخل منزل ببرید و پس از شارژ دوباره آن را روی دوچرخه نصب کنید.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و پرشیا خودرو دارای یکسال گارانتی و سرویس دهی در محل بوده و در صورتی که ایرادی برای آن پیش آید خدمات پس از فروش پرشیا خودرو در محل مشتری اقدام به تعمیر این دوچرخه برقی می کند. دوچرخه برقی هیبرید ب ام و به دلیل نصب موتور برقی در پدال که عمل پدال زدن را ساده تر می کند، برای افراد با سنین بالا مناسب تر بوده و موجب می شود که فشار بسیار کمی در حین دوچرخه سواری حتی در سربالایی ها را حس کنند.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

قیمت دوچرخه برقی اکتیو هیبرید Active Hybrid ب ام و پرشیا خودرو

قیمت دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و که در ایران توسط پرشیا خودرو عرضه می شود به صورت فروش نقدی 108 میلیون تومان اعلام شده است. لازم به ذکر است که قیمت این دوچرخه برقی در بازارهای جهانی هم 3250 دلار است و پرشیا خودرو با سود کمی این دوچرخه را عرضه می کند. البته پرشیا خودرو شرایط فروش اقساطی متنوعی را هم برای این دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و در نظر گرفته است.

دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW Active hybrid e bike

مشخصات و مزایای محصول دوچرخه اکتیو برقی هیبرید ب ام و

  • پیمایش بیشتر به کمک ظرفیت باتری 600 وات ساعتی
  • باتری لیتیومی قابل جابه‌جایی
  • ترمز دیسکی هیدرولیکی در جلو و عقب دوچرخه
  • راحتی بیشتر با زین e-zone مخصوص دوچرخه‌های برقی ساخت برند Selle Roy
  • دارای دستگیره‌های ارگونومیک جهت ایجاد راحتی بیشتر
  • چراغ‌های LED که به‌صورت یکپارچه در گلگیر قرار دارد

پرشیا خودرو به‌عنوان تنها مرجع فروش دوچرخه‌ های برقی هیبریدی Active ب ام و در ایران به ‌زودی شرایط ثبت‌نام و  فروش دوچرخه‌ها را از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها اعلام می کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت پرشیا خودرو به آدرس www.persiakhodro.ir  مراجعه کنند یا با شماره 0214591 تماس حاصل کنند.

4 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟